[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-06-10
Film [niemand geweest]
Hint [dus ook geen hint]
Cijfer
NaamOpmerking
joeri[wo 04/06 7:43] goooooedemorgen allemaal!
wouter*gaap*
anneke[do 05/06 0:40] na*( g)aap*
joeri[vr 06/06 7:44] genoeg gegaapt
EllinorJa fijne dag allemaal! En Joeri: hoe gaat het inmiddels met jullie huis? Fijn weekend allemaal!
joeriHee Ellinor! Fijn weekeind inderdaad!
joeriOnze badkamer is nu bijna afgebouwd
EllinorHa fijn. En wanneer gaan jullie verhuizen, weet je dat al?
janhttp://video.google.com/videoplay?docid=-6626464599825291409
anneke[za 07/06 8:38] gusmogge
paul[zo 08/06 0:03] groenemorgen
joeritsk
wendy[ma 09/06 0:00] groenemorgen
joeritssk
wendygroenemorgen
wendy[di 10/06 0:00] groenemorgen?
wendyzegt joeri vandaag "tsssk"?
anneke... groen e nacht...
joeritsssk!
joeri[[Palorma]] bezwaar?
joerimisschien moet ik even reserveren. Wie zijn er van plan te komen? ik reken op nienke, joeri, anneke, wouter, wendy, paul. En ik hoop natuurlijk dat Meike en Jochem en Irma ook komen.
annekeis nu ED-practicum aan het doen. Maar komt inderdaad!
EllinorVeel plezier vanavond!
wouterik sla over vandaag
woutermaar is op zich wel benieuwd wat ED-practicum precies is :-)
meikedenkt niet dat ze komt, wel jammer want daarna ben ik even weg, maar mijn maag heeft niet zo'n zin...
wendywij komen ook niet. ik ga vandaag nog wat klussen thuis.
wendymeike, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
jochemkomt ook al niet, want moet (avond organiseren) bridgen..
meikedankje wendy, het gaat opzich wel ok zolang ik niet eet...
annekejammer, meike... beterschap... jammer van de rest ook!