[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-07-08
Film niemand is geweest
Hint
Cijfer
NaamOpmerking
meike[wo 02/07 8:59] het is al woensdag!
annekedan updaten we maar eens...
Vincent[do 03/07 0:03] is wel wat moe van het kegels gooien, en gaat slapen...
manuel[vr 04/07 0:13] niemand voor groen?
meike[za 05/07 7:54] vakantie!
annekeoh ja, ik ben er 2 weken niet,
Ellinor[zo 06/07 10:56] goedemorgen! Dan zorgen wij voor mooie kleuren. Fijne vakantie!
jan[ma 07/07 8:14] Alweder, een goede morgen!
anneke:) groetjes uit W enen!
wendywie komen er morgen eten?
wendyAnneke en Meike: fijne vakantie!
jan[di 08/07 7:12] Heel fijne vakantie zelfs!
wendyhmm, als er verder niemand komt eten dan wordt het thuis koken. Of komt er toch nog iemand?
wouterIk denk dat ik maar thuis eet; ben verkouden en een beetje koortsig
jochemkomt wel eten als het doorgaat, maar vindt weekje overslaan ook goed, want gaat dan wel bridgen..
wendyhmm, bij zoveel enthousiasme... wij gaan wat eten in de haarlemmerstraat/dijk bij de italiaan. Jochem, wil je ook komen?
jochemok, is goed, welke italiaan precies?
wendyToscane, niet die tegenover de Movies, maar die dichter bij het CS.
wendyAls je vanaf het station komt is ie aan de rechterkant van de straat. Volgens mij voordat je bij de AH bent, maar ik weet dat niet zeker.
jochemheh, er zijn 2 restaurants die toscana heten.. maar ik heb er geloof ik wel eerder gegeten, 7 uur? (eerder/later mag ook)
wendywij gaan rond half 7 hier weg, dus dan zijn we er om 18:45.
wendy(dit was wel een traag antwoord van mij)
wendyja, er zijn er 2. het gaat om de eerste die je tegenkomt vanaf CS. Ze horen bij elkaar, ze hebben allebei een groen uithangbord.
jochemok tot straks!