| Datum | 2008-05-27 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 21/05 0:51] heeft een film gezien...
|
| manuel | [do 22/05 0:01] Tijd voor een niet-groene week
|
| anneke | ... tijd voor een ijsje...
|
| wendy | dat is het altijd!
|
| Vincent | [vr 23/05 0:10] raket of perenijsje?
|
| wendy | nou, gisteren was het een bol chocolade van de Jordino's |
| anneke | ik heb perenijsjes in huis,
|
| jan | http://www.youtube.com/watch?v=Kh8BR-HwOx0&feature=related
|
| jan | Ik spaar ook zegeltjes, voor gratis bestek, bij onze supermarkt. Kom dus allemaal bij onze supermarkt in Loenen boodschappen doen, en dat ik dan de zegeltjes mag!
|
| wouter | jan, kun jij niet boodschappen voor mij doen in loenen, en ze dan even langsbrengen? dan krijg jij gratis zegeltjes, en, maar, want, bovendien moet je dan ook benzine tanken, en mag ik dan jouw benzinezegeltjes? |
| joeri | [za 24/05 8:50] :-)
|
| anneke | [zo 25/05 0:17] vond azerbeidjan
veel beter dan rusland... |
| meike | [ma 26/05 0:22] is op tijd terug van een weekendje groningen! |
| jan | Vind aarbeien ook veel beter dan rusland...
|
| wendy | gratis aarbeienijs uit rusland? |
| jochem | weet dat rusland wel veel beter was dan kazachstan |
| anneke | kazachstan, deden die ook mee...?
|
| wendy | daar zullen ze vast ook aarbeien willen |
| wouter | [di 27/05 0:00] hmm.. aardbeien! wat zijn er trouwens veel groene dingetjes deze week
|
| wouter | helaas heb ik geen aardbeien.. dan maar snel een zespri eten
|
| jan | Wat is een zespri?
|
| jan | http://www.zesprikiwi.com/ ?
|
| wouter | yep, soort van kiwi maar dan wat zoeter, supermarktkiwi's zijn meestal toch alleen maar hard en zuur |
| joeri | welke kleur?
|
| wouter | geel
|
| wendy | [[India Roti Room]] mag het hier? |
| wendy | geel neigt al naar oranje :)
|
| anneke | ! geel is even groen als oranje, hoor!
|
| wendy | dus als ik het goed snap zijn groen en oranje hetzelfde?
|
| anneke | neen.. want groen is wel veel blauwer dan oranje
|
| anneke | en minder rood..
|