| Datum | 2008-08-05 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 30/07 7:53] ha!
|
| Ellinor | Hoi Joeri, goedemorgen! Hebben jullie een mooie vakantie gehad? En allemaal natuurlijk goedemorgen en een fijne nieuwe week gewenst! Was het leuk gister?
|
| jochem | LHC rap: http://www.youtube.com/watch?v=j50ZssEojtM |
| wouter | [do 31/07 1:06] is in minder dan een uur naar huis gefietst uit uitdam door de groene weilanden en de stad, en heeft nu last van zweet dat in de ogen prikt...
|
| manuel | groetjes vanuit Portugal aan alle lieve mensen
|
| wendy | ha manuel, dus daar zit je! :)
|
| wouter | hee manuel, is het daar net zo warm als hier? op mijn balkon is het nu nog 28 graden
|
| Vincent | [vr 01/08 0:30] strijkijzers met een 3pins-stekker zijn niet erg nuttig :)
|
| joeri | hee manuel! fijne vakantie! heb je verdiend!
|
| jochem | heeft converters voor 3-pins stekkers te koop.. ;) |
| wouter | [za 02/08 18:15] heeft bij blijburg gezwommen tussen groene waterplanten. het is echt een prima watertemperatuur daar, ik kan het iedereen aanbevelen!
|
| manuel |
Ik ben maandag alweer terug...het is zeker warmer dan 28 graden, maar lang niet zo benauwd.... |
| manuel | Ik ben maandag alweer terug...het is zeker warmer dan 28 graden, maar lang niet zo benauwd.... |
| manuel | ooops.. |
| paul | [zo 03/08 0:00] groen!
|
| wendy | [ma 04/08 0:45] nog een keer groen?
|
| meike | groetjes vanuit het vliegveld in san diego, maar goed dat ik naar huis ga groen heeft mijn hulp nodig zie ik! |
| anneke | [di 05/08 0:00] ja, hoop!
|
| irma | maar wel op een ander tijdstip, gelukkig voor jou is anneke er nog...
|
| anneke | ... waarom was irma op zon raar tijdstip wakker..?
|
| irma | kon niet slapen dus was maar gaan spelen met d'r laptop |
| jan | Anneke, jij was ook vroeg wakker :-)
|
| wouter | zouden we nu deze week bij de thai gaan eten?
|
| irma | zie volgende week... |
| joeri | [[Palorma]] Rookvrij!
|
| joeri | (is mijn voorstel, althans!)
|
| wendy | ik heb ook wat dingetjes bij volgende week geschreven
|
| joeri | w00t
|
| jochem | gaat voetballen met dit mooie weer |
| jochem | ontdekt net dat buienradar anders over het weer denkt.. |
| anneke | ja, ik was vroeg opgestaan, om extra weinig te kunnen doen.. k'was zelfs te lui om netjes te kleuren... http://www.blub.net/~anneke/strings.jpg
|
| anneke | vooral met oranje ging het mis...
|