[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-05-20
Film Klopka (2007)
Hint Als een rat!
Cijfer
NaamOpmerking
wendy[di 13/05 23:06] vandaag een goede start maken met een zwart dingetje
paul[wo 14/05 0:00] vandaag een groene start maken met een oranje dingetje?
meikehet beloofde liedje: http://www.bnlmusic.com/snacktime/
anneke... als je het mij vraagt, ....
WouterHeeft nog steeds geen interweb
emileik heb ook geen interweb en ik voel me zo interwebloos is dit weer kpn of zo?
wouterHee emile! hoe gaat het en waar ben je &zo? De internetstoring duurt maar voort... inmiddels lijkt het of mijn verbinding thuis weer werkt maar die op het werk (=mail.blub.net) nog niet
anneke! maf. vanmiddag deed mail.blub het wel , maar nu niet meer??
annekemaar goh, emile, je bestaat nog,
anneke[do 15/05 0:00] goed vervolg? \
wouterdat is de vraag, groen in elk geval wel :)
wendyik wil morgen nog een ander kleurtje!
anneke[vr 16/05 0:00] k'heb zelfs mn oranje potlood (ook) gebruikt: http://www.blub.net/~anneke/YAMWklein.jpg
wendygroen
woutermooie tekening, Anneke! en wel een originele manier om met groen een groen dingetje te scoren, dat doe ik je niet na!
meike[za 17/05 7:56] is vroeg op om te oefenen!
annekehoopt voor de wandelaars dat het weer niet te veel tegenwerkt.. als is dat natuurlijk ook goede oefening...
meike[zo 18/05 9:29] hoopt wel de volgende keer wat zon te hebben, maar het regende niet heel hard en we liepen in het bos dus het was wel leuk, maar liever met zon :)
anneke[ma 19/05 8:08] .. goeiemorgen....
joeri.. goeiemiddag ..
elwin[[Ibis]] doet maar eens een wild voorstel (hoewel minder wilde alternatieven ook uitstekend zijn ;)
anneke[di 20/05 0:30] lekker, ibis, en heel leuk, als we er chinese verhaaltjes bij krijgen te horen!
elwinChinese verhaaltjes zullen we niet kunnen vertellen vrees ik. Hoewel, we hebben gisteren veggie Szechuan Chai Kai gegeten. Hoewel ik vrees dat dat hun economie niet volledig zal herstellen, was het wel erg lekker. :)
irmaechte szechuan? ofterwijl, zo heet dat je vandaag nog vuur spuwt? ;-)
elwinHet was absoluut het heetste gerecht dat we tot nu toe in een Chinees restaurant hebben gevonden :) We zijn nog niet in die regio geweest (en doen dat nu ook even niet), dus ik kan geen vergelijking maken met de authentieke hitte van daar...
annekeum, japans, sorry... iets oosters en ver wegs en mysterieus, in elk geval...
annekemet veel mooie bloesem...
elwinWe doen ons best, we zullen zien hoe ver we komen, in maar een avond kunnen we denk ik niet alle mooie bloesembomen beschrijven die we hebben gezien. En dan hebben we zelfs ook nog andere dingen als bloesembomen gezien! ;)
manuelveel plezie r bij de sneak