| Datum | 2008-07-15 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 09/07 9:26] goeiemorgen, eens kijken of deze week wat minder groen kan worden!
|
| wendy | in ieder geval een goed begin!
|
| jan | [do 10/07 7:51] hmm
|
| Ellinor | Goedemorgen! Dat is vroeg op je werk Jan, hard gefietst! Fijne dag allemaal!
|
| irma | [vr 11/07 7:06] geen groen :-) |
| wouter | ha, irma, da's lang geleden op deze site!
|
| wouter | [za 12/07 9:20] heeft een groen petje gekocht voor de 4daagse
|
| Ellinor | [zo 13/07 7:34] Ha!
|
| Ellinor | Zo was het wel weer genoeg oranje. Hoewel Anneke die laatste misschien nog wel overhad voor vier dagen fijn groen uitzicht bij het wandelen. Mooi zeilweer vandaag, fijne dag allemaal!
|
| jan | [ma 14/07 8:45] He
|
| jan | Wakker worden!
|
| jan | Het is al lang maandag hoor!
|
| Ellinor | :-) Fijne nieuwe week allemaal, hoi Jan!
|
| joeri&nienke | wensen de wandelaars een fijne vierdaagse en een goede nachtrust. wij gaan zo ook lekker wandelen in de bergen. 4 uur 's nachts NL tijd is 8 uur 's avonds onze tijd, we zullen een wijntje voor jullie drinken!
|
| wendy | zet m op, wandelaars! |
| anneke | bedanktallemaal, en welterusten!
|
| joeri | [di 15/07 0:40] wij zijn klaar met wandelen
|
| jan | Dag Joeri en Nienke! Ik hoop dat jullie het fijn hebben!
|
| wendy | zijn er nog gegadigden voor het eten vanavond?
|
| joeri | wij slaan even over :)
|
| meike | wij hebben de eerste dag allemaal overleefd :) |
| manuel | [wo 16/07 0:01] weer geen groen ;-)
|