| Datum | 2008-06-10 |
| Film |
[niemand geweest] |
| Hint |
[dus ook geen hint] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 04/06 7:43] goooooedemorgen allemaal!
|
| wouter | *gaap*
|
| anneke | [do 05/06 0:40] na*(
g)aap* |
| joeri | [vr 06/06 7:44] genoeg gegaapt
|
| Ellinor | Ja fijne dag allemaal! En Joeri: hoe gaat het inmiddels met jullie huis? Fijn weekend allemaal!
|
| joeri | Hee Ellinor! Fijn weekeind inderdaad!
|
| joeri | Onze badkamer is nu bijna afgebouwd
|
| Ellinor | Ha fijn. En wanneer gaan jullie verhuizen, weet je dat al?
|
| jan | http://video.google.com/videoplay?docid=-6626464599825291409
|
| anneke | [za 07/06 8:38] gusmogge
|
| paul | [zo 08/06 0:03] groenemorgen
|
| joeri | tsk
|
| wendy | [ma 09/06 0:00] groenemorgen |
| joeri | tssk
|
| wendy | groenemorgen |
| wendy | [di 10/06 0:00] groenemorgen?
|
| wendy | zegt joeri vandaag "tsssk"? |
| anneke | ... groen
e nacht... |
| joeri | tsssk!
|
| joeri | [[Palorma]] bezwaar?
|
| joeri | misschien moet ik even reserveren. Wie zijn er van plan te komen? ik reken op nienke, joeri, anneke, wouter, wendy, paul. En ik hoop natuurlijk dat Meike en Jochem en Irma ook komen.
|
| anneke | is nu ED-practicum aan het doen. Maar komt inderdaad!
|
| Ellinor | Veel plezier vanavond!
|
| wouter | ik sla over vandaag
|
| wouter | maar is op zich wel benieuwd wat ED-practicum precies is :-)
|
| meike | denkt niet dat ze komt, wel jammer want daarna ben ik even weg, maar mijn maag heeft niet zo'n zin... |
| wendy | wij komen ook niet. ik ga vandaag nog wat klussen thuis. |
| wendy | meike, ik hoop dat je je snel weer beter voelt! |
| jochem | komt ook al niet, want moet (avond organiseren) bridgen.. |
| meike | dankje wendy, het gaat opzich wel ok zolang ik niet eet...
|
| anneke | jammer, meike... beterschap... jammer van de rest ook!
|