| Datum | 2008-10-28 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| jan | [di 21/10 8:39] mooi
|
| jan | [wo 22/10 9:39] hier ook een mooie dag!
|
| anneke | [do 23/10 1:29] meer mooi, is meer fijn : )
|
| manuel | [vr 24/10 7:11] goeiemorgen allemaal
|
| Vincent | [za 25/10 7:32] huuh, het is nog donker buiten..
|
| Ellinor | Hoi Vincent! Prettig weekend allemaal!
|
| wouter | gelukkig is het morgen weer licht om 7:30
|
| anneke | [zo 26/10 0:14] waar ik wederom niets van zal merken..
|
| Ellinor | Nou slaap dan nog maar lekker, Anneke, en een uur extra ook. Fijne zondag, allemaal!
|
| meike | is er na anderhalve dag afvragen hoe laat het was achter dat hier ook de wintertijd in is gegaan, wat nog niet alle klokken hier door hebben (en we schijnbaar geen tijdzone over gegaan zijn, van beijing tot krasnoyarsk) |
| meike | of misschien toch? of in china doen ze niet aan wintertijd? ik geef het op, na 2 dagen snap ik er nog niks van, maar ik weet in ieder geval ondertussen hoelaat het is :)
|
| wouter | Hier doen we ook niet aan wintertijd vertelde Erwin Krol gisteren, maar het is nu weer gewoon "tijd". Van mij mag "tijd" wel worden afgeschaft, geef mij maar zomertijd!
|
| wouter | trouwens jammer dat niemand vannacht om iets voor 3 en daarna om iets na 2 een opmerking heeft gemaakt, helaas sliep ik zelf al.. |
| jan | [ma 27/10 7:20] Maandag ... <gaap!>
|
| joeri | </gaap!>
|
| yvette | ik heb nog oude weekblaadjes wo DD, iig 1977,1978, interesse? |
| yvette | ook nog eppo en tina voor evt (heimelijke) liefhebbers. |
| Ellinor | [di 28/10 6:54] Omdat Jan nog op de fiets zit..
|
| Ellinor | Jan oude donald duckjes, leuk!
|
| Ellinor | Ha, die laatste "Jan" had "Ja" moeten zijn - je ziet wel wie er altijd in mijn gedachten is! :-) Maar Jan houdt ook van DD's.
|
| wendy | Wij komen vanavond weer niet. Met zo'n 99% kans is de poes vandaag aan het doodgaan. We willen haar niet te lang laten liggen. |
| wendy | DDs! leuk. Mogen die een rondje doen onder alle belangstellenden? Ik wil ze wel lezen vanaf februari, dan zit ik toch thuis. :) |
| joeri | oh jee arme poes
|
| Ellinor | Ach, je poes! Ik hoop dat het goed gaat vanavond, dat ze vredig kan gaan. Ja en een DD-rondje vind ik een prima idee. Geeft ook mooie aanleiding voor bezoeken aan elkaar.
|
| wouter | sterkte met het verzorgen van Ernie
|
| Ellinor | hee hallo Joeri en Wouter! En Wouter - ja het was natuurlijk ook jouw poes vroeger. Sterkte allemaal. Hieronder komt Eliza.
|
| Eliza | BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBVCXZZGFDSATRRRRRRFDSA TREEWWQQ 6 54321` NNNNNNM,,./';LKJH][POIUY EE
|
| joeri | |
| joeri | Hallo Eliza!
|
| wouter | [[Palorma]] ik lust wel weer eens pizza |
| joeri | lekker!
|
| manuel | Gaaf! kunnen we voortaan niet eendjes
gebruiken i.p.v. timestamps? |
| joeri | ja, ik vind het ook wel een verrijking, zo'n gezellig eendje op de pagina. Vraag blijft natuurlijk hoe je aan zo'n eend kan zien hoe laat het was toen hij gepost werd.
|
| manuel | [wo 29/10 6:51] na, daar valt vast wel wat op te verzinnen...
|