| Datum | 2008-10-07 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 01/10 8:52] grone grotejes
|
| Yvette | [do 02/10 0:01] Yesh! |
| anneke | [vr 03/10 2:07] wat
nuweer |
| jan | regen weer
|
| joeri | ik heb de afgelopen 24 uur al vier regenbogen gezien hier
|
| wouter | [za 04/10 0:11] zo, is het nu afgelopen met al die groene onzin?
|
| Vincent | 7 dagen in de week, 7 kleuren in de regenboog... Zou daar hier iets mee te doen zijn? :)
|
| anneke | [zo 05/10 0:51] green greetings
|
| meike | is te volgen op: http://wmsg2008.blogspot.com/ , als je het
t |
| meike | eveel vindt wat voornamelijk over mij gaat is: Dagboek Nederlandse Junioren U26
|
| wouter | [ma 06/10 0:00] jammer dat groen alweer gewonnen heeft..
|
| Ellinor | Goedemorgen! Jammer dat er zoveel oranje is. Maar een fijne week allemaal! Hebben Nienke en Joeri het naar hun zin in het nieuwe huis? Is het er al warm?
|
| wouter | Uiteindelijk overwint oranje in dit seizoen, kijk maar naar de bomen
|
| anneke | *kijkt naar de mooie denneboom van de buren*
|
| wendy | haha! die blijft groen natuurlijk. ik heb wel veel blaadjes en takken op de grond zien liggen. heel zielig. |
| Vincent | [di 07/10 0:19] Die worden door de bomen weer opgezogen, en dan zijn ze over 5 a 6 maanden gewoon
weer terug. |
| joeri | [[India Roti Room]] Keuzes.. keuzes.. |
| wouter | tijd voor een random-functie op de sneaksite
|