[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-11-18
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 12/11 0:01] nou ja, nu is het ook nog wel vroeg, ondanks dat het al morgen is
wendyanneke, ik hoop dat je gesprek zometeen goed gaat! ik zal voor je duimen.
Ellinor[do 13/11 7:56] Goedemorgen! Hoe ging het, Anneke?
janIk haat gesprekken
janPersoonlijk...
wendymoppersmurf :)
annekeik vind gesprekken eng. Dit ging wel enigszins ok denk ik, maar ik vond het wel een beetje raar, want het was een 'kennismakingsgesprek' en nog geen sollicitatie gesprek, maar ik mocht hun bellen, maar dat deed ik nu en dan word ik later wel weer teruggebeld
jan[vr 14/11 9:05] Vrijdag...
janAnneke, ik leef met je mee!
annekeDank je,
Ellinor[za 15/11 9:34] prettig weekend allemaal!
joerijij ook ellinor
joeri[zo 16/11 8:20] goeiemorgen!
anneke[ma 17/11 0:39] slaap zacht iedereen
joerismakelijk eten iedereen
meikeheeft eindelijk foto's van haar treinreis, met wat onzinnige tekst tussendoor: http://www.blub.net/~meike/tme/
anneke[di 18/11 1:17] iedereen veel foto kijk plezier,
joeri[[Nam Kee]] 't is alweer 9 maanden geleden..
joeriik zal in de loop van de middag even reserveren.. laat je even weten of je komt?
joeriAls er trouwens iemand echt geen zin heeft in nam kee, zet 'm dan op iets anders. In dat geval zal ik niet reserveren :)
wouterha, chinees!
annekelekker, chinees. Ik ga misschien wel wat vroeg weg, maar moet dat nog even afspreken, ...
annekeah, ik ga me niet hoeven haasten,
jochemkomt mee eten
joeritussenstand: +joeri +nienke +wouter +anneke +jochem +wojtek ?wendy ?paul
wendyja wij ook
joerizo, ik ga reserveren. Eindstand: +joeri +nienke +wouter +anneke +jochem +wojtek +wendy +paul = 8 personen