| Datum | 2008-03-25 |
| Film |
Cassandra's Dream (2007) |
| Hint |
A figure of imagination |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 19/03 0:56] was later thuis omdat de brug open stond maar men is aardig geweest :)
|
| wouter | hmm.. net te laat! had ik toch h arder moeten fietsen :-/
|
| joeri | filmpje waar ik het over had:
http://www.ted.com/talks/view/id/229 |
| jan | Vandaag is het trouwens echt erg goed fietsweer!
|
| manuel | Wat een cool filmpje!
|
| joeri | hoe was de film? imdb omschrijving ziet er cool
uit |
| anneke | [do 20/03 0:03] de film was leuk, wel humor, en positief,
|
| joeri | vandaag krijgen we de sleutel! hoera!
|
| Ellinor | Woei! Spannend! Hoera! Wat Fijn! Hoe laat?
|
| wendy | gefeliciteerd Joeri en Nienke! |
| manuel | spannend!
|
| wouter | vandaag is het trouwens echt geen goed fietsweer.. .haha, ik wilde tiepen: fiesweer:-
) |
| wendy | [vr 21/03 0:30] wordt het weer zo'n groene week? |
| Ellinor | Gefeliciteerd Joeri en Nienke!!! Is het allemaal goed gegaan? Fijn om de sleutels te hebben? Wanneer kunnen we komen kijken?
|
| jan | Vandaag ook niet, ik ben heel erg koud en nat op mijn werk gekomen :-(
|
| jan | En, J&N, zijn de sleutels mooi? Voelen ze fijn in je jaszak? :-)
|
| wendy | [za 22/03 0:37] nog niemand het groen gepakt?
|
| wendy | [zo 23/03 0:15] alweer geen groen?
|
| anneke | [ma 24/03 0:00] ja hey, dat is niet meer normaal, hoor!
|
| manuel | nee, niet meer groen
|
| manuel | wauw
|
| manuel | Ik drukte op enter en daar stond anneke!
|
| anneke | blij dat ik de klok goed in de gaten hield,
|
| manuel | ik snapt even een seconde de kleur niet....
|
| wendy | nou, ik vond het wel een mooie afwisseling :) |
| manuel | na ja, welterusten dan
|
| manuel | gaan we nu chatten op de blub pagina ???
|
| wendy | morgen weer gewoon oranje heh |
| wendy | blijkbaar :)
|
| manuel | :)
|
| anneke | ik dacht al, nu oranje de overwinning ruikt zijn ze vast fanatiek, : P slaap zacht, groene dromen!
|
| manuel | Morgen weer een werkdag, dus groene team, grijp je kans
... |
| wendy | welterusten allemaal
|
| manuel | [di 25/03 7:01] Na, dan niet, geen groene week
|
| wendy | ha, goed zo manuel!
|
| wendy | het is dinsdag. Waar gaan we eten? |
| anneke | ... als ik maar wat groens kan eten, om me te troostten dat groen zo vals verloren heeft...
|
| anneke | eerst mij in slaap sussen met weleterustten wensen, en dan manuel nét iets eerder dan mij opstaan, hmph,
|
| joeri | [[India Roti Room]] Dan maar?
|
| joeri | Wie een leuk nieuw restaurantje suggereert krijgt een lekkere chocolademuffin
|
| meike | wilde ook net india roti room voorstellen :).. we hebben inderdaad wel steeds minder keus (niet dat ik dat vervelend vind maar er zijn geloof ik mensen die graag afwisseling willen...) |
| meike | maar een chocolademuffin klinkt wel interessant, zelfgemaakt?
|
| joeri | die van de bakker bij ons zijn erg lekker
|
| joeri | zelf chocomuffins bakken heb ik nog nooit gedaan, misschien beter eerst even een paar keer oefenen voor ik ze als beloning ga uitdelen
|
| wendy | Ach, ik vind IRR wel goed. Ik ben er al zo lang niet geweest... |