| Datum | 2015-03-31 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 25/03 9:28] te nat om naar werk te fietsen. Dus ik ben vrij! |
| anneke | [do 26/03 8:20] .. droog, gelukkig.. |
| Yvette | [vr 27/03 0:02] lekker binnen |
| Yvette | lekker binnen |
| Yvette | mmm, hij reageerde niet dus ik dacht dat het mislukt was en deed een nieuwe poging. Vandaar dat ik niet een, maar zelfs twee keer lekker binnen ben, terwijl het buiten koud en nat is. |
| Yvette | dubbel geinieten............ |
| anneke | ik ga toch maar ietsje later pas naar werk... dan geniet ik ook meer, |
| wouter | Beste IKEA, ik heb een witte billy gekocht, maar de kleur is heel anders dan de witte billy van 2 jaar geleden. |
| IKEA | Dat klopt. We hebben de kleur veranderd. U kunt de nieuwe billy retourneren. |
| IKEA | (Of nog een Billy kopen natuurlijk) |
| wouter | Hmm.. klantonvriendelijkheid als verkoopargument. Dat is apart |
| wendy | 2 jaar, zit vast nog garantie op... kun je die oude ruilen wegens onbekende gebreken? |
| wendy | zelfs de maan was in Disneyland mooier dan hier (volgens een zes-jarige) |
| Anneke | [za 28/03 1:21] De Diemense torenklok is helemaal van slag. Of nou ja, slaat de tijd van uren terug. Zonder stroom was er ook geen tijd, kennelijk. |
| Anneke | de maan laat zich ook niet veel zien hier, |
| anneke | Vincent ook niet, maar voor als hij toevallig wel langskomt, gefeliciteerd! |
| Yvette | Vincent, Van harte gefeliciteerd! |
| Yvette | Onze witte Billies zijn intussen echt niet echt wit meer.... |
| Yvette | Dat bruine vermoeden heb ik na ruim 15 jaar trouwe dienst |
| joeri | kan zich wel voorstellen dat de maan mooier was in Disneyland |
| anneke | [zo 29/03 8:57] de maan is altijd groener, aan de overkant,. |
| joeri | !!! |
| wendy | ojee :) |
| Meike | [ma 30/03 9:09] Probeert het te herstellen |
| anneke | [di 31/03 0:25] ... vergeef mij, ik heb gegroend,... |
| wendy | twee keer zelfs :) |
| vincent | twee keer is scheepsrecht toch? |