[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-07-22
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
manuel[wo 16/07 0:02] hier dan geen zwart maar groen?
wendy[do 17/07 0:06] alweer tegen groen
wouterwij liepen vandaag toch behoorlijkt tussen het groen; bomen, militairen...
wendygoed dat jullie nog meedoen! Veel plezier morgen op de laatste dag.
Wouter, anneke, meik[vr 18/07 7:55] Goeiemorgen., nog 35 km!
WouterHmm het namenvakje is te kort?
EllinorHoi Wouter! Heb je internet halverwege??? Veel succes jullie vieren en veel plezier vandaag!
jan:)
elwinhoopt dat iedereen het gehaald heeft (en de volgende sneak nog zonder rollator kunnen bereiken)!
manuelfeliciteert de lopers met hun kruisje.
wouterhome sweet home! we hebben het allemaal gehaald, niet helemaal zonder moeite helaas...
meike[za 19/07 0:11] en nog net lang genoeg wakker gebleven :) ..
jangefeliciteerd aan de dappere lopers!
EllinorWelkom thuis wandelaars en gefeliciteerd! Was het leuk?
irma[zo 20/07 0:11] heerlijk terug in jullie eigen bed en de grauwe stad in plaats van het groene nijmeegse ;-)
joeri[ma 21/07 7:31] mogge
joerihondeweer + jetlag = moelluk opstaan
janGoeiemorgen, Joeri :)
janIk geloof dat ik geluk heb gehad -- vanochtend op de fiets ben ik niet nat geworden, maar sinds ik hier zit zie ik alleen maar regen uit het raam :-/
wouter[di 22/07 0:12] wint van groen?
wouteryesssss dit lukt tenminste, wii sports ging heel wat minder!
joeri[[India Roti Room]] heeft wel weer zin in IRR!
joeriheb je een wii wouter? leuk!
janWii heeft een wie?
annekewe wiiden bij Irmii. Mijn bowlingbal was niet helemaal rond of zo, maar ik sloeg wel meerdere homeruns : )
wouteriirma heeft een wii
wouterniet eens echt last van mijn arm/schouder trouwens, dat valt weer erg mee :-)
wendyhmm, als ik een wii neem dan wiil ik ook een andere naam :)
wendyIRR had afgelopen vrijdag nog erg goed eten! wij kunnen dat nog wel een keertje aan :)
joeriyay! wendy!
wendywil graag vakantieverhalen horen en ook vierdaagseperikelen
jochemsluit zich daarbij aan, maar is misschien wat later
Ellinor[wo 23/07 8:33] goedemorgen!