| Datum | 2008-04-15 |
| Film |
El Orfanato [niemand is geweest] |
| Hint |
[maar wel naar t AFFF] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [ma 07/04 12:40] hier is het afff in volle gang |
| meike | [wo 09/04 0:59] toch een voordeel van dat iedereen naar de sneak is :)
|
| jan | Ik was niet naar de sneak, ik sliep :)
|
| wendy | 27-1-1998 geen hint |
| wouter | :-( Haneke over het maken van Funny Games U.S: To decide to film a movie again shot by shot you must be a bit of a masochistic to a certain degree |
| wouter | Maar hij is dus alleen maar gemaakt omdat amerikanen niet naar ondertitels kijken... hoe ziek is dat?
|
| anneke | erg zielig...
|
| manuel | was de film een beetje de moeite waard?
|
| manuel | ...of hoef ik geen moeite te doen om hem down te loaden?
|
| joeri | het origineel is ook in de sneak geweest, ik geloof dat ik er niet zo kapot van was
|
| wendy | ik zou er geen moeite voor doen |
| anneke | [do 10/04 0:03] maar andere dingen zijn wel moeite waard,
|
| jan | Maar manuel... zomaar dingen gratis downloaden is toch heel stout?
|
| wouter | Tsja, misschien is het stout maar het mag gelukkig wel! |
| wendy | [vr 11/04 0:31] groen dan
|
| wendy | het festival is weer leuk! |
| joeri | http://www.bubblebox.com/play/puzzle/975.htm
|
| anneke | grappig spelletje,. maar ik snap level 6 niet,
|
| joeri | maak linksboven een bruggetje, en rechtsonder een driehoekje zodat het balletje dat eropvalt heel hard naar links gaat, waar je ook een bruggetje maakt zodat ie omhoog rolt naar de tweede vlag.
|
| jan | Ik vind het een erg leuk spelletje, maar wel net een beetje te verslavend
|
| jan | Gelukkig is het straks weekend
|
| manuel | tsja, dan ben ik maar stout...
|
| anneke | [za 12/04 0:13] die oplossing had ik ook, maar t balletje hard laten gaan vind ik
lastig! |
| manuel | [zo 13/04 0:17] groen ballletje?
|
| anneke | [ma 14/04 0:10] ik heb helemaal niks te zeggen
|
| Ellinor | Hoeft Joeri morgen niet naar Brussel? Hebben jullie zin in IRR? Dan komen wij ook.
|
| anneke | [di 15/04 1:09] leuk, als, dan
|
| joeri | geen brussel
|
| joeri | [[India Roti Room]] toch, Ellinor? |
| joeri | wat zijn jullie stil allemaal!
|
| Ellinor | Ja, komen er nog wel meer mensen?
|
| meike | komt niet want ze gaat kaartjes verkopen bij het afff, als jullie naar de film gaat moeten jullie maar bellen dat haal ik misschien (of jullie kunnen naar het afff komen, alle films die om 10 uur draaien lijken mij wel leuk) |
| joeri | kaartjes verkopen?
|
| jochem | vindt meikes idee wel slim, want hij gaat voetballen en zijn huis opruimen (, want morgen weer bezoek: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=28dc2a8b-c59e-4093-98de-b94fa69d8c27&objecttype=DetailKoopObject )
|
| jochem | haalt dus het eten niet, maar film misschien wel.. (en dan belt hij wel iemand of komt langs bij IRR) |
| anneke | vind al dat films kijken/kaartjes verkopen/voetballen ipv eten maar een vreemd idee, .. ik ben er wel,
|