[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-04-01
Film [iedereen is geweest]
Hint
Cijfer
NaamOpmerking
wendy[wo 26/03 0:03] kan ik hier een voorsprong nemen tegen groen?
wouter[do 27/03 0:01] zeker, hier kun je het groen een hak zetten
moppersmurfIk houdt niet van hakken
anneke[vr 28/03 0:06] ik ook niet!
anneke[za 29/03 0:14] en, was de film leuk?
wendy[zo 30/03 0:00] er zat weinig groen in
wendyhet restaurant had wel groene tekeningen op de muren...
annekegelukkig maar.....
Ellinor[[India Roti Room]] Als jullie zin hebben in IRR, willen wij dinsdag weer eens mee komen eten.
Ellinor[[Geen restaurant meer geselecteerd]] Maar ik zie net dat jullie al drie keer achter elkaar bij IRR zijn geweest. We kunnen ook nog een weekje wachten en de week na deze week meegaan.
joeri[[India Roti Room]] Vindt het heel leuk om jullie te zien
wendy[ma 31/03 0:00] groen
wouterziezo, ook nu wint oranje weer van groen. Gaap.. ik heb het gevoel of het al veel later dan 0:00 is, komt vast door de zomertijd...
wouterhaha
wendyzo'n lap tekst :)
wouterblijkbaar ben ik niet de enige die zat af te tellen :-) o wat erg!!
wendyik zat niet af te tellen
wendyik was mte popomundo bezig :)
paul[di 01/04 0:01] groen?
annekewat een fanatiici zeg, die oranjelingen
joeriet tu, paul
joerimoet helaas onverwacht naar Brussel vanavond, eet dus niet mee
EllinorO wat jammer! Heb je iets leuks te doen in Brussel?
EllinorWie komen er wel? En heeft er niemand bezwaar tegen alweer IRR? Anders komen we volgende week.
wendyals IRR betekent dat jullie ook komen dan vind ik het een prima plan!
meikegaat vanavond bridgen..
annekeik kom ook, en denk nog meer saag paneer ook wel te overleven!
wendyals troost voor de groene nederlaag ;)
joerigewoon werk in brussel. wil veel liever samen met nienke naar de IRR en jullie zien :( maar misschien wordt het wel leuker dan ik me nu voorstel
wouterik sla deze week even over, dan kan ik nog wat plankjes lakken
jochemslaat ook over, want gaat ook vanavond bridgen
janAls zoveel mensen niet komen komen wij liever volgede week....
nienkekomt wel. klein groepje vandaag
wendyen paul komen ook
wendydus in ieder geval 4 van de regelmatig-komenden
annekehmm, maar zonder J&E is t wel weer fijner ergens anders te eten? want als die dan volgende week komen gaan we dan bij indiees
annekemaar t is nu alweer zo laat
annekedus ga ik zo dan toch maar naar de indiees,