[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-05-13
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 07/05 0:36] nu is het toch wel echt tijd
manuel[do 08/05 0:00] welkom op deze nieuwe groene dag
anneke[vr 09/05 0:04] ..
joeri...
manuel.... ..-- -- ?
joerihttp://youtube.com/watch?v=pShf2VuAu_Q
janhttp://youtube.com/watch?v=3qzZ4uJ8M8s
irma[za 10/05 0:00] weer een groene dag!
wouterhttp://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
annekede omgekeerde versie vond ik hipper : P
annekemijn favo is nog steeds:
annekehttp://www.youtube.com/watch?v=kJ3Fw3wZouM
wendywe waren in Kopenhagen en Rømø.
wendyEn nu zijn we terug. veel gewandeld. beetje verbrand op sommige plaatsen. en op het breedste strand van Europa gefietst.
anneke[zo 11/05 0:01] dat was vast leuk
irma[ma 12/05 0:00] en groen?
wendydie kleur was er ook
anneke[di 13/05 0:00] mooi!
meikedenkt, tijd voor een overwingen van de goeden
meikeai
meikehuh
wendygaan we groene dingen eten?
meikehmm
meikede server klopt niet
annekedubbele overwinning zelfs ; )
meikehmm
meikeoh anneke was al eerder ;)
meikedacht dat ik er maar geen kreeg :)
janWat kan er toch veel gebeuren in een minuut...
wendynogal, vooral als het klokje op mn computer een paar seconden achterloopt....
joerintp is your friend
anneke"nu synchroniseren" is mijn vriend
meikewaar gaan we eignelijk eten? bij de indiees, daar ben ik al bijna een dag niet geweest! oh jullie zijn er ook wel regelmatig geweest.. nouja zoals altijd ben ik wel voor de indiees, iemand tegen?
wouterVoor wie weten wanneer mail.blub.net het weer doet: http://webwereld.nl/articles/51048
joeriik vind het prima om bij de IRR te gaan eten.
wendy[[India Roti Room]] ik ook
joerimooi
WouterIs er al omdat het toch niet zo ver lopen is naar irr