[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-07-01
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
manuel[wo 25/06 0:03] Krijg ik al een groen stempeltje?
manuelHé nee, oranje!
janvandaag
joerieven jans antwoord aan ellinor herhalen hier: Omdat het eigenlijk al volgende week is, terwijl dit dus de pagina is van vorige week, en dan tellen de groene en oranje dingetje niet meer
joeriMeike: m'n baas is zojuist zo'n houten knikker rekenmachine gaan kopen!
joeriw00t!!
janCool! Ik zal het hier ook eens voorstellen...
anneke[do 26/06 8:09] ik haat straatstenenzagers
janIk vond het best moeilijk om het woord 'straatstenenzagers' goed te lezen...
joeriik ook
EllinorMaar wat /zijn/ straatstenenzagers en wat doen ze jou voor een kwaad? Zijn het lawaaiige machines? Of lompe kerels? Of ben je zelf stenen aan het zagen en werken ze niet mee?
anneke[vr 27/06 0:47] ... zo vroeg op om straat stenen te zagen zou ik nooit doen, maar andere mensen helaas wel,... en dan nemen ze er lawaaiige machines voor mee,
wouterwat wel raar is aangezien je met een tegelsnijder ook straattegels kunt snijden. heel geen lawaai-apparaat voor nodig, maar dat is blijkbaar in de mode.
woutervoor stoeptegels heet het een steenknipper trouwens..
anneket knipte niet, t was echt een motorzaag. want deze stenen moesten rond, voor de hoek,
annekeen vandaag waren ze er niet : )
meike-> joeri: cool! zou je 'm een keer mogen lenen?
Ellinor[za 28/06 11:35] Hee! Prettig weekend allemaal!
wendy[zo 29/06 0:09] tijd voor iets groens
wouterda's niet groen hoor
meike[ma 30/06 0:02] maar dit wel!
wouterkan oggjes spelen op zijn telefoon met oggplay... dus nu kan ik ook eindelijkt met een ingeblikt muziekje om mijn nek rondwandelen
anneke[di 01/07 0:08] hip zeg ,
annekevast leeg, zo zonder joeri en nienke.. eet er nog wel iemand?
wouterik ga naar the raconteurs in de melkweg en kan daarom niet mee eten.
wendywij willen wel komen eten
annekedan kom ik ook : )
wendy[[India Roti Room]] is deze ok?
meikekomt ook eten en misschien komt er nog iemand later
wendyha goed!
annekewat mysterieus..
wendymysterieuze meike (MM, wij hebben thuis nog oranje M&M's)
jan[wo 02/07 9:54] dinsdag?