| Datum | 2008-11-04 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| manuel | [wo 29/10 6:52] Beginnen we hier de week ook weer met groen?
|
| wouter | hee Manuel, de zomertijd is voorbij hoor, je mag een uur later op :-)
|
| Ellinor | Wouter: om tien voor acht pas opstaan dan? Blijf maar lekker in je eigen zaak dan! Jan is om die tijd meestal al lang op zijn werk - na een uur fietsen - en hier zijn dan al twee meisjes gevoed, gekoesterd, verschoond en aangekleed, getroost, voorgelezen, e.a.
|
| Ellinor | Joeri: leuk was 'ie, dat eendje! Eliza vond hem erg leuk. Dankjewel.
|
| wouter | Vermoeiend hoor, kinderen. Ik hoor ook dat ze zich niets van het einde van de zomertijd aantrekken :) |
| wouter | http://www.choca.nu/ misschien kunnen we hier een eetgelegenheid voor volgende week vinden? |
| Ellinor | Allen: Ik drukte op "vorige sneaks" in plaats van op "vorige week" en zag een lange lijst met "niemand is gegaan"s. Sjonge. Allemaal oud en degelijk geworden? Is het voor iedereen te laat nu, of te ver weg? Daar ben ik wel even stil van. En is dit nog wel een sneaksite dan? Of een etentje-en-klets-pagina? Nou ja, hoe dan ook gezellig hier. Hoe maak je die leuke plaatjes in de tekst, Joeri? Kan dat zomaar, of doe jij dat via de achterdeur?
|
| joeri | Tja.. het sneak aspect van de sneakers is erg verwaterd de laatste jaren. Maar er wordt hier nog wel veel gekletst en we gebruiken het om te beslissen waar we dinsdags gaan eten. Ik overweeg soms om het Kaart/Ritten/Reserveringen gedeelte te vervangen door iets waar je kan aangeven of je komt eten, dat is handig als je als eerste in het restaurant bent en je moet zeggen met hoeveel je bent. Maar op de een of andere manier ben ik toch geneigd het maar te laten zoals het is
|
| Ellinor | [do 30/10 8:34] FIjne donderdag, het is wit buiten.
|
| joeri | Ja!@
|
| wendy | Dinsdag is mijn lieve poesje overleden. Gisteren hebben we Ernie in de nieuwe tuin begraven. |
| Ellinor | Ach Wendy en Paul, gecondoleerd! Hoe is het gegaan met haar? Had ze veel pijn en onrust? Of had ze voldoende poezenwijsheid om vredig te sterven? Is het heel stil in huis nu? Lijkt iedere theedoek op een stoel uit je ooghoek haar te zijn? Dat heb ik na Mickeys dood lang gehad. Leeft je andere poes eigenlijk nog - je had er vroeger toch twee? Bij ons is hier overigens gister juist een jonge poes komen aanlopen. Reuze gezellig: poes, peuter, baby - allen vriendelijk tesamen. We hebben maar briefjes gemaakt om in het dorp op te hangen voor als ergens iemand haar erg zit te missen, maar we zouden het niet erg vinden als daar niemand op reageert...
|
| wendy | Ze is redelijk vredig gegaan. Ze at al een tijd niet meer en op een moment is ze ook gestopt met water drinken. Ze lag vooral in haar mandje. Soms hobbelde ze mee naar de douche (favoriet plekje). 's Avonds bij het thuiskomen is het wel vreemd. De andere kat (Fred) is wat traag met herkennen dus die staat nu niet voor de deur. Dat deed Ernie wel. Afijn, ze heeft ongeveer 3 weken geleden waarschijnlijk een hersenbloeding gehad. En ik denk vorige week nog eentje. De dierenarts zei dat het nu best snel kon gaan en dat is helaas ook gebeurd.
|
| Eliza | gtgtbgt 666666666 666666vbvcxxzbbbbggg gggggggggggggggggg ggggggggg gggggggggggg gggggggggg ggggggggg ggggeeepapa |
| Ellinor | o jee geen
spatie, nu is de hele pagina breed en onhandig. Kan ik dat ergens herstellen? |
| wendy | ik dacht dat zo'n spatiebalk groot genoeg was om op de klikken. :)
|
| manuel | Ik hoop dat Ellinor het over mist heeft, want sneeuw zie ik nog niet echt zitten :-)
|
| wendy | mist is mooi! |
| Ellinor | Het was bevroren mist - rijp - , en ijzel. Of is rijp eigenlijk bevroren dauw? Nou ja, Zo'n dun sneeuwig laagje over alles, maar geen uit de lucht gevallen sneeuw nee. Wel ook bevroren plassen, dus wel echt koud.
|
| Ellinor | O wat onhandig, zo'n brede pagina met tekst die eraf valt! Kan ik - of iemand anders - nog een spatie in Eliza's tekst invoegen om dit te verhelpen?
|
| joeri | zo beter?
|
| joeri | Gecondoleerd Wendy
|
| Ellinor | [vr 31/10 8:25] Dank je Joeri!
|
| Ellinor | En weer een fijne dag allemaal, mooi groen!
|
| Ellinor | Hebben jullie in Eliza's opmerking wel de laatste vier letters gelezen? Dat kan ze echt zelf tikken. :-)
|
| wendy | cool!
|
| jan | Daar ben ik erg gelukkig mee :-)
|
| wendy | :)
|
| wouter | [za 01/11 0:06] groen weekend allemaal
|
| meike | [zo 02/11 9:28] voor de helft dan...
|
| meike | [ma 03/11 0:12] maar even de overwinning veilig stellen :)
|
| wouter | hela, wat doe jij online op dit tijdstip, is toch helemaal niet jouw tijdzone?
|
| meike | ik ben stiekem even in nederland :) |
| joeri | is benieuwd of W&P morgen weer eens komen
|
| anneke | Ik ben er dan helaas eens niet, ga een hoop lawaai aanhoren in utrecht.
|
| Ellinor | Wendy, gebruik je je blubmail nog? Of heb je een ander adres?
Wil je mij even mailen op mijn blubadres? Ik heb hier dozen met donald ducks e.a. van Yvette en wil graag even met je overleggen. |
| anneke | [di 04/11 1:05] iedereen smakelijk eten gewenst,
|
| meike | gaat hetzelfde lawaai aanhoren als Anneke, en wenst iedereen ook een fijne maaltijd
|
| wendy | [[India Roti Room]] wij komen vanavond wel |
| meike | voor mensen die afleiding willen: http://woodgears.ca/eyeball/about.html , http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77 en http://www.nytimes.com/interactive/2008/09/15/science/20080915_NUMBER_SENSE_GRAPHIC.html
|
| wendy | Ellinor, ik lees de blubmail zo nu en dan tijdens het werk. ik heb niet altijd tijd om veel te antwoorden. |
| Ellinor | Hoi Wendy, ik wil alleen graag weten of jij nog interesse hebt in Yvette's dozen met ducks en andere blaadjes. Het zijn er mij teveel en als jij ze niet wil, dan zoek ik gauw een kind in het dorp hier dat ze hebben wil, zodat ze hier niet in de gang blijven staan. Mail je me even op blub?
|
| Ellinor | Anneke en Meike veel plezier vanavond! Wordt het behalve lawaaiig ook mooi, of leuk, of op andere wijze de herrie waard? Of houden jullie van lawaai?
|
| anneke | Ik verwacht wel mooi snel en levendig lawaai, van Sonata Arctica
: ) |
| wouter | veel plezier, en vergeet niet oordopjes mee te nemen
|
| Yvette | [wo 05/11 0:24] Goede nacht, rust zacht
|
| Yvette | Wendy en Paul hebben met al hun huizen vast wel ruimte voor een paar dozen ;)
|
| Yvette | Hoe dan ook, ik vind het fijn dat de DDs ea weekbladen niet in de papierbak eindigen en hoop dat ze nog lang rond kunnen gaan e/o dat de buurtkindere er plezier van zullen hebben.
|
| anneke | ook welterusten, Y
vette |
| anneke | ik wil ze ook wel lezen, maar vind dozen vol wel wat onhandig.
|
| Yvette | Meike, Anneke... hebben jullie genoten? Kunnen jullie nog horen?
|
| anneke | : ) ja hoor, was leuk, en had daar voor 20 cent oordopjes gekocht, alleen de laatste helft toch maar zonder beluisterd, is toch mooier, en voor zo af en toe moeten mn oren dat maar aan kunnen
|
| meike | ja zeker, en ik kan nog horen (ook zonder dopjes...)
|