| Datum | 2008-11-25 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 19/11 7:42] groedne morgen
|
| anneke | [do 20/11 3:20] zzzzzznachtszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
| meike | [vr 21/11 7:24] Het is zelf hier al een nieuwe dag! |
| joeri | wat een storm! grote schuimkoppen om 't IJ! |
| meike | [za 22/11 0:16] ai tgaat niet goed met oranje, zouden ze wel 1 dingetje krijgen deze week? |
| wouter | [zo 23/11 0:59] nee vorige week won groen ook al vrij overtuigend..
|
| meike | wat! een orange ding voor mijn verjaardag :( |
| anneke | sorry.. was niet wakker genoeg om op tijd actie te ondernemen.. wel gefeliciteerd Meike!
|
| wouter | [ma 24/11 0:23] hee, ik wist ook niet dat je jarig was, en je maakte zo'n uitdagende opmerking over oranje... Maar als je op 23 nov. jarig bent, ben je nu vast nog jarig in jouw tijdzone, dus van harte!
|
| wouter |
|
| wouter | oeps dat was zeker een spatie?
|
| meike | ah dankje, zo idd nog een groen dingetje op mijn verjaardag :) soms toch handig die tijdzones
|
| joeri | gefeliciteerd meike!
|
| wouter | http://www.gemakinhuis.nl/Default.aspx?tabid=149&CategoryID=4&List=1&Level=1&productid=15 maar zou hij ook geruisloos zijn...
|
| joeri | :)
|
| joeri | wouter. you remind me today of a small blue mexican chihuahua |
| Ellinor | [di 25/11 8:29] huh?
|
| wouter | ik ga toch maar eens een keer twin peaks kijken, want de gordijnrails is de enige referentie die ik ken.. |
| joeri | [[India Roti Room]] Alweer zo lang geleden..
|
| wendy | ja, lang geleden, IRR en Twin peaks. New shoes! |
| wendy | en heeft iemand lang genoeg geoefend om het truukje met de kers te kunnen?
|
| jochem | komt vanavond alweer eten :) |
| wouter | hmm lekker mushroom bhajee, nu het nog kan (v.a. volgende week verboden)!
|
| joeri | verboden?
|
| irma | Gaat dat dan ook eens nemen |