| Datum | 2008-07-08 |
| Film |
niemand is geweest |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 02/07 8:59] het is al woensdag!
|
| anneke | dan updaten we maar eens...
|
| Vincent | [do 03/07 0:03] is wel wat moe van het kegels gooien, en gaat slapen...
|
| manuel | [vr 04/07 0:13] niemand voor groen?
|
| meike | [za 05/07 7:54] vakantie!
|
| anneke | oh ja, ik ben er 2 weken niet,
|
| Ellinor | [zo 06/07 10:56] goedemorgen! Dan zorgen wij voor mooie kleuren. Fijne vakantie!
|
| jan | [ma 07/07 8:14] Alweder, een goede morgen!
|
| anneke | :) groetjes uit W
enen! |
| wendy | wie komen er morgen eten?
|
| wendy | Anneke en Meike: fijne vakantie!
|
| jan | [di 08/07 7:12] Heel fijne vakantie zelfs!
|
| wendy | hmm, als er verder niemand komt eten dan wordt het thuis koken. Of komt er toch nog iemand? |
| wouter | Ik denk dat ik maar thuis eet; ben verkouden en een beetje koortsig
|
| jochem | komt wel eten als het doorgaat, maar vindt weekje overslaan ook goed, want gaat dan wel bridgen.. |
| wendy | hmm, bij zoveel enthousiasme... wij gaan wat eten in de haarlemmerstraat/dijk bij de italiaan. Jochem, wil je ook komen? |
| jochem | ok, is goed, welke italiaan precies? |
| wendy | Toscane, niet die tegenover de Movies, maar die dichter bij het CS. |
| wendy | Als je vanaf het station komt is ie aan de rechterkant van de straat. Volgens mij voordat je bij de AH bent, maar ik weet dat niet zeker. |
| jochem | heh, er zijn 2 restaurants die toscana heten.. maar ik heb er geloof ik wel eerder gegeten, 7 uur? (eerder/later mag ook) |
| wendy | wij gaan rond half 7 hier weg, dus dan zijn we er om 18:45.
|
| wendy | (dit was wel een traag antwoord van mij)
|
| wendy | ja, er zijn er 2. het gaat om de eerste die je tegenkomt vanaf CS. Ze horen bij elkaar, ze hebben allebei een groen uithangbord. |
| jochem | ok tot straks! |