| Datum | 2008-04-08 |
| Film |
Funny Games U.S. |
| Hint |
Gezinsvermaak? |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [wo 02/04 0:00] groenigoranje |
| anneke | nu al zo fanatiek,.... en dan ook nog een
één april grap bij de laatste film titels, |
| irma | http://blog.wired.com/underwire/2008/04/flying-spaghett.html
|
| wendy | ha irma! |
| wendy | [do 03/04 0:00] groen=oranje? |
| anneke | grrr
|
| jan | rrrrr...
|
| joeri | oen!
|
| Ellinor | :-) goedemorgen allemaal!
|
| wendy | inderdaad een goede morgen! |
| Vincent | en een goede avond!
|
| Vincent | [vr 04/04 0:00] hmm, klokje loopt niet goed...
|
| anneke | het resultaat is wel mooi
: ) |
| joeri | http://www.darkroastedblend.com/2008/04/japanese-creative-barcodes.html
|
| anneke | [za 05/04 0:00] : )
|
| wendy | ben ik op tijd voor een groen dingie?
|
| wendy | schandelijk zo'n trage computer als ik heb! |
| wouter | [zo 06/04 0:00] groen
|
| jochem | [ma 07/04 0:00] wat een fanatisme! zijn er dan ook misschien fanaten voor een sneak as dinsdag? |
| wendy | eventueel |
| meike | klinkt dat als een goed plan... |
| anneke | ik ben ook niet tegen!
|
| Ellinor | Jan heeft morgen een concert, dus wij komen deze week niet. Kunnen jullie weer eens ergens anders dan IRR eten, en hopelijk dan volgende week IRR met ons erbij.
|
| wendy | [[Abe Veneto]] hier dan? |
| wendy | veel plezier bij het concert! |
| anneke | is de abe alweer open...?
|
| wendy | was die dicht dan?
|
| wendy | misschien moet dat worden uitgezocht |
| anneke | mn vader zag het laatst nog heel erg dicht zijn,
|
| joeri | ik vond het er niet uitzien alsof het ooit weer open gaat. dan hang je meestal toch een briefje op.
|
| wouter | we kunnen uitwijken naar palorma?
|
| wendy | ja, lijkt me prima |
| wendy | daar kun je ook groene dingetjes eten
|
| paul | [di 08/04 0:00] hmm |
| wendy | groen?
|
| wendy | overloper!
|
| anneke | : )
|
| meike | palorma? :(... dan moeten we wel naar de sneak hoor!
|
| joeri | moet weer naar (een saai industrieterrein in de voorsteden van) brussel
|
| anneke | arme Joeri, arme ons,
|
| wouter | en arme kilo niet te vergeten!
|
| joeri | hoera! alle hotels in de buurt waren volgeboekt
|
| joeri | nu gaan we morgenvroeg, dus ik kan mee
|
| jan | Hoopt erg dat Joeri volgende week niet naar een of ander vreemd ver buitenland hoeft...
|
| joeri | hoopt dat nienke ziet dat ik mee ga en me een lift geeft :)
|
| wouter | 't is best een eind lopen vanaf het dichtstbijzijnde treinstation inderdaad... of rijden de metro's inmiddels weer?
|
| jan | [wo 09/04 9:20] Euhm
|