| Datum | 2008-08-19 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 13/08 0:14] ziet groen van jaloezie want heeft geen thai op :-( |
| wouter | je had best kunnen komen bleek achteraf, want wij hadden ook pas na half 9 eten :-(
|
| joeri | [do 14/08 7:16] tja..
|
| joeri | [vr 15/08 7:09] tralala
|
| elwin | [za 16/08 0:13] tidididi |
| irma | [zo 17/08 0:34] groen groen groen groen
|
| joeri | was dat maar waar.
|
| wouter | Zullen we dinsdag naar Wall E? 20:30 Pathe de munt of 20:45 pathe Tuschinski of 21:45 The Movies
|
| wouter | [ma 18/08 0:01] o wacht, ik kan zelf helemaal niet op dinsdag want bigband :-( nu ja als jullie willen kun je natuurlijk gaan..
|
| meike | [di 19/08 1:34] is ook weer terug in nl :)
|
| meike | [[India Roti Room]] dit zat er toch al aan te komen, maar het is zo lang geleden dat ik het toch maar even vastleg :) |
| joeri | groen licht!
|
| joeri | http://pixie.blub.net/~jvr/huis/dakkapel.html
|
| wouter | Hee joeri, vet cool zeg!! Voor je filmpje is misschien youtube een makkelijke oplossing? |