[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-04-08
Film Funny Games U.S.
Hint Gezinsvermaak?
Cijfer
NaamOpmerking
wendy[wo 02/04 0:00] groenigoranje
annekenu al zo fanatiek,.... en dan ook nog een één april grap bij de laatste film titels,
irmahttp://blog.wired.com/underwire/2008/04/flying-spaghett.html
wendyha irma!
wendy[do 03/04 0:00] groen=oranje?
annekegrrr
janrrrrr...
joerioen!
Ellinor:-) goedemorgen allemaal!
wendyinderdaad een goede morgen!
Vincenten een goede avond!
Vincent[vr 04/04 0:00] hmm, klokje loopt niet goed...
annekehet resultaat is wel mooi : )
joerihttp://www.darkroastedblend.com/2008/04/japanese-creative-barcodes.html
anneke[za 05/04 0:00] : )
wendyben ik op tijd voor een groen dingie?
wendyschandelijk zo'n trage computer als ik heb!
wouter[zo 06/04 0:00] groen
jochem[ma 07/04 0:00] wat een fanatisme! zijn er dan ook misschien fanaten voor een sneak as dinsdag?
wendyeventueel
meikeklinkt dat als een goed plan...
annekeik ben ook niet tegen!
EllinorJan heeft morgen een concert, dus wij komen deze week niet. Kunnen jullie weer eens ergens anders dan IRR eten, en hopelijk dan volgende week IRR met ons erbij.
wendy[[Abe Veneto]] hier dan?
wendyveel plezier bij het concert!
annekeis de abe alweer open...?
wendywas die dicht dan?
wendymisschien moet dat worden uitgezocht
annekemn vader zag het laatst nog heel erg dicht zijn,
joeriik vond het er niet uitzien alsof het ooit weer open gaat. dan hang je meestal toch een briefje op.
wouterwe kunnen uitwijken naar palorma?
wendyja, lijkt me prima
wendydaar kun je ook groene dingetjes eten
paul[di 08/04 0:00] hmm
wendygroen?
wendyoverloper!
anneke: )
meikepalorma? :(... dan moeten we wel naar de sneak hoor!
joerimoet weer naar (een saai industrieterrein in de voorsteden van) brussel
annekearme Joeri, arme ons,
wouteren arme kilo niet te vergeten!
joerihoera! alle hotels in de buurt waren volgeboekt
joerinu gaan we morgenvroeg, dus ik kan mee
janHoopt erg dat Joeri volgende week niet naar een of ander vreemd ver buitenland hoeft...
joerihoopt dat nienke ziet dat ik mee ga en me een lift geeft :)
wouter't is best een eind lopen vanaf het dichtstbijzijnde treinstation inderdaad... of rijden de metro's inmiddels weer?
jan[wo 09/04 9:20] Euhm