| Datum | 2008-11-11 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Wouter | [wo 05/11 8:34] Feliciteert de vs met haar eerste groene president |
| Ellinor | [do 06/11 7:38] Hij is bruin hoor.
|
| Ellinor | GOED HE, dat ze hem hebben gekozen! En eindelijk weer een democraat als ambassadeur bij de VN, en als minister van buitenlandse zaken, etc. Hopenlijk krijgen we nu weer meer beschaving in de wereldpolitiek. Fijne dag allemaal. Morgen is Eliza jarig.
|
| manuel | Oranje komt in ieder geval beter in de buurrt
|
| manuel | [vr 07/11 0:02] Welke kleur wint deze week?
|
| manuel |
|
| Ellinor | Vandaag is Eliza DRIE geworden!
|
| wendy | Eliza, van harte gefeliciteerd!!!!
|
| joeri | Gefeliciteerd Eliza!
|
| nienke | Hiep Hiep Hiep Hoeraaaaaaaa!
|
| manuel | ha, DRIE, wat gaat d
at snel! |
| anneke | [za 08/11 3:40] erg snel inderdaad, die tijd,
|
| Ellinor | [zo 09/11 9:29] Hee goedemorgen, alweer een nieuwe dag!
|
| jochem | bewegende waterdruppels: http://pof.aip.org/pof/gallery/video/2007/910709phfenhanced.mov |
| jan | [ma 10/11 7:37] goeiemorgen...
|
| jan | Wat een mooi filmpje, van die waterdruppels!
|
| manuel | nou wordt ik wel heel nieuwsgierig.Moet echter wel een hele bijzondere codec zijn, want ik krijg niet vaak een groen beeld.
|
| wouter | ik kon hem alleen met vlc afspelen maar zonder geluid..
|
| jan | Hmm, de eerste keer dat ik het probeerde crashte Firefox :-) Daarna werkte het wel.
|
| anneke | [di 11/11 2:57] morgen ga ik vroeg naar bed,
|
| jan | Wat bedoel je precies met 'morgen'?
|
| joeri | :)
|
| joeri | [[India Roti Room]] Ik wil dat spul eten dat wojtek vorige week had
\ |
| wendy | ik wil daar wel een hapje van proeven dan, als het zo bijzonder is. :)
|
| joeri | deal! tot vanavond dan!
|
| anneke | morgen=vandaag
|
| joeri | hmm.. dat heeft interessante implicaties
|
| wouter | morgen kom ik niet eten en ga ik vroeg naar bed zodat hopelijk vandaag mijn keelpijn over is, of zoiets..
|
| jochem | zal dit keer vroeg komen |
| Ellinor | beterschap Wouter!
|
| anneke | [wo 12/11 0:00] nou ja, nu is het ook nog wel vroeg, ondanks dat het al morgen is
|