| Datum | 2008-05-20 |
| Film |
Klopka (2007) |
| Hint |
Als een rat! |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [di 13/05 23:06] vandaag een goede start maken met een zwart dingetje |
| paul | [wo 14/05 0:00] vandaag een groene start maken met een oranje dingetje?
|
| meike | het beloofde liedje: http://www.bnlmusic.com/snacktime/ |
| anneke | ... als je het mij vraagt, ....
|
| Wouter | Heeft nog steeds geen interweb |
| emile | ik heb ook geen interweb en ik voel me zo interwebloos is dit weer kpn of zo?
|
| wouter | Hee emile! hoe gaat het en waar ben je &zo? De internetstoring duurt maar voort... inmiddels lijkt het of mijn verbinding thuis weer werkt maar die op het werk (=mail.blub.net) nog niet
|
| anneke | ! maf. vanmiddag deed mail.blub het wel
, maar nu niet meer?? |
| anneke | maar goh, emile, je bestaat nog,
|
| anneke | [do 15/05 0:00] goed vervolg?
\ |
| wouter | dat is de vraag, groen in elk geval wel :)
|
| wendy | ik wil morgen nog een ander kleurtje! |
| anneke | [vr 16/05 0:00] k'heb zelfs mn oranje potlood (ook) gebruikt: http://www.blub.net/~anneke/YAMWklein.jpg
|
| wendy | groen
|
| wouter | mooie tekening, Anneke! en wel een originele manier om met groen een groen dingetje te scoren, dat doe ik je niet na!
|
| meike | [za 17/05 7:56] is vroeg op om te oefenen!
|
| anneke | hoopt voor de wandelaars dat het weer niet te veel tegenwerkt.. als is dat natuurlijk ook goede oefening...
|
| meike | [zo 18/05 9:29] hoopt wel de volgende keer wat zon te hebben, maar het regende niet heel hard en we liepen in het bos dus het was wel leuk, maar liever met zon :) |
| anneke | [ma 19/05 8:08] .. goeiemorgen....
|
| joeri | .. goeiemiddag ..
|
| elwin | [[Ibis]] doet maar eens een wild voorstel (hoewel minder wilde alternatieven ook uitstekend zijn ;) |
| anneke | [di 20/05 0:30] lekker, ibis, en heel leuk, als we er chinese verhaaltjes bij krijgen te horen!
|
| elwin | Chinese verhaaltjes zullen we niet kunnen vertellen vrees ik. Hoewel, we hebben gisteren veggie Szechuan Chai Kai gegeten. Hoewel ik vrees dat dat hun economie niet volledig zal herstellen, was het wel erg lekker. :) |
| irma | echte szechuan? ofterwijl, zo heet dat je vandaag nog vuur spuwt? ;-)
|
| elwin | Het was absoluut het heetste gerecht dat we tot nu toe in een Chinees restaurant hebben gevonden :) We zijn nog niet in die regio geweest (en doen dat nu ook even niet), dus ik kan geen vergelijking maken met de authentieke hitte van daar... |
| anneke | um, japans, sorry... iets oosters en ver wegs en mysterieus, in elk geval...
|
| anneke | met veel mooie bloesem...
|
| elwin | We doen ons best, we zullen zien hoe ver we komen, in maar een avond kunnen we denk ik niet alle mooie bloesembomen beschrijven die we hebben gezien. En dan hebben we zelfs ook nog andere dingen als bloesembomen gezien! ;) |
| manuel | veel plezie
r bij de sneak |