[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-03-25
Film Cassandra's Dream (2007)
Hint A figure of imagination
Cijfer
NaamOpmerking
meike[wo 19/03 0:56] was later thuis omdat de brug open stond maar men is aardig geweest :)
wouterhmm.. net te laat! had ik toch h arder moeten fietsen :-/
joerifilmpje waar ik het over had: http://www.ted.com/talks/view/id/229
janVandaag is het trouwens echt erg goed fietsweer!
manuelWat een cool filmpje!
joerihoe was de film? imdb omschrijving ziet er cool uit
anneke[do 20/03 0:03] de film was leuk, wel humor, en positief,
joerivandaag krijgen we de sleutel! hoera!
EllinorWoei! Spannend! Hoera! Wat Fijn! Hoe laat?
wendygefeliciteerd Joeri en Nienke!
manuelspannend!
woutervandaag is het trouwens echt geen goed fietsweer.. .haha, ik wilde tiepen: fiesweer:- )
wendy[vr 21/03 0:30] wordt het weer zo'n groene week?
EllinorGefeliciteerd Joeri en Nienke!!! Is het allemaal goed gegaan? Fijn om de sleutels te hebben? Wanneer kunnen we komen kijken?
janVandaag ook niet, ik ben heel erg koud en nat op mijn werk gekomen :-(
janEn, J&N, zijn de sleutels mooi? Voelen ze fijn in je jaszak? :-)
wendy[za 22/03 0:37] nog niemand het groen gepakt?
wendy[zo 23/03 0:15] alweer geen groen?
anneke[ma 24/03 0:00] ja hey, dat is niet meer normaal, hoor!
manuelnee, niet meer groen
manuelwauw
manuelIk drukte op enter en daar stond anneke!
annekeblij dat ik de klok goed in de gaten hield,
manuelik snapt even een seconde de kleur niet....
wendynou, ik vond het wel een mooie afwisseling :)
manuelna ja, welterusten dan
manuelgaan we nu chatten op de blub pagina ???
wendymorgen weer gewoon oranje heh
wendyblijkbaar :)
manuel:)
annekeik dacht al, nu oranje de overwinning ruikt zijn ze vast fanatiek, : P slaap zacht, groene dromen!
manuelMorgen weer een werkdag, dus groene team, grijp je kans ...
wendywelterusten allemaal
manuel[di 25/03 7:01] Na, dan niet, geen groene week
wendyha, goed zo manuel!
wendyhet is dinsdag. Waar gaan we eten?
anneke... als ik maar wat groens kan eten, om me te troostten dat groen zo vals verloren heeft...
annekeeerst mij in slaap sussen met weleterustten wensen, en dan manuel nét iets eerder dan mij opstaan, hmph,
joeri[[India Roti Room]] Dan maar?
joeriWie een leuk nieuw restaurantje suggereert krijgt een lekkere chocolademuffin
meikewilde ook net india roti room voorstellen :).. we hebben inderdaad wel steeds minder keus (niet dat ik dat vervelend vind maar er zijn geloof ik mensen die graag afwisseling willen...)
meikemaar een chocolademuffin klinkt wel interessant, zelfgemaakt?
joeridie van de bakker bij ons zijn erg lekker
joerizelf chocomuffins bakken heb ik nog nooit gedaan, misschien beter eerst even een paar keer oefenen voor ik ze als beloning ga uitdelen
wendyAch, ik vind IRR wel goed. Ik ben er al zo lang niet geweest...