[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-08-12
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
irma[di 22/07 22:45] elwin, yvette, wendy, paul en ik willen wel naar de thai in de haarlemmerstraat :-)
joeri[di 05/08 14:38] waar zit die precies?
wendyik zal het opzoeken!
wendy[[Thai en Co]]
wendy[[Geen restaurant meer geselecteerd]] parkeren kan bij ons werk. Dan moeten we wel even beter gaan afspreken hoe en wat. Dat kan vanavond (5 aug) wel denk ik.
wendy[[Thai en Co]] nou zeg
wendy[[Geen restaurant meer geselecteerd]] en we moeten reserveren, ik wil dat maandag gaan doen.
wendy[[Thai en Co]] tjonge, joeri, het is weer stuk
meike[wo 06/08 1:15] ja ik ben weer in nederland~
meikeik bedoelde !
meikethai klinkt wel goed maar volgende week ben ik weer in een ander land, de week erna ben ik er echt weer :)
manuelik ben er ook weer en heb komende maand wel tijd voor alle verjaardagen :)
Vincent[do 07/08 0:04] is blij met het goede voorbeeld van Meike~
irma[vr 08/08 0:12] houdt niet van groene voorbeelden
meikeaiai iemand heeft me erin geluisd te gaan bridgen vanavond en nu ben ik te laat thuis :(
wendii[[Geen restaurant meer geselecteerd]] heeft een moeie arm
wendii[[Thai en Co]] nou ja zeg, hij blijft stuk!
wouterheb je ook een wii?
elwin[za 09/08 0:00] Gloen licht voor Thai, Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
wendy[[Geen restaurant meer geselecteerd]] wendii en paulii bestaan bij de wii van irmii
irma[zo 10/08 0:00] en ook groen licht!
irma[[Thai en Co]] met een workaround (als in opnieuw selecteren..)
wendy[[Geen restaurant meer geselecteerd]] ik selecteer geen restaurant meer. het deselecteren gaat toch vanzelf :)
annekewat was het hier druk zeg, rond twaalven. Zonde, dan ga ik nu opscheppen over m'n mooie groene website die ik nu heb, en dan levert het me niks op....
joeri[[Thai en Co]] Toch vreemd. Wat doe jij anders dan de rest van de wereld, wendy? :)
wouterMSIE 6.0
jochemfeliciteert Jan, Ellinor en Eliza met hun nieuwe dochtertje en zusje!!
annekeJulia Iris Emely (sp?)
meike[ma 11/08 6:39] gefeliciteerd J, E & E!!!
joeriLeuk! gefeliciteerd!
irmaGefeliciteerd!
wendy[[Geen restaurant meer geselecteerd]] van harte gefeliciteerd!
wendy[[Thai en Co]] joeri, hij doet het restaurant-ding thuis en op het werk....
wendy[[Geen restaurant meer geselecteerd]]
wendyojee, ik was mn tekst vergeten in te tikken.
wendy[[Thai en Co]] ik ga straks reserveren voor 10 mensen (Elwin, Yvette, Irmii, Wouter, Anneke, Nienke, Joeri, Jochem, Paul en ikzelf)
joeriokee
joerihier hadden we het laatst over bij E&Y: http://www.bad-candy.com/candies/dubbelzout/
elwinJEEJ van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!
manuel[di 12/08 9:46] The particle physics rap:
manuelhttp://blogs.zdnet.com/perlow/?p=9217
jochemgaat bridgen vanavond en heeft dan helaas geen tijd om thai te eten
irmaheeft een groot file probleem :-(