| Datum | 2015-04-07 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [wo 01/04 8:30] groen |
| Anneke | Ik ben lid geworden van de monarchistische partij, en heb thuis alles oranje geverfd.. |
| wendy | :) |
| wouter | Anneke, heb je het burgerinitiatief voor de nieuwe monarch ook al ondertekend? faraodernederlanden.nl |
| Anneke | Dank je Wouter, een farao, dat lijkt me wel wat, anders hebben we die pyramide by Austerlitz ook maar zo voor niets gebouwd. |
| Anneke | [do 02/04 0:09] nu weer serieus! |
| wendy | klaar met die flauwe grappen |
| wouter | Ehm, de faraodernederlanden is geen grap hoor. |
| anneke | ik heb ook serieus ondertekend. |
| elwin | [vr 03/04 8:17] wenst u allen een goede vrijdag |
| wendy | een goede goede vrijdag :) |
| wendy | [za 04/04 10:37] groen |
| wendy | [zo 05/04 5:55] groen |
| wendy | heeft kaartjes besteld voor het imagine-festival :) |
| meike | [ma 06/04 10:22] Is in Dublin |
| Meike | was ondertussen... |
| wendy | [di 07/04 1:45] groen |