| Datum | 2008-08-26 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 20/08 6:01] goedemorgen, blubjes!
|
| nienke | gefeliciteerd Elinor en natuurlijk ook nog met de geboorte van je dochter
|
| meike | Gefeliciteerd Ellinor! |
| Manuel | Gefeliciteerd Ellinor :) !
|
| Ellinor | Dank jullie wel! En Nienke alvast een fijne verjaardag gewenst morgen! En Joeri bedankt voor de mooie kleur vandaag. :-)
|
| elwin | Ellinor van harte, ook van Yvette!!! |
| wendy | Ellinor gefeliciteerd! Ook namens Paul |
| Ellinor | [do 21/08 10:29] Hoera voor Nienke!!
|
| wendy | Nienke gefeliciteerd! En namens Paul ook.
|
| jochem | Nienke gefeliciteerd! En ook Ellinor nog gefeliciteerd! |
| manuel | En Nienke natuurlijk ook gefeliciteerd!
|
| meike | feliciteert Nienke ook! |
| anneke | voegt ook felicitaties toe, voor Nienke,
|
| Ellinor | Leuke maand is het weer, met alle augustus-jarigen. Volgende week alweer zo feestelijk.
|
| joeri | Hee Ellinor!
|
| joeri | [vr 22/08 7:23] goedemorgen allemaal!
|
| elwin | [za 23/08 0:00] Allo allo!
|
| elwin | Was gezellig, tot later deze week!
|
| joeri | strakke timing elwin!
|
| wouter | [zo 24/08 0:17] o jee, groen staat alweer op 4, dat gaat niet goed gaan..
|
| joeri | [ma 25/08 7:29] vijf zelfs
|
| anneke | [di 26/08 1:47] de genadeslag....
|
| wouter | aaaaarrrgggghhh!!!1! |
| joeri | [[India Roti Room]] easy does itt |
| joeri | t teveel
|
| wendy | zijn er nog plannen om naar Wall-e te gaan vandaag? |
| jochem | komt eten en zou graag naar Wall-E gaan |