| Datum | 2008-09-30 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 24/09 7:36] goedemorgen!
|
| joeri | [do 25/09 8:52] again!
|
| joeri | [vr 26/09 0:24] welterusten!
|
| manuel | Volgens mij kunnen we de kleurtjes net zo goed afschaffen.
|
| wouter | Groen in elk geval wel :-)
|
| wendy | ja, ik ben ook voor afschaffing van groen
|
| wendy | iig tot ik verhuisd ben naar een plek met internet! |
| Vincent | [za 27/09 0:00] vindt het maar zonde om groen af te schaffen... |
| joeri | !!!
|
| joeri | [zo 28/09 8:28] verhuisdag!
|
| manuel | veel succes
! |
| jan | [ma 29/09 7:19] hoe ging het verhuizen?
|
| joeri | goed! veel hulp gehad, waarvoor dank
|
| joeri | en als 't mee zit hebben we vanavond ook warm water
|
| anneke | [di 30/09 1:17] en zat t mee?
|
| wouter | koud water is er nu in elk geval genoeg, wie durft er vandaag op de fiets naar zijn/haar werk?
|
| jan | ik niet :)
|
| joeri | 't zat niet mee :( heel koud in huis, arme nienke
|
| joeri | als 't mee zit gaat Paul het vandaag fixen
|
| joeri | (nee, niet die paul :) )
|
| wendy | nee, jullie hebben je eigen paul. :) |
| joeri | [[India Roti Room]] Het is alweer 16 weken geleden dat we bij Ibis waren, maar vandaag heb ik toch meer zin in indiees.. |
| anneke | goh, een nieuwe sterretjes feauture in de "De laatste tijd"
|
| joeri | en een tellertje!
|
| anneke | handig!
|
| jan | Hoopt dat Anneke zijn tasje nog niet vergeten is... :-)
|
| joeri | weet niet precies waar dit over gaat maar hoopt dat het gaat over een tasje dat anneke vanavond bij de IRR aan jan gaat geven :)
|
| jan | Hmm, dat zou best een goed idee zijn... Maar waarschijnlijk niet :-(
|
| anneke | ik heb Jans tasje wel,
|
| jan | Jahoe!
|
| joeri | over nieuwe sneak page features gesproken, tegenwoordig zoekt de cursor ook automatisch het opmerkingen veld op zodat je daar niet eerst op hoeft te klikken
|