| Datum | 2008-09-16 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 10/09 1:11] Er was eens een kabouter.
|
| Ellinor | Met een mooie groene hoed.
|
| jochem | een plaatje van het 'eerste' event in ATLAS (in verscheidene detectoren): http://www.nikhef.nl/~jsnuverink/FirstBeam.png |
| jochem | zelfde in 3d: http://atlas.web.cern.ch/Atlas/GROUPS/OPERATIONS/prodSys/atlasoracleadmin/10Sep2008/beam/index.php |
| jan | Hmm, pas de komende weken gaan ze ook botsende beams maken... Nu weet ik nog niet wanneer het universum gaat imploderen!
|
| wouter | lang leve de oerknal!
|
| anneke | het levert wel mooi gekleurde plaatjes op.. zeker alle miljoenen waard,
|
| jochem | @jan: dit is te checken op: http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/ |
| yvette | [do 11/09 3:36] Het schijnt dat we er nog zijn |
| anneke | ... helaas
|
| anneke | [vr 12/09 0:25] nog niet....
|
| manuel | ...
nu nog een plaatje dat 5 miljard waard is... |
| elwin | [za 13/09 0:09] wenst iedereen een zalig weekend toe! |
| manuel | [zo 14/09 0:02] weer een nieuwe dag...
|
| anneke | [ma 15/09 0:07] t houd nooit op, met die dagen,...
|
| yvette | [di 16/09 0:23] Zou het?
|
| y | tja, groen roels!!!!!!! Maakt de dagen leukerder!
|
| meike | indiees en sneak morgen? (of thai en sneak?)
|
| joeri | [[India Roti Room]] omdat jij het bent.. :)
|
| joeri | althans, dat is m'n voorstel. aarzel niet om het in iets anders te veranderen
|
| wendy | wij komen vanavond niet. |
| jochem | gaat deze week bridgen |
| joeri | hmm.. eventueel vind ik Thai dan ook wel aantrekkelijk. Wat denken jullie?
|
| anneke | ik ben minder fan van thai, maar ik zal er niet veel chagrijninger van worden als we daar eten
|
| wendy | ben je dan chagrijnig? dat kan toch niet als ik naar die groene dingetjes van deze week kijk. |
| anneke | de dingetjes zijn heel mooi, een hele week vol! en zelfs door Manuel die normaal oranje verkiest, enYvette die hier normaal niet vaak komt
|
| joeri | ik ben zo duf
|
| joeri | als een konijn
|
| anneke | die vergelijking slaat als een tang op een duf varken... konijnen zijn toch juist levendig, dus nu zie ik zie een rondhuppelende joeri voor me met een wortel in zijn mond?
|
| wendy | duf als een kat is beter, die kan ik me heel goed slapend voorstellen. |
| joeri | arm duf varken
|
| Yvette | [wo 17/09 1:11] Was gezellig!!!!!!!
|
| Yvette | (het sneak-eten, we hopen het vaker te doen
) |