| Datum | 2008-09-23 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| manuel | [wo 17/09 0:25] mogen we nou nog niets op deze pagina zeggen ?
|
| manuel | hee, ik dach een zwart dingetje!
|
| meike | voor joeri: http://www.12forum.nl/forum/forum.php?ID=729&fID=13
|
| joeri | we hadden het er gisteren over hoe diep het ij is, ik heb daar weinig over kunnen vinden, maar wel dat de tunnel van de noordzuidlijn op 18m diepte komt. Dus dat geeft wel een indicatie.
|
| meike | en anneke zijn van plan zaterdag naar Wall-E te gaan, zijn er misschien nog mensen die zin hebben mee te gaan?
|
| meike | hmm de tijd van mijn computer staat niet goed...
|
| anneke | [do 18/09 0:00] dan doe ik t wel : P
|
| manuel | dan moet je het gewoo
n nog een keer proberen.... |
| manuel | damn...
|
| joeri | haha
|
| wouter | mijn waterkaart ligt op de boot... maar als ik op wikipedia kijk zie ik dat 8m al een behoorlijke diepte is voor cruiseschepen
|
| wendy | Wall-E is erg leuk, wij hebben hem al gezien. Oja, dat betekent dat we niet meegaan zaterdag. ;) |
| manuel |
|
| manuel | ik dacht dat iedereen afgelopen zaterdag naar Wall-E was geweest.....?
|
| manuel | [vr 19/09 7:00] goedemorgen allemaal...
|
| joeri | groenemorgen manuel!
|
| jan | Pfft, om 7 uur zat ik nog op de fiets, hoor...
|
| manuel | G
aat men morgen ook nog samen eten? |
| manuel | Dan is de trip misschien ook
nog wel de moeite waard... :) |
| wouter | [za 20/09 0:56] ik wil ook wel mee op deze mooie, van groen naar oranje kleurende zaterdag, naar wall-e. voor eten heb ik zelf nog geen plannen, & hoe laat is de bedoeling meike?
|
| anneke | eten kan. wat/waar willen jullie? film is 19:30 in the movies. zelf ben ik tot half zes aan t badmintonnen, dus ik ben wellicht laat,
|
| manuel | merk dat ik voor het weekend toch nog behoorlijk wat te doen heb, dus dat gaat niet lukken :(
|
| meike | kon je niet bij the movies eten? misschien is dat een idee?
|
| anneke | ik ga zo eens naar badmintonnen
, en aangezien er alleen nog vage plannen zijn, daarna wel naar huis, en dan bel ik meike wel of zo |
| meike | dat is wel goed, wouter, wat denk jij van het eten?
|
| meike | [zo 21/09 0:00] http://www.phdcomics.com/comics/archive.php?comicid=1066 (hier begint het over CERN)
|
| joeri | [ma 22/09 7:30] dank Elwin!
|
| elwin |
http://www.blub.net/~elwin/crea/ |
| elwin | welkom, geniet er van! :) Hierboven mijn verfspatters van zaterdag...
|
| jan | pief paf poef |
| jan | huh?
|
| jan | Hoe laat is het nu?
|
| jan | Wat is de tijd? |
| jan | [di 23/09 0:00] Quelle heur est il? |
| jan | Bij nader inzien moet het denk ik 'Quel' zijn...
|
| anneke | cool Elwin, vooral die eerste, mooi!
|
| jan | Ik vind elwins verfspatters erg mooi, maar om helemaal eerlijk te zijn wordt ik er wel een beetje draaierig van'
|
| jan | Maar misschien komt dat doordat ik nogal moe ben...
|
| wendy | [[India Roti Room]] wij komen vanavond. Volgende week gaan we naar een borrel en komen we niet |
| wouter | ik kom volgende week weer, niet zo'n zin in india vandaag
|
| meike | komt wel, jammer india is heel lekker hoor! |
| elwin | Dank, Anneke ik had al zo'n idee dat je de eerste het meeste zou kunnen waarderen :) Sorry Jan, ik ben op mijn werk al zo veel met rechte lijnen bezig... ;) |