[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-09-30
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
joeri[wo 24/09 7:36] goedemorgen!
joeri[do 25/09 8:52] again!
joeri[vr 26/09 0:24] welterusten!
manuelVolgens mij kunnen we de kleurtjes net zo goed afschaffen.
wouterGroen in elk geval wel :-)
wendyja, ik ben ook voor afschaffing van groen
wendyiig tot ik verhuisd ben naar een plek met internet!
Vincent[za 27/09 0:00] vindt het maar zonde om groen af te schaffen...
joeri!!!
joeri[zo 28/09 8:28] verhuisdag!
manuelveel succes !
jan[ma 29/09 7:19] hoe ging het verhuizen?
joerigoed! veel hulp gehad, waarvoor dank
joerien als 't mee zit hebben we vanavond ook warm water
anneke[di 30/09 1:17] en zat t mee?
wouterkoud water is er nu in elk geval genoeg, wie durft er vandaag op de fiets naar zijn/haar werk?
janik niet :)
joeri't zat niet mee :( heel koud in huis, arme nienke
joerials 't mee zit gaat Paul het vandaag fixen
joeri(nee, niet die paul :) )
wendynee, jullie hebben je eigen paul. :)
joeri[[India Roti Room]] Het is alweer 16 weken geleden dat we bij Ibis waren, maar vandaag heb ik toch meer zin in indiees..
annekegoh, een nieuwe sterretjes feauture in de "De laatste tijd"
joerien een tellertje!
annekehandig!
janHoopt dat Anneke zijn tasje nog niet vergeten is... :-)
joeriweet niet precies waar dit over gaat maar hoopt dat het gaat over een tasje dat anneke vanavond bij de IRR aan jan gaat geven :)
janHmm, dat zou best een goed idee zijn... Maar waarschijnlijk niet :-(
annekeik heb Jans tasje wel,
janJahoe!
joeriover nieuwe sneak page features gesproken, tegenwoordig zoekt de cursor ook automatisch het opmerkingen veld op zodat je daar niet eerst op hoeft te klikken