| Datum | 2008-10-14 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 08/10 3:35] eindelijk! met het tijdverschil is het wel lastig...
|
| jan | Zonder tijdverschil vind ik het ook best lastig, met al die lui die 's nachts nog wakker zijn....
|
| jan | Misschien ben ik te oud aan het worden
|
| meike | [do 09/10 6:28] dat is wel het leuke, om half 1 opstaan en de eerste zijn!
|
| anneke | [vr 10/10 0:11] dat zal Meike vandaag niet lukken,
|
| anneke | en Jan, misschien lijd je wel een erg druk leven,
|
| Ellinor | [za 11/10 9:48] Hee, prettig weekend allemaal!
|
| Ellinor | Buiten wordt alles prachtig oranje, maar hier houden we het fijn groen!
|
| Ellinor | [zo 12/10 7:34] en Jan en Eliza hebben gister zelfgeraapte tamme kastanjes uit het bos gegeten!
|
| Ellinor | Erg lekker. En het gaat goed hier, met het groen!
|
| anneke | heel goed : ) en fijn, kastanjes,
|
| Ellinor | [ma 13/10 7:27] Tralala dit gaat goed zo! Fijne nieuwe week allemaal!
|
| manuel | [di 14/10 0:06] Bijna een hele groene week!
|
| Ellinor | Ach jee! Maar leuk jou weer eens te horen Manuel, het was wel erg stil hier op de sneaksite.
|
| joeri | hallo allemaal
|
| joeri | http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/10/connect-the-dot.html |
| joeri | iemand honger?
|
| jan | heeft net taart gehad...
|
| jan | Ik vind deze ook erg goed: http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/10/jump-start-your.html
|
| anneke | [[Ibis]] honger hierin?
|
| joeri | wilde ik ook wel voorstellen
|
| joeri | maar ik had deze week geen zin om 't eerste voorstel te doen.. dus dank je, anneke!
|
| wendy | oooooh, ik vergeet helemaal dat het al dinsdag is.
|
| wendy | Wij komen niet. Paul is ziek thuis en met een van de katten gaat het slecht. Nou kunnen ze ook voor elkaar zorgen maar ik wil toch een oogje in het zeil houden. :)
|
| wendy | Met het kindje gaat het goed. Gisteren hebben we een medische echo gehad en alles wat ze konden zien en opmeten zat wel goed.
|
| joeri | mooi
|