| Datum | 2008-05-13 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 07/05 0:36] nu is het toch wel echt tijd
|
| manuel | [do 08/05 0:00] welkom op deze nieuwe groene dag
|
| anneke | [vr 09/05 0:04] ..
|
| joeri | ...
|
| manuel | .... ..-- --
? |
| joeri | http://youtube.com/watch?v=pShf2VuAu_Q
|
| jan | http://youtube.com/watch?v=3qzZ4uJ8M8s
|
| irma | [za 10/05 0:00] weer een groene dag!
|
| wouter | http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
|
| anneke | de omgekeerde versie vond ik hipper : P
|
| anneke | mijn favo is nog steeds:
|
| anneke | http://www.youtube.com/watch?v=kJ3Fw3wZouM
|
| wendy | we waren in Kopenhagen en Rømø.
|
| wendy | En nu zijn we terug. veel gewandeld. beetje verbrand op sommige plaatsen. en op het breedste strand van Europa gefietst. |
| anneke | [zo 11/05 0:01] dat was vast leuk
|
| irma | [ma 12/05 0:00] en groen?
|
| wendy | die kleur was er ook
|
| anneke | [di 13/05 0:00] mooi!
|
| meike | denkt, tijd voor een overwingen van de goeden |
| meike | ai
|
| meike | huh
|
| wendy | gaan we groene dingen eten? |
| meike | hmm
|
| meike | de server klopt niet
|
| anneke | dubbele overwinning zelfs ; )
|
| meike | hmm
|
| meike | oh anneke was al eerder ;)
|
| meike | dacht dat ik er maar geen kreeg :)
|
| jan | Wat kan er toch veel gebeuren in een minuut...
|
| wendy | nogal, vooral als het klokje op mn computer een paar seconden achterloopt.... |
| joeri | ntp is your friend
|
| anneke | "nu synchroniseren" is mijn vriend
|
| meike | waar gaan we eignelijk eten? bij de indiees, daar ben ik al bijna een dag niet geweest! oh jullie zijn er ook wel regelmatig geweest.. nouja zoals altijd ben ik wel voor de indiees, iemand tegen? |
| wouter | Voor wie weten wanneer mail.blub.net het weer doet:
http://webwereld.nl/articles/51048 |
| joeri | ik vind het prima om bij de IRR te gaan eten.
|
| wendy | [[India Roti Room]] ik ook |
| joeri | mooi
|
| Wouter | Is er al omdat het toch niet zo ver lopen is naar irr |