| Datum | 2008-06-17 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[dus ook geen hint] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 11/06 9:18] 1 2 3 4 hoedje van hoedje van
|
| joeri | [do 12/06 7:40] 1 2 3 4 hoedje van papier
|
| jan | [vr 13/06 0:02] Joepi!
|
| joeri | JoeRi
|
| Ellinor |
|
| Ellinor | O pardon. Ik bedoelde: :-) Leuke naam Joeri!
|
| jan | Ja, jammer dat we geen jongetje krijgen :-)
|
| manuel | [za 14/06 14:00] Wel een meisje dan?
|
| paul | [zo 15/06 0:02] groen!
|
| Ellinor | Ja een meisje, ze komt op of rond vijftien augustus. En ze is nu al heel lief!
|
| manuel | wat leuk :) gefeliciteerd...!
ik ben helemaal niet meer op de hoogte van wat er in de Randstad allemaal gebeurd. |
| wendy | [ma 16/06 0:53] als het maar geen groen kindje wordt |
| wendy | oranje ook niet :)
|
| Ellinor | Kom dan een keer bij ons langs, Manuel! Wij zijn ook benieuwd hoe het jou gaat. Wij zijn van plan komende zondag of de zondag erna 's middags een blubfeestje te geven in ons nieuwe huis in Loenen. Zouden degenen die het leuk vinden te komen, willen laten weten welke van deze twee zondagmiddagen ze zouden kunnen: 22 of 29 juni.
|
| Ellinor | Hee Wendy! Niet ons kindje misbruiken om groen tegen te werken zeg! En hebben jullie het naar je zin in Utrecht? Krijgen we je lief een keer te zien? Komen jullie ook op ons BLUBFEESTJE aanstaande zondag of die erna (zie hierboven)?
|
| joeri | 29 juni zijn nienke en ik in Canada
|
| joeri | http://pershoek.politie-amsterdam-amstelland.nl/pershoek/enkel-view.cfm?id=4912
|
| Ellinor | Grappig berichtje. Wat gaan jullie doen in Canada? En kunnen en willen jullie komende zondag wel komen? Dan doen we ons sneakers-in-ons-nieuwe-huis-feestje komende zondagmiddag.
|
| joeri | willen wel :) kunnen is niet helemaal zeker :(
|
| joeri | trouwens, interesse in de heropende Ibssa?
|
| Ellinor | Pardon, wat is Ibssa? Iets te maken met Ibis? En zonder rook? Wanneer komen jullie terug uit Canada? We kunnen ons feestje ook uitstellen zodat wie wil komen er langer vtv rekening mee kan houden.
|
| Ellinor | Heeft wel veel zin om weer eens mee te eten trouwens, voordat het straks met de baby erbij weer heel lang niet kan. Maar wel graag rookvrij.
|
| joeri | Lang lang geleden, toen de oorspronkelijke eigenaars Ibis nog niet verkocht hadden, was het zo druk bij Ibis dat ze een tweede Ibis openden in de Blasiusstraat, om de hoek. Op een gegeven moment kregen ze genoeg van de drukte en hebben ze de eerste Ibis verkocht en zijn ze in het filiaal aan de Blasiusstraat verder gegaan onder de naam Ibssa. Ze waren op dinsdagen dicht dus we kwamen er bijna nooit. Ibssa is jaren dichtgeweest, min of meer, maar nu zijn ze weer open. Ik weet niet wie er nu in zitten. Ik moet ook nog checken of het tegenwoordig wel op dinsdag open is. En over roken kan ik natuurlijk niets garanderen :)
|
| meike | [di 17/06 1:56] denkt dat het nu dinsdag is! en feliciteert jan en ellinor met het aankomende lieve meisje... zelf ben ik helaas weg de komende weken (ek bridge, voor de geinteresseerden, op www.bridge.nl staat het wel als we iets presteren) |
| jan | Dankje meike, en vast veel succes gewenst!
|
| jan | Overigens denk ik ook dat het nu dinsdag is.
|
| wendy | het is inderdaad dinsdag! wij kunnen de komende zondagen wel, maar alleen 's middags. |
| Ellinor | Zullen we het dan maar komende zondagmiddag doen? Wie kunnen en willen er komen?
|
| wouter | ik wil wel komen, heb ik meteen een eindpunt voor de wandeling dit weekend!
|
| wouter | ben ook erg benieuwd hoe het er bij jullie inmiddels uitziet!
|
| anneke | en dan kom/
wandel ik ook mee |
| Ellinor | Ha fijn, gezellig. Twee uur?
|
| wouter | We moeten onze route nog plannen, maar ik denk dat we iets later zijn, want we moeten toch wel iets van 30 km op zondag (en iets meer op zaterdag)
|
| jochem | kan zondag helaas niet, maar vanavond wel en heeft zeker wel interesse in ibssa |
| Ellinor | Heeft ook interesse in Ibssa, en Jan vast ook. KAn iemand die wel een telefoon bij de hand heeft misschien even bellen of ze vandaag open zijn en of we er rookvrij kunnen eten?
|
| Ellinor | Jammer van zondag, Jochem. Maar misschien zien we elkaar vanavond. Wendy en Paul, is twee uur voor jullie een goede tijd zondag? Wouter en Anneke kunnen natuurlijk rustig later komen. Leuk dat jullie zoveel lopen. Ik hoop dat Joeri en Nienke ook kunnen komen. Anders een klein nieuw feestje voor jullie na Canada. Alle anderen natuurlijk ook welkom, zie Jans mailtjes aan alle blubjes en sneakers. Weten jullie of er mensen onder ons zijn die geen blubadres meer gebruiken en de sneaksite niet (vaak) lezen maar misschien wel uitgenodigd willen worden?
|
| joeri | ik heb geprobeer ibbsa te bellen maar ze namen niet op. keuken is open vanaf 17:00. Zullen we erop gokken en als het niet lukt gewoon bij de IRR gaan eten? Bij IRR is het denk ik makkelijker rookvrij te regelen dan bij Ibis
' |
| Ellinor | Ja prima, IRR is om de hoek en een prima alternatief. Ik ben beniewd naar Ibssa en heb veel zin weer eens Ethiopisch te eten. Als Jan ook zin heeft en Eliza straks niet al te moe is.
|
| wendy | ellinor, wij kunnen zondag wel. het zal iets na 2en worden.
|
| wendy | joeri, goed idee. helaas komt paul vanavond niet mee vanwege voetbal. |
| joeri | hihi nou doe hem maar de groeten van me
|
| Ellinor | Jan is te moe, wij blijven vanavond thuis. Volgende week dan misschien. Wendy, leuk dat jullie zondag komen. Fijne avond allemaal!
|
| joeri | jammer!
|