| Datum | 2008-05-06 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 30/04 9:49] vindt het weer tijd voor een overwinning!
|
| wendy | hoezo? vorige week was een hele mooie ;)
|
| manuel | [do 01/05 0:27] V
oor het groene team. Toch? |
| wendy | jep
|
| wendy | :)
|
| wendy | [vr 02/05 0:00] geen groen |
| anneke | bah
|
| anneke | maar toch fijn dat koniginne dag weer voorbij is voorlopig
... |
| wendy | ja daar ben ik het mee eens
|
| elwin | heeft genoten van koninginnedag (behalve al dat oranje...) en toch maar eens wat online gezet op ~elwin/Japan/ |
| wendy | [za 03/05 0:00] geen groen |
| anneke | [zo 04/05 0:00] ...
|
| wouter | o, ik wilde net gaan opmerken dat het groene team misschien beter volgende week kan proberen, maar jullie maken nog een goede kans!
|
| joeri | lieve meike, vincent, anneke en jochem: dank je wel!
|
| wendy | [ma 05/05 0:01] is hier al iemand geweest voor een groen dingie?
|
| wendy | zo, en nu naar bed want morgen een heel eind rijden! wij komen dus niet mee eten a.s. dinsdag.
|
| meike | gaat ook het land uit...
|
| joeri | waar ga je naar toe?
|
| anneke | [di 06/05 1:16] graag gedaan! ik vraag jullie bij t eten wel of alles is afgeschilderd
|
| joeri | [[India Roti Room]] maar weer? (niet zo'n zin in de drukte van palorma) |
| anneke | misschien kunnen we wel buiten zitten,
|
| jochem | komt ook (al ziet wsl niemand dit meer..) |