| Datum | 2008-04-01 |
| Film |
[iedereen is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [wo 26/03 0:03] kan ik hier een voorsprong nemen tegen groen?
|
| wouter | [do 27/03 0:01] zeker, hier kun je het groen een hak zetten
|
| moppersmurf | Ik houdt niet van hakken
|
| anneke | [vr 28/03 0:06] ik ook niet!
|
| anneke | [za 29/03 0:14] en, was de film leuk?
|
| wendy | [zo 30/03 0:00] er zat weinig groen in |
| wendy | het restaurant had wel groene tekeningen op de muren... |
| anneke | gelukkig maar.....
|
| Ellinor | [[India Roti Room]] Als jullie zin hebben in IRR, willen wij dinsdag weer eens mee komen eten.
|
| Ellinor | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] Maar ik zie net dat jullie al drie keer achter elkaar bij IRR zijn geweest. We kunnen ook nog een weekje wachten en de week na deze week meegaan. |
| joeri | [[India Roti Room]] Vindt het heel leuk om jullie te zien
|
| wendy | [ma 31/03 0:00] groen
|
| wouter | ziezo, ook nu wint oranje weer van groen. Gaap.. ik heb het gevoel of het al veel later dan 0:00 is, komt vast door de zomertijd...
|
| wouter | haha
|
| wendy | zo'n lap tekst :)
|
| wouter | blijkbaar ben ik niet de enige die zat af te tellen :-) o wat erg!!
|
| wendy | ik zat niet af te tellen
|
| wendy | ik was mte popomundo bezig :)
|
| paul | [di 01/04 0:01] groen? |
| anneke | wat een fanatiici zeg, die oranjelingen
|
| joeri | et tu, paul
|
| joeri | moet helaas onverwacht naar Brussel vanavond, eet dus niet mee
|
| Ellinor | O wat jammer! Heb je iets leuks te doen in Brussel?
|
| Ellinor | Wie komen er wel? En heeft er niemand bezwaar tegen alweer IRR? Anders komen we volgende week.
|
| wendy | als IRR betekent dat jullie ook komen dan vind ik het een prima plan! |
| meike | gaat vanavond bridgen..
|
| anneke | ik kom ook, en denk nog meer saag paneer
ook wel te overleven! |
| wendy | als troost voor de groene nederlaag ;)
|
| joeri | gewoon werk in brussel. wil veel liever samen met nienke naar de IRR en jullie zien :( maar misschien wordt het wel leuker dan ik me nu voorstel
|
| wouter | ik sla deze week even over, dan kan ik nog wat plankjes lakken |
| jochem | slaat ook over, want gaat ook vanavond bridgen |
| jan | Als zoveel mensen niet komen komen wij liever volgede week.... |
| nienke | komt wel. klein groepje vandaag
|
| wendy | en paul komen ook
|
| wendy | dus in ieder geval 4 van de regelmatig-komenden
|
| anneke | hmm, maar zonder J&E is t wel weer fijner ergens anders te eten? want als die dan volgende week komen gaan we dan bij indiees
|
| anneke | maar t is nu alweer zo laat
|
| anneke | dus ga ik zo dan toch maar naar de indiees,
|