| Datum | 2008-06-24 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[dus ook geen hint] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 18/06 0:49] hoera voor oranje op het groene gras!
|
| joeri | firefox 3 is teh roxor
|
| wouter | [do 19/06 0:00] zeker, ik hoop er heel wat groene dingetjes mee op te halen!
|
| joeri | grumbel
|
| jan | Ik vind die grote groene back knop van firefox (onder windhoos XP) best lelijk...
|
| wouter | huh, die is toch oranje?
|
| joeri | jan: rechts-klik op de menubalk, klik customize. selecteer "use small icons". wees blij :)
|
| anneke | das inderdaad wel mooier, en nog steeds groen :
) |
| joeri | ik sleep in die "customize" mode ook altijd het google zoek veldje naar de menu regel zodat er meer ruimte is voor het url veld
|
| meike | [vr 20/06 0:37] eindelijk profeit van mijn laptop! |
| wouter | hmm de spellingscorrectie doet het nog niet zo te zien?
|
| jan | is blij :)
|
| manuel | het nieuwe bètacanon... on cultureel erfgoed: http://extra.volkskrant.nl/betacanon/graphics/PERSVERSIE2_CANON.pdf
|
| manuel | [za 21/06 8:30] N
iemand die vandaag groen claimt? |
| wendy | [zo 22/06 0:09] vandaag wil ik wel groen
|
| anneke | [ma 23/06 0:11] maar nu wil ik weer eens!
|
| Ellinor | Ha goed zo Anneke, eindelijk weer mooi hier! Heb je nog lekker gefietst gister? Kon je het vinden? Niet weggewaaid?
|
| Ellinor | Anneke, Wouter, Manuel, Vincent, Joeri en Nienke, Wendy en Paul en Elwin en Yvette hartelijk bedankt voor jullie fijne gezelschap gister!
|
| Ellinor | Vincent ook niet weggewaaid?
|
| anneke | ik ben wel minder fout gereden dit keer.. alleen bij weesp werd ik overmoedig, dus daar heb ik nog een extra ommetje gemaakt.. maar was nog wel fijn wat fietsen bij zonsondergang
|
| wouter | Zo klinkt het NRC nadat ik hem gemangeld heb met tekst-naar-gewauwel: http://www.blub.net/~wouter/004-Beeldtaal.ogg
|
| joeri | floating hedgehog http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2008/06/built-in-floata.html |
| meike | http://www.dumpert.nl/mediabase/54801/bb8d8e7f/houten_rekenmachine.html |
| meike | [di 24/06 0:00] hee tis 12 uur!
|
| meike | voor de knutselaars: http://woodgears.ca/marbleadd/index.html |
| joeri | Wat een briljant ding!
|
| Vincent | was zonder wegwaaien thuisgekomen..
|
| joeri | [[India Roti Room]] Iemand moet toch kiezen...
|
| wendy | ik had al gezegd dat ik niet kom eten... bij deze nog een keertje. en paul komt ook niet eten. |
| wendy | ik wens joeri en nienke een mooie vakantie! |
| wouter | Ik sla ook maar eens over; thuis zijn is ook wel eens leuk
|
| jochem | zegt toe te komen eten en hoopt zo te voorkomen dat hij te lang op werk blijft hangen.. :-) |
| anneke | vind dat een goed idee van Jochem, genoeg gewerkt nu!
|
| jan | [wo 25/06 7:39] woensdag
|
| Ellinor | Hee waarom is dit dingetje nou zwart?
|
| jan | Omdat het eigenlijk al volgende week is, terwijl dit dus de pagina is van vorige week, en dan tellen de groene en oranje dingetje niet meer
|