| Datum | 2008-07-01 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| manuel | [wo 25/06 0:03] Krijg ik al een groen stempeltje?
|
| manuel | Hé nee, oranje!
|
| jan | vandaag
|
| joeri | even jans antwoord aan ellinor herhalen hier: Omdat het eigenlijk al volgende week is, terwijl dit dus de pagina is van vorige week, en dan tellen de groene en oranje dingetje niet meer
|
| joeri | Meike: m'n baas is zojuist zo'n houten knikker rekenmachine gaan kopen!
|
| joeri | w00t!!
|
| jan | Cool! Ik zal het hier ook eens voorstellen...
|
| anneke | [do 26/06 8:09] ik haat straatstenenzagers
|
| jan | Ik vond het best moeilijk om het woord 'straatstenenzagers' goed te lezen...
|
| joeri | ik ook
|
| Ellinor | Maar wat /zijn/ straatstenenzagers en wat doen ze jou voor een kwaad? Zijn het lawaaiige machines? Of lompe kerels? Of ben je zelf stenen aan het zagen en werken ze niet mee?
|
| anneke | [vr 27/06 0:47] ... zo vroeg op om straat stenen te zagen zou ik nooit doen, maar andere mensen helaas wel,... en dan nemen ze er lawaaiige machines voor mee,
|
| wouter | wat wel raar is aangezien je met een tegelsnijder ook straattegels kunt snijden. heel geen lawaai-apparaat voor nodig, maar dat is blijkbaar in de mode.
|
| wouter | voor stoeptegels heet het een steenknipper trouwens..
|
| anneke | t knipte niet, t was echt een motorzaag. want deze stenen moesten rond, voor de hoek,
|
| anneke | en vandaag waren ze er niet :
) |
| meike | -> joeri: cool! zou je 'm een keer mogen lenen? |
| Ellinor | [za 28/06 11:35] Hee! Prettig weekend allemaal!
|
| wendy | [zo 29/06 0:09] tijd voor iets groens
|
| wouter | da's niet groen hoor
|
| meike | [ma 30/06 0:02] maar dit wel!
|
| wouter | kan oggjes spelen op zijn telefoon met oggplay... dus nu kan ik ook eindelijkt met een ingeblikt muziekje om mijn nek rondwandelen
|
| anneke | [di 01/07 0:08] hip zeg
, |
| anneke | vast leeg, zo zonder joeri en nienke.. eet er nog wel iemand?
|
| wouter | ik ga naar the raconteurs in de melkweg en kan daarom niet mee eten.
|
| wendy | wij willen wel komen eten |
| anneke | dan kom ik ook : )
|
| wendy | [[India Roti Room]] is deze ok?
|
| meike | komt ook eten en misschien komt er nog iemand later
|
| wendy | ha goed! |
| anneke | wat mysterieus..
|
| wendy | mysterieuze meike (MM, wij hebben thuis nog oranje M&M's) |
| jan | [wo 02/07 9:54] dinsdag?
|