[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-10-28
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
jan[di 21/10 8:39] mooi
jan[wo 22/10 9:39] hier ook een mooie dag!
anneke[do 23/10 1:29] meer mooi, is meer fijn : )
manuel[vr 24/10 7:11] goeiemorgen allemaal
Vincent[za 25/10 7:32] huuh, het is nog donker buiten..
EllinorHoi Vincent! Prettig weekend allemaal!
woutergelukkig is het morgen weer licht om 7:30
anneke[zo 26/10 0:14] waar ik wederom niets van zal merken..
EllinorNou slaap dan nog maar lekker, Anneke, en een uur extra ook. Fijne zondag, allemaal!
meikeis er na anderhalve dag afvragen hoe laat het was achter dat hier ook de wintertijd in is gegaan, wat nog niet alle klokken hier door hebben (en we schijnbaar geen tijdzone over gegaan zijn, van beijing tot krasnoyarsk)
meikeof misschien toch? of in china doen ze niet aan wintertijd? ik geef het op, na 2 dagen snap ik er nog niks van, maar ik weet in ieder geval ondertussen hoelaat het is :)
wouterHier doen we ook niet aan wintertijd vertelde Erwin Krol gisteren, maar het is nu weer gewoon "tijd". Van mij mag "tijd" wel worden afgeschaft, geef mij maar zomertijd!
woutertrouwens jammer dat niemand vannacht om iets voor 3 en daarna om iets na 2 een opmerking heeft gemaakt, helaas sliep ik zelf al..
jan[ma 27/10 7:20] Maandag ... <gaap!>
joeri</gaap!>
yvetteik heb nog oude weekblaadjes wo DD, iig 1977,1978, interesse?
yvetteook nog eppo en tina voor evt (heimelijke) liefhebbers.
Ellinor[di 28/10 6:54] Omdat Jan nog op de fiets zit..
EllinorJan oude donald duckjes, leuk!
EllinorHa, die laatste "Jan" had "Ja" moeten zijn - je ziet wel wie er altijd in mijn gedachten is! :-) Maar Jan houdt ook van DD's.
wendyWij komen vanavond weer niet. Met zo'n 99% kans is de poes vandaag aan het doodgaan. We willen haar niet te lang laten liggen.
wendyDDs! leuk. Mogen die een rondje doen onder alle belangstellenden? Ik wil ze wel lezen vanaf februari, dan zit ik toch thuis. :)
joerioh jee arme poes
EllinorAch, je poes! Ik hoop dat het goed gaat vanavond, dat ze vredig kan gaan. Ja en een DD-rondje vind ik een prima idee. Geeft ook mooie aanleiding voor bezoeken aan elkaar.
woutersterkte met het verzorgen van Ernie
Ellinorhee hallo Joeri en Wouter! En Wouter - ja het was natuurlijk ook jouw poes vroeger. Sterkte allemaal. Hieronder komt Eliza.
ElizaBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBVCXZZGFDSATRRRRRRFDSA TREEWWQQ 6 54321` NNNNNNM,,./';LKJH][POIUY EE
joeri
joeriHallo Eliza!
wouter[[Palorma]] ik lust wel weer eens pizza
joerilekker!
manuelGaaf! kunnen we voortaan niet eendjes gebruiken i.p.v. timestamps?
joerija, ik vind het ook wel een verrijking, zo'n gezellig eendje op de pagina. Vraag blijft natuurlijk hoe je aan zo'n eend kan zien hoe laat het was toen hij gepost werd.
manuel[wo 29/10 6:51] na, daar valt vast wel wat op te verzinnen...