[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-09-02
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
wouter[di 26/08 22:32] Over dit filmpje had ik het net: http://www.youtube.com/watch?v=T4_MsrsKzMM
joeri[wo 27/08 7:25] Ik had het over deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/216691/07d3052b/rus_doet_truukje.html
joeriOndertiteling schijnt overigens niet te kloppen, maar ik vind 'm prima zo
Ellinor h
EllinorHoera voor Yvette!
joeriGefeliciteerd Yvette!
wendyYvette, van harte gefeliciteerd!
irmafeliciteert Yvette vanaf iPhone :-)
nienke40 x Hoera voor Yvette!
manuelGefeliciteerd Yvette...
annekeietwat laat, maar nog wel op tijd, gefeliciteerd Yvette! Lees je de site eigenlijk wel?
anneke[do 28/08 0:14] en groene felicitaties voor Wouter,
manuelFeliciteert Wouter!
joeriwouter!
jochemfeliciteert Yvette alsnog, Wouter nu, en Irma alvast! :)
EllinorFijne dag Wouter, en gefeliciteerd!
wendyvan harte gefeliciteerd Wouter!
joeri[vr 29/08 7:06] en irma!
manuelvan harte gefeliciteerd Irma!
annekeGefelciiteerd, I rma!
wendyGefeliciteerd Irma! en tot vanavond.
EllinorHoera voor Irma! Fijne dag gewenst! En alle augustus-jarigen een mooi nieuw jaar gewenst!
meike[za 30/08 0:03] vakantiefoto's + wat hebben die zwitsers rare verkeersborden http://www.pbase.com/hanswortel/ticinotrek + alsnog gefeliciteerd Yvette en Nienke en gefeliciteerd Irma!
meikeehm ik bedoelde zebrapaden.. twas ook zo'n lange text kon niet helemaal goed gaan
EllinorPrettig weekend allemaal!
meike[zo 31/08 0:08] denkt dat de goeden gaan winnen deze week :)
annekeI heb toch nog wel wat spaarplezier te gaan. Mijn totaal met Yvette's prachtige grote schenking erbij: 3333 punten. Prijs zilveren taartschep, 5050 punten.
Vincent[ma 01/09 0:13] dan meteen maar een overweldigende overwinning voor de goeden bewerkstelligen...
wouter[di 02/09 0:07] hoera voor de groene goeden!
wendyde laatste is de beste!
joeri[[India Roti Room]] stelt voor
wendyis dat ter afwisseling? :)
joerinee ik ben lui het is lekker dichtbij de metro met deze regen. maar stel gerust iets anders voor..
Ellinor[wo 03/09 8:40] goedemorgen!