| Datum | 2008-07-22 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| manuel | [wo 16/07 0:02] hier dan geen zwart maar groen?
|
| wendy | [do 17/07 0:06] alweer tegen groen
|
| wouter | wij liepen vandaag toch behoorlijkt tussen het groen; bomen,
militairen... |
| wendy | goed dat jullie nog meedoen! Veel plezier morgen op de laatste dag. |
| Wouter, anneke, meik | [vr 18/07 7:55] Goeiemorgen., nog 35 km! |
| Wouter | Hmm het namenvakje is te kort? |
| Ellinor | Hoi Wouter! Heb je internet halverwege??? Veel succes jullie vieren en veel plezier vandaag!
|
| jan | :)
|
| elwin | hoopt dat iedereen het gehaald heeft (en de volgende sneak nog zonder rollator kunnen bereiken)! |
| manuel | feliciteert de lopers met hun kruisje.
|
| wouter | home sweet home! we hebben het allemaal gehaald, niet helemaal zonder moeite helaas...
|
| meike | [za 19/07 0:11] en nog net lang genoeg wakker gebleven :) ..
|
| jan | gefeliciteerd aan de dappere lopers! |
| Ellinor | Welkom thuis wandelaars en gefeliciteerd! Was het leuk?
|
| irma | [zo 20/07 0:11] heerlijk terug in jullie eigen bed en de grauwe stad in plaats van het groene nijmeegse ;-)
|
| joeri | [ma 21/07 7:31] mogge
|
| joeri | hondeweer + jetlag = moelluk opstaan
|
| jan | Goeiemorgen, Joeri :)
|
| jan | Ik geloof dat ik geluk heb gehad -- vanochtend op de fiets ben ik niet nat geworden, maar sinds ik hier zit zie ik alleen maar regen uit het raam :-/
|
| wouter | [di 22/07 0:12] wint van groen?
|
| wouter | yesssss dit lukt tenminste, wii sports ging heel wat minder!
|
| joeri | [[India Roti Room]] heeft wel weer zin in IRR! |
| joeri | heb je een wii wouter? leuk!
|
| jan | Wii heeft een wie?
|
| anneke | we wiiden bij Irmii. Mijn bowlingbal was niet helemaal rond of zo, maar ik sloeg wel meerdere homeruns : )
|
| wouter | iirma heeft een wii
|
| wouter | niet eens echt last van mijn arm/schouder trouwens, dat valt weer erg mee :-)
|
| wendy | hmm, als ik een wii neem dan wiil ik ook een andere naam :) |
| wendy | IRR had afgelopen vrijdag nog erg goed eten! wij kunnen dat nog wel een keertje aan :)
|
| joeri | yay! wendy!
|
| wendy | wil graag vakantieverhalen horen en ook vierdaagseperikelen |
| jochem | sluit zich daarbij aan, maar is misschien wat later |
| Ellinor | [wo 23/07 8:33] goedemorgen!
|