[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2015-04-14
Film
Hint
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 08/04 7:57] g'mogge
wendyeen goede morgen anneke
Annekeja, zo goed kan ik nog niet articuleren hoor, op de vroege ochtend
meikeoh ik dacht dat je groenemorgen bedoelde...
Anneke[do 09/04 0:51] gr'nacht
wouterHoi, zou iemand die de webmail gebruikt willen controleren of adresboek etc. het weer doen? De mailserver moest ge-upgrade worden, helaas zorgt dat voor allerlei ellende op webmail gebied; waarvoor excuses.
annekedat is wel even een verandering! Het lijkt wel goed te werken, alleen het adresboek is nu wel leeg. Maar die gebruikte ik toch al vrijwel nooit.
annekeah, ik kan hem ook op classic interface zetten. maar niet op groene interface, helaas
Meikemijn adressenboek lijkt ook leeg idd.. ik gebruikte het nook niet echt behalve de suggesties.. Verder als ik een bericht begin staat er als afzender meike@localhost en ik heb een mail naar mezelf (werkmail) gestuurd die is iig nog niet aangekomen
wendyals ik een bericht stuur naar mijn werk is het er al voordat ik van scherm kan wisselen (nee, daar doe ik geen uren over)
wendywel vervelend: bij een reply in een serie-mail deed ie normaliter het adres van de ander en nu krijg ik mijn eigen adres...
annekeha, mijn adresboek heeft weer adressen. En mijn mail komt ook gewoon aan,
Meikehmm het ziet er nu ook weer anders uit... die ene mail is nooit aangekomen maar het werkt nu weer (en de afzender is ook gewoon weer @blub.net ipv @localhost)
anneke[vr 10/04 8:20] Gr'vrijdag,
wendy[za 11/04 8:01] groen
elwin[zo 12/04 8:02] Geniet van de zon
annekeIk heb net een kaartje gekocht voor Liza, The Fox-Fairy
annekevoor vanavond in de EYE.
wendy[ma 13/04 0:02] groen
elwin[Mango] Lassi van de dag http://www.theguardian.com/science/alexs-adventures-in-numberland/2015/apr/13/can-you-solve-the-singapore-primary-maths-question-that-went-viral
elwinHmm, never mind, had van the guardian een spannender puzzel verwacht (yay, ik mag een [mango] lassi van mezelf!)
Annekegelukkig maar, ik had ook geen Lassie willen verdienen hoor, voor maar een paar minuten puzzelen.
Annekemaar leuker dan werk was ie wel ;)
elwin:)
anneke[di 14/04 8:11] Liza was trouwens fantastisch!
wendy:) niet alleen omdat het met een vos te maken had
joeri👻