| Datum | 2008-09-02 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [di 26/08 22:32] Over dit filmpje had ik het net: http://www.youtube.com/watch?v=T4_MsrsKzMM
|
| joeri | [wo 27/08 7:25] Ik had het over deze:
http://www.dumpert.nl/mediabase/216691/07d3052b/rus_doet_truukje.html |
| joeri | Ondertiteling schijnt overigens niet te kloppen, maar ik vind 'm prima zo
|
| Ellinor |
h |
| Ellinor | Hoera voor Yvette!
|
| joeri | Gefeliciteerd Yvette!
|
| wendy | Yvette, van harte gefeliciteerd! |
| irma | feliciteert Yvette vanaf iPhone :-) |
| nienke | 40 x Hoera voor Yvette!
|
| manuel | Gefeliciteerd Yvette... |
| anneke | ietwat laat, maar nog wel op tijd, gefeliciteerd Yvette! Lees je de site eigenlijk wel?
|
| anneke | [do 28/08 0:14] en groene felicitaties voor Wouter,
|
| manuel | Feliciteert Wouter!
|
| joeri | wouter! |
| jochem | feliciteert Yvette alsnog, Wouter nu, en Irma alvast! :) |
| Ellinor | Fijne dag Wouter, en gefeliciteerd!
|
| wendy | van harte gefeliciteerd Wouter! |
| joeri | [vr 29/08 7:06] en irma!
|
| manuel | van harte gefeliciteerd Irma!
|
| anneke | Gefelciiteerd, I
rma! |
| wendy | Gefeliciteerd Irma! en tot vanavond. |
| Ellinor | Hoera voor Irma! Fijne dag gewenst! En alle augustus-jarigen een mooi nieuw jaar gewenst!
|
| meike | [za 30/08 0:03] vakantiefoto's + wat hebben die zwitsers rare verkeersborden http://www.pbase.com/hanswortel/ticinotrek + alsnog gefeliciteerd Yvette en Nienke en gefeliciteerd Irma! |
| meike | ehm ik bedoelde zebrapaden.. twas ook zo'n lange text kon niet helemaal goed gaan
|
| Ellinor | Prettig weekend allemaal!
|
| meike | [zo 31/08 0:08] denkt dat de goeden gaan winnen deze week :) |
| anneke | I heb toch nog wel wat spaarplezier te gaan. Mijn totaal met Yvette's prachtige grote schenking erbij: 3333 punten. Prijs zilveren taartschep, 5050 punten.
|
| Vincent | [ma 01/09 0:13] dan meteen maar een overweldigende overwinning voor de goeden bewerkstelligen...
|
| wouter | [di 02/09 0:07] hoera voor de groene goeden!
|
| wendy | de laatste is de beste! |
| joeri | [[India Roti Room]] stelt voor |
| wendy | is dat ter afwisseling? :) |
| joeri | nee ik ben lui het is lekker dichtbij de metro met deze regen. maar stel gerust iets anders voor..
|
| Ellinor | [wo 03/09 8:40] goedemorgen!
|