| Datum | 2008-10-21 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 15/10 1:20] 't is herfst, de
blaadjes kleuren oranje, net als de groene dingetjes. |
| Ellinor | Hmm. Ja nou ja, daar zit wel wat in. :-) Was het leuk gister?
|
| Ellinor | Hoewel we juist nu en de komende tijd alle groen goed kunnen gebruiken, nu het buiten verdwijnt.
|
| wouter | Nee, we kunnen beter wennen aan oranje... 't was leuk gisteren, Joeri had zijn poolse collega Wojtek meegenomen. Die is hier nog niet zo lang maar wil wel Nederlands leren, dus we hebben hem de woorden op het menu van Ibis geleerd :-) |
| wendy | ik vind het wel jammer dat al dat oranje zo snel verandert in bruin
|
| meike | [do 16/10 4:48] ziet uit het raam nog wel wat groen!
|
| wouter | hee, meike! steun uit onverwachte hoek, dank!
|
| meike | het moet wel een beetje spannend blijven ;)
|
| Vincent | [vr 17/10 1:50] veel spannender moet het niet worden voor groen..
|
| manuel | [za 18/10 0:00] Welk groen?
|
| wouter | dat groen waar een 0 achter staat?
|
| manuel | ah, dat groen!
|
| Ellinor | O jee, wat een hoop oranje! Nou toch een fijn weekend allemaal!
|
| anneke | [zo 19/10 0:17] meer is minder
|
| anneke | [ma 20/10 0:36] en
nog meer is nog minder |
| Ellinor | voor de poezenliefhebbers onder ons: een huis speciaal voor katten: http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/10/post-1.html
|
| wouter | [di 21/10 0:13] en minder groen is meer oranje!
|
| anneke | en dat is
minder mooi, |
| jan | mooi
|
| jan | mooi mooi mooi
|
| jan | heel veel mooi!
|
| jan | Hmm, nederland is weer erg blauw op de buienradar...
|
| joeri | [[India Roti Room]] we zijn er al zo lang niet meer geweest... |
| wendy | wij komen niet eten. Ik ben grieperig en Paul is nog herstellende (nadat ie mij natuurlijk heeft aangestoken). :/ |
| joeri | jammer!
|
| wouter | zal vanavond zijn electronisch whiteboard laten zien
|
| Ellinor | [wo 22/10 7:48] Goedemorgen! Mooie dag vandaag.
|