| Datum | 2008-08-12 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [di 22/07 22:45] elwin, yvette, wendy, paul en ik willen wel naar de thai in de haarlemmerstraat :-)
|
| joeri | [di 05/08 14:38] waar zit die precies?
|
| wendy | ik zal het opzoeken! |
| wendy | [[Thai en Co]] |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] parkeren kan bij ons werk. Dan moeten we wel even beter gaan afspreken hoe en wat. Dat kan vanavond (5 aug) wel denk ik. |
| wendy | [[Thai en Co]] nou zeg |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] en we moeten reserveren, ik wil dat maandag gaan doen. |
| wendy | [[Thai en Co]] tjonge, joeri, het is weer stuk |
| meike | [wo 06/08 1:15] ja ik ben weer in nederland~
|
| meike | ik bedoelde !
|
| meike | thai klinkt wel goed maar volgende week ben ik weer in een ander land, de week erna ben ik er echt weer :)
|
| manuel | ik ben er ook weer en heb komende maand wel tijd voor alle verjaardagen :)
|
| Vincent | [do 07/08 0:04] is blij met het goede voorbeeld van Meike~
|
| irma | [vr 08/08 0:12] houdt niet van groene voorbeelden
|
| meike | aiai iemand heeft me erin geluisd te gaan bridgen vanavond en nu ben ik te laat thuis :(
|
| wendii | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] heeft een moeie arm
|
| wendii | [[Thai en Co]] nou ja zeg, hij blijft stuk! |
| wouter | heb je ook een wii? |
| elwin | [za 09/08 0:00] Gloen licht voor Thai, Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] wendii en paulii bestaan bij de wii van irmii |
| irma | [zo 10/08 0:00] en ook groen licht!
|
| irma | [[Thai en Co]] met een workaround (als in opnieuw selecteren..) |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] ik selecteer geen restaurant meer. het deselecteren gaat toch vanzelf :)
|
| anneke | wat was het hier druk zeg, rond twaalven. Zonde, dan ga ik nu opscheppen over m'n mooie groene website die ik nu heb, en dan levert het me niks op....
|
| joeri | [[Thai en Co]] Toch vreemd. Wat doe jij anders dan de rest van de wereld, wendy? :)
|
| wouter | MSIE 6.0
|
| jochem | feliciteert Jan, Ellinor en Eliza met hun nieuwe dochtertje en zusje!! |
| anneke | Julia Iris Emely (sp?)
|
| meike | [ma 11/08 6:39] gefeliciteerd J, E & E!!! |
| joeri | Leuk! gefeliciteerd!
|
| irma | Gefeliciteerd! |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] van harte gefeliciteerd! |
| wendy | [[Thai en Co]] joeri, hij doet het restaurant-ding thuis en op het werk.... |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] |
| wendy | ojee, ik was mn tekst vergeten in te tikken.
|
| wendy | [[Thai en Co]] ik ga straks reserveren voor 10 mensen (Elwin, Yvette, Irmii, Wouter, Anneke, Nienke, Joeri, Jochem, Paul en ikzelf) |
| joeri | okee
|
| joeri | hier hadden we het laatst over bij E&Y: http://www.bad-candy.com/candies/dubbelzout/
|
| elwin | JEEJ van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| manuel | [di 12/08 9:46] The particle physics rap:
|
| manuel | http://blogs.zdnet.com/perlow/?p=9217
|
| jochem | gaat bridgen vanavond en heeft dan helaas geen tijd om thai te eten |
| irma | heeft een groot file probleem :-(
|