[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-09-23
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
manuel[wo 17/09 0:25] mogen we nou nog niets op deze pagina zeggen ?
manuelhee, ik dach een zwart dingetje!
meikevoor joeri: http://www.12forum.nl/forum/forum.php?ID=729&fID=13
joeriwe hadden het er gisteren over hoe diep het ij is, ik heb daar weinig over kunnen vinden, maar wel dat de tunnel van de noordzuidlijn op 18m diepte komt. Dus dat geeft wel een indicatie.
meikeen anneke zijn van plan zaterdag naar Wall-E te gaan, zijn er misschien nog mensen die zin hebben mee te gaan?
meikehmm de tijd van mijn computer staat niet goed...
anneke[do 18/09 0:00] dan doe ik t wel : P
manueldan moet je het gewoo n nog een keer proberen....
manueldamn...
joerihaha
woutermijn waterkaart ligt op de boot... maar als ik op wikipedia kijk zie ik dat 8m al een behoorlijke diepte is voor cruiseschepen
wendyWall-E is erg leuk, wij hebben hem al gezien. Oja, dat betekent dat we niet meegaan zaterdag. ;)
manuel
manuelik dacht dat iedereen afgelopen zaterdag naar Wall-E was geweest.....?
manuel[vr 19/09 7:00] goedemorgen allemaal...
joerigroenemorgen manuel!
janPfft, om 7 uur zat ik nog op de fiets, hoor...
manuelG aat men morgen ook nog samen eten?
manuelDan is de trip misschien ook nog wel de moeite waard... :)
wouter[za 20/09 0:56] ik wil ook wel mee op deze mooie, van groen naar oranje kleurende zaterdag, naar wall-e. voor eten heb ik zelf nog geen plannen, & hoe laat is de bedoeling meike?
annekeeten kan. wat/waar willen jullie? film is 19:30 in the movies. zelf ben ik tot half zes aan t badmintonnen, dus ik ben wellicht laat,
manuelmerk dat ik voor het weekend toch nog behoorlijk wat te doen heb, dus dat gaat niet lukken :(
meikekon je niet bij the movies eten? misschien is dat een idee?
annekeik ga zo eens naar badmintonnen , en aangezien er alleen nog vage plannen zijn, daarna wel naar huis, en dan bel ik meike wel of zo
meikedat is wel goed, wouter, wat denk jij van het eten?
meike[zo 21/09 0:00] http://www.phdcomics.com/comics/archive.php?comicid=1066 (hier begint het over CERN)
joeri[ma 22/09 7:30] dank Elwin!
elwin http://www.blub.net/~elwin/crea/
elwinwelkom, geniet er van! :) Hierboven mijn verfspatters van zaterdag...
janpief paf poef
janhuh?
janHoe laat is het nu?
janWat is de tijd?
jan[di 23/09 0:00] Quelle heur est il?
janBij nader inzien moet het denk ik 'Quel' zijn...
annekecool Elwin, vooral die eerste, mooi!
janIk vind elwins verfspatters erg mooi, maar om helemaal eerlijk te zijn wordt ik er wel een beetje draaierig van'
janMaar misschien komt dat doordat ik nogal moe ben...
wendy[[India Roti Room]] wij komen vanavond. Volgende week gaan we naar een borrel en komen we niet
wouterik kom volgende week weer, niet zo'n zin in india vandaag
meikekomt wel, jammer india is heel lekker hoor!
elwinDank, Anneke ik had al zo'n idee dat je de eerste het meeste zou kunnen waarderen :) Sorry Jan, ik ben op mijn werk al zo veel met rechte lijnen bezig... ;)