[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2015-03-31
Film
Hint
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 25/03 9:28] te nat om naar werk te fietsen. Dus ik ben vrij!
anneke[do 26/03 8:20] .. droog, gelukkig..
Yvette[vr 27/03 0:02] lekker binnen
Yvettelekker binnen
Yvettemmm, hij reageerde niet dus ik dacht dat het mislukt was en deed een nieuwe poging. Vandaar dat ik niet een, maar zelfs twee keer lekker binnen ben, terwijl het buiten koud en nat is.
Yvettedubbel geinieten............
annekeik ga toch maar ietsje later pas naar werk... dan geniet ik ook meer,
wouterBeste IKEA, ik heb een witte billy gekocht, maar de kleur is heel anders dan de witte billy van 2 jaar geleden.
IKEADat klopt. We hebben de kleur veranderd. U kunt de nieuwe billy retourneren.
IKEA(Of nog een Billy kopen natuurlijk)
wouterHmm.. klantonvriendelijkheid als verkoopargument. Dat is apart
wendy2 jaar, zit vast nog garantie op... kun je die oude ruilen wegens onbekende gebreken?
wendyzelfs de maan was in Disneyland mooier dan hier (volgens een zes-jarige)
Anneke[za 28/03 1:21] De Diemense torenklok is helemaal van slag. Of nou ja, slaat de tijd van uren terug. Zonder stroom was er ook geen tijd, kennelijk.
Annekede maan laat zich ook niet veel zien hier,
annekeVincent ook niet, maar voor als hij toevallig wel langskomt, gefeliciteerd!
YvetteVincent, Van harte gefeliciteerd!
YvetteOnze witte Billies zijn intussen echt niet echt wit meer....
YvetteDat bruine vermoeden heb ik na ruim 15 jaar trouwe dienst
joerikan zich wel voorstellen dat de maan mooier was in Disneyland
anneke[zo 29/03 8:57] de maan is altijd groener, aan de overkant,.
joeri!!!
wendyojee :)
Meike[ma 30/03 9:09] Probeert het te herstellen
anneke[di 31/03 0:25] ... vergeef mij, ik heb gegroend,...
wendytwee keer zelfs :)
vincenttwee keer is scheepsrecht toch?