| Datum | 2008-04-22 |
| Film |
[niemand is geweest, denk ik] |
| Hint |
[niemand is geweest, denk ik] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [wo 16/04 0:42] kan ik hier iets doen tegen groen?
|
| anneke | tsk, Wendy, moest jij niet films kijken of zo?
|
| wendy | jawel hoor, maar we waren op tijd terug. :)
|
| wendy | kom je ook nog langs op het festival? |
| wouter | [do 17/04 0:19] ik kom alleen als er groene monsters zijn
|
| wendy | die heb ik nog niet gezien
|
| manuel | Ah, gelukkig krijgen we hier ook wat mee: http://www.lux-nijmegen.nl/lux/allelux/best-afff-tour
|
| anneke | [vr 18/04 0:32] die mooie monsters wonen allemaal bij mij onder het bed!
|
| manuel | [za 19/04 0:10] welke groene monsters?
|
| groen monster | [zo 20/04 0:01] bo
e! |
| wouter | Wendy en Amsterdam: gefeliciteerd |
| anneke | oh ja, fijne verjaardag, Wendy! maar is
amsterdam dan ook jarig...? |
| manuel | Gefeliciteerd Wendy! Amsterdam is ook jarig maar dat waren B&W vergeten, dus het feest komt later...
|
| anneke | [ma 21/04 0:00] gelijkspel
|
| joeri | (laat) nog gefeliciteerd, wendy!
|
| wouter | [di 22/04 1:25] groen!
|
| wouter | pfew, dat was net op tijd!
|
| joeri | [[India Roti Room]] |
| wendy | mooie overwinning!
|
| wendy | wij komen vanavond niet mee want ik ben ziek. |
| anneke | ik heb eigenlijk
ook wel weer eens zin in afrikaans..? |
| joeri | [[Ibis]] ook goed |
| anneke |
: ) |
| anneke | wendy beterschap, voor wie wel komt, tot vanavond!
|
| joeri | kan zich wel voorstellen dat wendy even moet bijkomen
|
| joeri | en tot vanavond anneke
|
| wendy | dit is meer dan bijkomen... ik heb een virus opgepikt. nu zijn mijn schildklieren ontstoken :( erg pijnlijk. ik hoop dat ik niemand heb aangestoken. |
| wouter | [wo 23/04 0:02] .. klinkt als een goed begin van een zombiefilm: AFFF,
en 1 week later... |