[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-09-09
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
jan[di 02/09 22:23] Sommige mensen zijn stapelgek: http://www.lolcatbible.com/index.php?title=Genesis_1#3
jan[wo 03/09 10:06] hier ook goeiemorgen!
joeriwas vanochtend zo onder de indruk van die site dat hij vergat het groene dingetje te pakken.
joerigelukkig is het in goede handen
manuel[do 04/09 7:16] Groene morgen!
wouteris blij met de nieuwverworven buren die zulk lekker eten maken
Yvette[vr 05/09 0:00] is heeeeeeeeeeeeeeeel blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yvettemet haar geweldige 3-eenheids-cadeautje!!!!!!!!!!!!!!!!!
YvetteManuel, Nienke, Joeri, heeeeeeeeel erg bedankt, ja zelfs jij oranje Manuel......
YvetteHet was leuk dat 't een verrassing was en het was een leuke verrassing en ik heb er al in kunnen lezen want ik ben eindelijk (relatief)VRIJ! Werkstuk en administratie is lekker klaar en verstuurd. Wie weet tot dinsdag?
Yvetteehm... ik zat wat rond te kijken enne, om op vorige week terug te komen... Eigenlijk kom ik (inderdaad) vrijwel nooit op deze site, alleen als ik een speciale reden heb, zoals daarnet. Dus eh nog hartelijk bedankt voor alle felicitaties .
elwin[za 06/09 0:15] Tralala
wendyha, de eerste post vanuit het nieuwe huisje :)
manuel[zo 07/09 0:01] Gaat groen weer winnen?!
joericool, wendy!
wouter[ma 08/09 0:03] groen heeft nog een kans, maar oranje loopt in!
anneke[di 09/09 1:29] het eindigt toch nog mooi ,
joeri[[Palorma]] Alweer een maandje geleden.
joeriHet is bij Palorma vaak handig om te kunnen zeggen met hoeveel we zijn. Normaal gesproken zou ik uitgaan van anneke joeri nienke paul wendy wouter, mocht dat niet kloppen, zeg 't even
joerials je een ander voorstel hebt, zeg 't ook :)
wouterik ben er vanavond niet
joeriboe
jochemfeliciteert groen en meike met hun overwinningen en meldt dat hij deze week niet komt, maar volgende week weer een nieuwe poging gaat ondernemen
wendyheeft meike gewonnen? goed hoor!
wendywij komen wel eten. overigens zijn de oranje M&Ms van het EK nog best goed te eten nu :)
jochemohja, nog 1 nachtje slapen! http://lhc-first-beam.web.cern.ch/lhc-first-beam/Welcome.html
wouterwat voor kleur hebben die dingetjes eigenlijk, jochem?
wereldkampioen meikekomt ook vanavond, maar kunnen we niet gewoon naar de indiees (of ben ik te laat met dat voorstel?) http://www.bridge.nl
meikedenkt dat het te laat was...