| Datum | 2008-07-29 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| jan | [wo 23/07 7:30] vandaaag!
|
| Ellinor | Hier ook goedemorgen! Jee Jan wat ben je weer vroeg! Toch wel handig zo'n auto...
|
| wendy | ook goeiemorgen! |
| Vincent | [do 24/07 0:13] en een goedenacht!
|
| jan | En weer goeiemorgen...
|
| jan | [vr 25/07 6:17] alweer: goeiemorgen!
|
| jochem | nog van Nijmegen: 'Groene Wandelaars' http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=300527459&media_secret=ISDY |
| anneke | [za 26/07 9:12] ook goeiemogge
|
| anneke | oh ja, die vrouw met die mooie jas.
|
| Vincent | [zo 27/07 12:55] goeiemiddag ditmaal
|
| wouter | [ma 28/07 0:51] hoera voor de groene overwinning van oscar freire, staat hem toch beter dan zo'n oranje rabo-pakje
|
| jan | Pfft., dr is hier nog helemaal niemand!
|
| Ellinor | [di 29/07 7:14] Goedemorgen!
|
| joeri | goedemorgen Ellinor!
|
| jan | Goeiemorgen allemaal!
|
| wendy | goeiemorgen! wat zijn jullie allemaal vroeg. |
| joeri | [[India Roti Room]] is niet in de stemming voor de alternatieven |
| wendy | ach, het is alweer een week geleden...
|
| anneke | voor mij maar zes dagen....
|
| anneke | maar de spinazie wel 7
|
| joeri | hmmmmm.. spinazie
|