[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-08-05
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
joeri[wo 30/07 7:53] ha!
EllinorHoi Joeri, goedemorgen! Hebben jullie een mooie vakantie gehad? En allemaal natuurlijk goedemorgen en een fijne nieuwe week gewenst! Was het leuk gister?
jochemLHC rap: http://www.youtube.com/watch?v=j50ZssEojtM
wouter[do 31/07 1:06] is in minder dan een uur naar huis gefietst uit uitdam door de groene weilanden en de stad, en heeft nu last van zweet dat in de ogen prikt...
manuelgroetjes vanuit Portugal aan alle lieve mensen
wendyha manuel, dus daar zit je! :)
wouterhee manuel, is het daar net zo warm als hier? op mijn balkon is het nu nog 28 graden
Vincent[vr 01/08 0:30] strijkijzers met een 3pins-stekker zijn niet erg nuttig :)
joerihee manuel! fijne vakantie! heb je verdiend!
jochemheeft converters voor 3-pins stekkers te koop.. ;)
wouter[za 02/08 18:15] heeft bij blijburg gezwommen tussen groene waterplanten. het is echt een prima watertemperatuur daar, ik kan het iedereen aanbevelen!
manuel Ik ben maandag alweer terug...het is zeker warmer dan 28 graden, maar lang niet zo benauwd....
manuelIk ben maandag alweer terug...het is zeker warmer dan 28 graden, maar lang niet zo benauwd....
manuelooops..
paul[zo 03/08 0:00] groen!
wendy[ma 04/08 0:45] nog een keer groen?
meikegroetjes vanuit het vliegveld in san diego, maar goed dat ik naar huis ga groen heeft mijn hulp nodig zie ik!
anneke[di 05/08 0:00] ja, hoop!
irmamaar wel op een ander tijdstip, gelukkig voor jou is anneke er nog...
anneke... waarom was irma op zon raar tijdstip wakker..?
irmakon niet slapen dus was maar gaan spelen met d'r laptop
janAnneke, jij was ook vroeg wakker :-)
wouterzouden we nu deze week bij de thai gaan eten?
irmazie volgende week...
joeri[[Palorma]] Rookvrij!
joeri(is mijn voorstel, althans!)
wendyik heb ook wat dingetjes bij volgende week geschreven
joeriw00t
jochemgaat voetballen met dit mooie weer
jochemontdekt net dat buienradar anders over het weer denkt..
annekeja, ik was vroeg opgestaan, om extra weinig te kunnen doen.. k'was zelfs te lui om netjes te kleuren... http://www.blub.net/~anneke/strings.jpg
annekevooral met oranje ging het mis...