| Datum | 2008-09-09 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| jan | [di 02/09 22:23] Sommige mensen zijn stapelgek: http://www.lolcatbible.com/index.php?title=Genesis_1#3
|
| jan | [wo 03/09 10:06] hier ook goeiemorgen!
|
| joeri | was vanochtend zo onder de indruk van die site dat hij vergat het groene dingetje te pakken.
|
| joeri | gelukkig is het in goede handen
|
| manuel | [do 04/09 7:16] Groene morgen!
|
| wouter | is blij met de nieuwverworven buren die zulk lekker eten maken
|
| Yvette | [vr 05/09 0:00] is heeeeeeeeeeeeeeeel
blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Yvette | met haar geweldige 3-eenheids-cadeautje!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| Yvette | Manuel, Nienke, Joeri, heeeeeeeeel erg bedankt, ja zelfs jij oranje Manuel......
|
| Yvette | Het was leuk dat 't een verrassing was en het was een leuke verrassing en ik heb er al in kunnen lezen want ik ben eindelijk (relatief)VRIJ! Werkstuk en administratie is lekker klaar en verstuurd. Wie weet tot dinsdag?
|
| Yvette | ehm... ik zat wat rond te kijken enne, om op vorige week terug te komen... Eigenlijk kom ik (inderdaad) vrijwel nooit op deze site, alleen als ik een speciale reden heb, zoals daarnet. Dus eh nog hartelijk bedankt voor alle felicitaties
. |
| elwin | [za 06/09 0:15] Tralala |
| wendy | ha, de eerste post vanuit het nieuwe huisje :)
|
| manuel | [zo 07/09 0:01] Gaat groen weer winnen?!
|
| joeri | cool, wendy!
|
| wouter | [ma 08/09 0:03] groen heeft nog een kans, maar oranje loopt in!
|
| anneke | [di 09/09 1:29] het eindigt toch nog mooi
, |
| joeri | [[Palorma]] Alweer een maandje geleden.
|
| joeri | Het is bij Palorma vaak handig om te kunnen zeggen met hoeveel we zijn. Normaal gesproken zou ik uitgaan van anneke joeri nienke paul wendy wouter, mocht dat niet kloppen, zeg 't even
|
| joeri | als je een ander voorstel hebt, zeg 't ook :)
|
| wouter | ik ben er vanavond niet
|
| joeri | boe
|
| jochem | feliciteert groen en meike met hun overwinningen en meldt dat hij deze week niet komt, maar volgende week weer een nieuwe poging gaat ondernemen |
| wendy | heeft meike gewonnen? goed hoor!
|
| wendy | wij komen wel eten. overigens zijn de oranje M&Ms van het EK nog best goed te eten nu :) |
| jochem | ohja, nog 1 nachtje slapen! http://lhc-first-beam.web.cern.ch/lhc-first-beam/Welcome.html
|
| wouter | wat voor kleur hebben die
dingetjes eigenlijk, jochem? |
| wereldkampioen meike | komt ook vanavond, maar kunnen we niet gewoon naar de indiees (of ben ik te laat met dat voorstel?) http://www.bridge.nl |
| meike | denkt dat het te laat was...
|