[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-05-06
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
meike[wo 30/04 9:49] vindt het weer tijd voor een overwinning!
wendyhoezo? vorige week was een hele mooie ;)
manuel[do 01/05 0:27] V oor het groene team. Toch?
wendyjep
wendy:)
wendy[vr 02/05 0:00] geen groen
annekebah
annekemaar toch fijn dat koniginne dag weer voorbij is voorlopig ...
wendyja daar ben ik het mee eens
elwinheeft genoten van koninginnedag (behalve al dat oranje...) en toch maar eens wat online gezet op ~elwin/Japan/
wendy[za 03/05 0:00] geen groen
anneke[zo 04/05 0:00] ...
woutero, ik wilde net gaan opmerken dat het groene team misschien beter volgende week kan proberen, maar jullie maken nog een goede kans!
joerilieve meike, vincent, anneke en jochem: dank je wel!
wendy[ma 05/05 0:01] is hier al iemand geweest voor een groen dingie?
wendyzo, en nu naar bed want morgen een heel eind rijden! wij komen dus niet mee eten a.s. dinsdag.
meikegaat ook het land uit...
joeriwaar ga je naar toe?
anneke[di 06/05 1:16] graag gedaan! ik vraag jullie bij t eten wel of alles is afgeschilderd
joeri[[India Roti Room]] maar weer? (niet zo'n zin in de drukte van palorma)
annekemisschien kunnen we wel buiten zitten,
jochemkomt ook (al ziet wsl niemand dit meer..)