| Datum | 2008-11-18 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 12/11 0:01] nou ja, nu is het ook nog wel vroeg, ondanks dat het al morgen is
|
| wendy | anneke, ik hoop dat je gesprek zometeen goed gaat! ik zal voor je duimen. |
| Ellinor | [do 13/11 7:56] Goedemorgen! Hoe ging het,
Anneke? |
| jan | Ik haat gesprekken
|
| jan | Persoonlijk...
|
| wendy | moppersmurf :)
|
| anneke | ik vind gesprekken eng. Dit ging wel enigszins ok denk ik, maar ik vond het wel een beetje raar, want het was een 'kennismakingsgesprek' en nog geen sollicitatie gesprek, maar ik mocht hun bellen, maar dat deed ik nu en dan word ik later wel weer teruggebeld
|
| jan | [vr 14/11 9:05] Vrijdag...
|
| jan | Anneke, ik leef met je mee!
|
| anneke | Dank je,
|
| Ellinor | [za 15/11 9:34] prettig weekend allemaal!
|
| joeri | jij ook ellinor
|
| joeri | [zo 16/11 8:20] goeiemorgen!
|
| anneke | [ma 17/11 0:39] slaap zacht iedereen
|
| joeri | smakelijk eten iedereen
|
| meike | heeft eindelijk foto's van haar treinreis, met wat onzinnige tekst tussendoor: http://www.blub.net/~meike/tme/
|
| anneke | [di 18/11 1:17] iedereen veel foto kijk plezier,
|
| joeri | [[Nam Kee]] 't is alweer 9 maanden geleden..
|
| joeri | ik zal in de loop van de middag even reserveren.. laat je even weten of je komt?
|
| joeri | Als er trouwens iemand echt geen zin heeft in nam kee, zet 'm dan op iets anders. In dat geval zal ik niet reserveren :)
|
| wouter | ha, chinees!
|
| anneke | lekker, chinees. Ik ga misschien wel wat vroeg weg, maar moet dat nog even afspreken, ...
|
| anneke | ah, ik ga me niet hoeven haasten,
|
| jochem | komt mee eten |
| joeri | tussenstand: +joeri +nienke +wouter +anneke +jochem +wojtek ?wendy ?paul
|
| wendy | ja wij ook |
| joeri | zo, ik ga reserveren. Eindstand: +joeri +nienke +wouter +anneke +jochem +wojtek +wendy +paul = 8 personen
|