[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-10-21
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
wouter[wo 15/10 1:20] 't is herfst, de blaadjes kleuren oranje, net als de groene dingetjes.
EllinorHmm. Ja nou ja, daar zit wel wat in. :-) Was het leuk gister?
EllinorHoewel we juist nu en de komende tijd alle groen goed kunnen gebruiken, nu het buiten verdwijnt.
wouterNee, we kunnen beter wennen aan oranje... 't was leuk gisteren, Joeri had zijn poolse collega Wojtek meegenomen. Die is hier nog niet zo lang maar wil wel Nederlands leren, dus we hebben hem de woorden op het menu van Ibis geleerd :-)
wendyik vind het wel jammer dat al dat oranje zo snel verandert in bruin
meike[do 16/10 4:48] ziet uit het raam nog wel wat groen!
wouterhee, meike! steun uit onverwachte hoek, dank!
meikehet moet wel een beetje spannend blijven ;)
Vincent[vr 17/10 1:50] veel spannender moet het niet worden voor groen..
manuel[za 18/10 0:00] Welk groen?
wouterdat groen waar een 0 achter staat?
manuelah, dat groen!
EllinorO jee, wat een hoop oranje! Nou toch een fijn weekend allemaal!
anneke[zo 19/10 0:17] meer is minder
anneke[ma 20/10 0:36] en nog meer is nog minder
Ellinorvoor de poezenliefhebbers onder ons: een huis speciaal voor katten: http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/10/post-1.html
wouter[di 21/10 0:13] en minder groen is meer oranje!
annekeen dat is minder mooi,
janmooi
janmooi mooi mooi
janheel veel mooi!
janHmm, nederland is weer erg blauw op de buienradar...
joeri[[India Roti Room]] we zijn er al zo lang niet meer geweest...
wendywij komen niet eten. Ik ben grieperig en Paul is nog herstellende (nadat ie mij natuurlijk heeft aangestoken). :/
joerijammer!
wouterzal vanavond zijn electronisch whiteboard laten zien
Ellinor[wo 22/10 7:48] Goedemorgen! Mooie dag vandaag.