[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-06-24
Film [niemand is geweest]
Hint [dus ook geen hint]
Cijfer
NaamOpmerking
wouter[wo 18/06 0:49] hoera voor oranje op het groene gras!
joerifirefox 3 is teh roxor
wouter[do 19/06 0:00] zeker, ik hoop er heel wat groene dingetjes mee op te halen!
joerigrumbel
janIk vind die grote groene back knop van firefox (onder windhoos XP) best lelijk...
wouterhuh, die is toch oranje?
joerijan: rechts-klik op de menubalk, klik customize. selecteer "use small icons". wees blij :)
annekedas inderdaad wel mooier, en nog steeds groen : )
joeriik sleep in die "customize" mode ook altijd het google zoek veldje naar de menu regel zodat er meer ruimte is voor het url veld
meike[vr 20/06 0:37] eindelijk profeit van mijn laptop!
wouterhmm de spellingscorrectie doet het nog niet zo te zien?
janis blij :)
manuelhet nieuwe bètacanon... on cultureel erfgoed: http://extra.volkskrant.nl/betacanon/graphics/PERSVERSIE2_CANON.pdf
manuel[za 21/06 8:30] N iemand die vandaag groen claimt?
wendy[zo 22/06 0:09] vandaag wil ik wel groen
anneke[ma 23/06 0:11] maar nu wil ik weer eens!
EllinorHa goed zo Anneke, eindelijk weer mooi hier! Heb je nog lekker gefietst gister? Kon je het vinden? Niet weggewaaid?
EllinorAnneke, Wouter, Manuel, Vincent, Joeri en Nienke, Wendy en Paul en Elwin en Yvette hartelijk bedankt voor jullie fijne gezelschap gister!
EllinorVincent ook niet weggewaaid?
annekeik ben wel minder fout gereden dit keer.. alleen bij weesp werd ik overmoedig, dus daar heb ik nog een extra ommetje gemaakt.. maar was nog wel fijn wat fietsen bij zonsondergang
wouterZo klinkt het NRC nadat ik hem gemangeld heb met tekst-naar-gewauwel: http://www.blub.net/~wouter/004-Beeldtaal.ogg
joerifloating hedgehog http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/06/built-in-floata.html
meikehttp://www.dumpert.nl/mediabase/54801/bb8d8e7f/houten_rekenmachine.html
meike[di 24/06 0:00] hee tis 12 uur!
meikevoor de knutselaars: http://woodgears.ca/marbleadd/index.html
joeriWat een briljant ding!
Vincentwas zonder wegwaaien thuisgekomen..
joeri[[India Roti Room]] Iemand moet toch kiezen...
wendyik had al gezegd dat ik niet kom eten... bij deze nog een keertje. en paul komt ook niet eten.
wendyik wens joeri en nienke een mooie vakantie!
wouterIk sla ook maar eens over; thuis zijn is ook wel eens leuk
jochemzegt toe te komen eten en hoopt zo te voorkomen dat hij te lang op werk blijft hangen.. :-)
annekevind dat een goed idee van Jochem, genoeg gewerkt nu!
jan[wo 25/06 7:39] woensdag
EllinorHee waarom is dit dingetje nou zwart?
janOmdat het eigenlijk al volgende week is, terwijl dit dus de pagina is van vorige week, en dan tellen de groene en oranje dingetje niet meer