[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-05-27
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
meike[wo 21/05 0:51] heeft een film gezien...
manuel[do 22/05 0:01] Tijd voor een niet-groene week
anneke... tijd voor een ijsje...
wendydat is het altijd!
Vincent[vr 23/05 0:10] raket of perenijsje?
wendynou, gisteren was het een bol chocolade van de Jordino's
annekeik heb perenijsjes in huis,
janhttp://www.youtube.com/watch?v=Kh8BR-HwOx0&feature=related
janIk spaar ook zegeltjes, voor gratis bestek, bij onze supermarkt. Kom dus allemaal bij onze supermarkt in Loenen boodschappen doen, en dat ik dan de zegeltjes mag!
wouterjan, kun jij niet boodschappen voor mij doen in loenen, en ze dan even langsbrengen? dan krijg jij gratis zegeltjes, en, maar, want, bovendien moet je dan ook benzine tanken, en mag ik dan jouw benzinezegeltjes?
joeri[za 24/05 8:50] :-)
anneke[zo 25/05 0:17] vond azerbeidjan veel beter dan rusland...
meike[ma 26/05 0:22] is op tijd terug van een weekendje groningen!
janVind aarbeien ook veel beter dan rusland...
wendygratis aarbeienijs uit rusland?
jochemweet dat rusland wel veel beter was dan kazachstan
annekekazachstan, deden die ook mee...?
wendydaar zullen ze vast ook aarbeien willen
wouter[di 27/05 0:00] hmm.. aardbeien! wat zijn er trouwens veel groene dingetjes deze week
wouterhelaas heb ik geen aardbeien.. dan maar snel een zespri eten
janWat is een zespri?
janhttp://www.zesprikiwi.com/ ?
wouteryep, soort van kiwi maar dan wat zoeter, supermarktkiwi's zijn meestal toch alleen maar hard en zuur
joeriwelke kleur?
woutergeel
wendy[[India Roti Room]] mag het hier?
wendygeel neigt al naar oranje :)
anneke! geel is even groen als oranje, hoor!
wendydus als ik het goed snap zijn groen en oranje hetzelfde?
annekeneen.. want groen is wel veel blauwer dan oranje
annekeen minder rood..