[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-09-16
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 10/09 1:11] Er was eens een kabouter.
EllinorMet een mooie groene hoed.
jochemeen plaatje van het 'eerste' event in ATLAS (in verscheidene detectoren): http://www.nikhef.nl/~jsnuverink/FirstBeam.png
jochemzelfde in 3d: http://atlas.web.cern.ch/Atlas/GROUPS/OPERATIONS/prodSys/atlasoracleadmin/10Sep2008/beam/index.php
janHmm, pas de komende weken gaan ze ook botsende beams maken... Nu weet ik nog niet wanneer het universum gaat imploderen!
wouterlang leve de oerknal!
annekehet levert wel mooi gekleurde plaatjes op.. zeker alle miljoenen waard,
jochem@jan: dit is te checken op: http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
yvette[do 11/09 3:36] Het schijnt dat we er nog zijn
anneke... helaas
anneke[vr 12/09 0:25] nog niet....
manuel... nu nog een plaatje dat 5 miljard waard is...
elwin[za 13/09 0:09] wenst iedereen een zalig weekend toe!
manuel[zo 14/09 0:02] weer een nieuwe dag...
anneke[ma 15/09 0:07] t houd nooit op, met die dagen,...
yvette[di 16/09 0:23] Zou het?
ytja, groen roels!!!!!!! Maakt de dagen leukerder!
meikeindiees en sneak morgen? (of thai en sneak?)
joeri[[India Roti Room]] omdat jij het bent.. :)
joerialthans, dat is m'n voorstel. aarzel niet om het in iets anders te veranderen
wendywij komen vanavond niet.
jochemgaat deze week bridgen
joerihmm.. eventueel vind ik Thai dan ook wel aantrekkelijk. Wat denken jullie?
annekeik ben minder fan van thai, maar ik zal er niet veel chagrijninger van worden als we daar eten
wendyben je dan chagrijnig? dat kan toch niet als ik naar die groene dingetjes van deze week kijk.
annekede dingetjes zijn heel mooi, een hele week vol! en zelfs door Manuel die normaal oranje verkiest, enYvette die hier normaal niet vaak komt
joeriik ben zo duf
joerials een konijn
annekedie vergelijking slaat als een tang op een duf varken... konijnen zijn toch juist levendig, dus nu zie ik zie een rondhuppelende joeri voor me met een wortel in zijn mond?
wendyduf als een kat is beter, die kan ik me heel goed slapend voorstellen.
joeriarm duf varken
Yvette[wo 17/09 1:11] Was gezellig!!!!!!!
Yvette(het sneak-eten, we hopen het vaker te doen )