| Datum | 2015-04-14 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 08/04 7:57] g'mogge |
| wendy | een goede morgen anneke |
| Anneke | ja, zo goed kan ik nog niet articuleren hoor, op de vroege ochtend |
| meike | oh ik dacht dat je groenemorgen bedoelde... |
| Anneke | [do 09/04 0:51] gr'nacht |
| wouter | Hoi, zou iemand die de webmail gebruikt willen controleren of adresboek etc. het weer doen? De mailserver moest ge-upgrade worden, helaas zorgt dat voor allerlei ellende op webmail gebied; waarvoor excuses. |
| anneke | dat is wel even een verandering! Het lijkt wel goed te werken, alleen het adresboek is nu wel leeg. Maar die gebruikte ik toch al vrijwel nooit. |
| anneke | ah, ik kan hem ook op classic interface zetten. maar niet op groene interface, helaas |
| Meike | mijn adressenboek lijkt ook leeg idd.. ik gebruikte het nook niet echt behalve de suggesties.. Verder als ik een bericht begin staat er als afzender meike@localhost en ik heb een mail naar mezelf (werkmail) gestuurd die is iig nog niet aangekomen |
| wendy | als ik een bericht stuur naar mijn werk is het er al voordat ik van scherm kan wisselen (nee, daar doe ik geen uren over) |
| wendy | wel vervelend: bij een reply in een serie-mail deed ie normaliter het adres van de ander en nu krijg ik mijn eigen adres... |
| anneke | ha, mijn adresboek heeft weer adressen. En mijn mail komt ook gewoon aan, |
| Meike | hmm het ziet er nu ook weer anders uit... die ene mail is nooit aangekomen maar het werkt nu weer (en de afzender is ook gewoon weer @blub.net ipv @localhost) |
| anneke | [vr 10/04 8:20] Gr'vrijdag, |
| wendy | [za 11/04 8:01] groen |
| elwin | [zo 12/04 8:02] Geniet van de zon |
| anneke | Ik heb net een kaartje gekocht voor Liza, The Fox-Fairy |
| anneke | voor vanavond in de EYE. |
| wendy | [ma 13/04 0:02] groen |
| elwin | [Mango] Lassi van de dag http://www.theguardian.com/science/alexs-adventures-in-numberland/2015/apr/13/can-you-solve-the-singapore-primary-maths-question-that-went-viral |
| elwin | Hmm, never mind, had van the guardian een spannender puzzel verwacht (yay, ik mag een [mango] lassi van mezelf!) |
| Anneke | gelukkig maar, ik had ook geen Lassie willen verdienen hoor, voor maar een paar minuten puzzelen. |
| Anneke | maar leuker dan werk was ie wel ;) |
| elwin | :) |
| anneke | [di 14/04 8:11] Liza was trouwens fantastisch! |
| wendy | :) niet alleen omdat het met een vos te maken had |
| joeri | 👻 |