[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-10-14
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
meike[wo 08/10 3:35] eindelijk! met het tijdverschil is het wel lastig...
janZonder tijdverschil vind ik het ook best lastig, met al die lui die 's nachts nog wakker zijn....
janMisschien ben ik te oud aan het worden
meike[do 09/10 6:28] dat is wel het leuke, om half 1 opstaan en de eerste zijn!
anneke[vr 10/10 0:11] dat zal Meike vandaag niet lukken,
annekeen Jan, misschien lijd je wel een erg druk leven,
Ellinor[za 11/10 9:48] Hee, prettig weekend allemaal!
EllinorBuiten wordt alles prachtig oranje, maar hier houden we het fijn groen!
Ellinor[zo 12/10 7:34] en Jan en Eliza hebben gister zelfgeraapte tamme kastanjes uit het bos gegeten!
EllinorErg lekker. En het gaat goed hier, met het groen!
annekeheel goed : ) en fijn, kastanjes,
Ellinor[ma 13/10 7:27] Tralala dit gaat goed zo! Fijne nieuwe week allemaal!
manuel[di 14/10 0:06] Bijna een hele groene week!
EllinorAch jee! Maar leuk jou weer eens te horen Manuel, het was wel erg stil hier op de sneaksite.
joerihallo allemaal
joerihttp://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/10/connect-the-dot.html
joeriiemand honger?
janheeft net taart gehad...
janIk vind deze ook erg goed: http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/10/jump-start-your.html
anneke[[Ibis]] honger hierin?
joeriwilde ik ook wel voorstellen
joerimaar ik had deze week geen zin om 't eerste voorstel te doen.. dus dank je, anneke!
wendyoooooh, ik vergeet helemaal dat het al dinsdag is.
wendyWij komen niet. Paul is ziek thuis en met een van de katten gaat het slecht. Nou kunnen ze ook voor elkaar zorgen maar ik wil toch een oogje in het zeil houden. :)
wendyMet het kindje gaat het goed. Gisteren hebben we een medische echo gehad en alles wat ze konden zien en opmeten zat wel goed.
joerimooi