[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-04-15
Film El Orfanato [niemand is geweest]
Hint [maar wel naar t AFFF]
Cijfer
NaamOpmerking
wendy[ma 07/04 12:40] hier is het afff in volle gang
meike[wo 09/04 0:59] toch een voordeel van dat iedereen naar de sneak is :)
janIk was niet naar de sneak, ik sliep :)
wendy27-1-1998 geen hint
wouter:-( Haneke over het maken van Funny Games U.S: To decide to film a movie again shot by shot you must be a bit of a masochistic to a certain degree
wouterMaar hij is dus alleen maar gemaakt omdat amerikanen niet naar ondertitels kijken... hoe ziek is dat?
annekeerg zielig...
manuelwas de film een beetje de moeite waard?
manuel...of hoef ik geen moeite te doen om hem down te loaden?
joerihet origineel is ook in de sneak geweest, ik geloof dat ik er niet zo kapot van was
wendyik zou er geen moeite voor doen
anneke[do 10/04 0:03] maar andere dingen zijn wel moeite waard,
janMaar manuel... zomaar dingen gratis downloaden is toch heel stout?
wouterTsja, misschien is het stout maar het mag gelukkig wel!
wendy[vr 11/04 0:31] groen dan
wendyhet festival is weer leuk!
joerihttp://www.bubblebox.com/play/puzzle/975.htm
annekegrappig spelletje,. maar ik snap level 6 niet,
joerimaak linksboven een bruggetje, en rechtsonder een driehoekje zodat het balletje dat eropvalt heel hard naar links gaat, waar je ook een bruggetje maakt zodat ie omhoog rolt naar de tweede vlag.
janIk vind het een erg leuk spelletje, maar wel net een beetje te verslavend
janGelukkig is het straks weekend
manueltsja, dan ben ik maar stout...
anneke[za 12/04 0:13] die oplossing had ik ook, maar t balletje hard laten gaan vind ik lastig!
manuel[zo 13/04 0:17] groen ballletje?
anneke[ma 14/04 0:10] ik heb helemaal niks te zeggen
EllinorHoeft Joeri morgen niet naar Brussel? Hebben jullie zin in IRR? Dan komen wij ook.
anneke[di 15/04 1:09] leuk, als, dan
joerigeen brussel
joeri[[India Roti Room]] toch, Ellinor?
joeriwat zijn jullie stil allemaal!
EllinorJa, komen er nog wel meer mensen?
meikekomt niet want ze gaat kaartjes verkopen bij het afff, als jullie naar de film gaat moeten jullie maar bellen dat haal ik misschien (of jullie kunnen naar het afff komen, alle films die om 10 uur draaien lijken mij wel leuk)
joerikaartjes verkopen?
jochemvindt meikes idee wel slim, want hij gaat voetballen en zijn huis opruimen (, want morgen weer bezoek: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=28dc2a8b-c59e-4093-98de-b94fa69d8c27&objecttype=DetailKoopObject )
jochemhaalt dus het eten niet, maar film misschien wel.. (en dan belt hij wel iemand of komt langs bij IRR)
annekevind al dat films kijken/kaartjes verkopen/voetballen ipv eten maar een vreemd idee, .. ik ben er wel,