| Datum | 2008-02-19 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 13/02 0:13] beter : )
|
| Ellinor | Ha mooi zo!
|
| nienke | Waar gaan Wendy en Paul eigenlijk wonen? Kunnen we het op Funda bekijken?
|
| wendy | costa ricadreef |
| meike | heeft foto's van wintersport! http://www.pulletje.com/Pictures/Wintersport2008/naarbenedenopeenplasticzakje.html
|
| meike | http://www.pulletje.com/Pictures/Wintersport2008/ bedoel ik dus (die andere kan je zien hoe ik al voor lig!)
|
| Ellinor | [do 14/02 7:48] Goedemorgen!
|
| joeri | goedemorgen!
|
| nienke | mooi huis ik moest wel even kijken want het wa
ren er twee maar de tuin met steen was herkenbaar |
| Ellinor | Verhuizen? Wat? Samenwonen! Gefeliciteerd! Enne... costa ricadreef in welke gemeente? Ik wil ook wel even kijken... wanneer verhuizen jullie? en hoe gaat het met het huis van Joeri en nienke? was het bouwkundig rapport in orde? wanneer is de overdracht? Leuk allemaal!
|
| Ellinor | Is het in Utrecht? De costa ricadreef daar is niet zo ver van ons vandaan.. :-) Twee huizen te koop waarvan een met een bestraatte tuin. Is die het? Woonde of werkt Paul in Utrecht? Of heb jij een nieuwe baan daar? Leuk hoor, al die nieuwe huizen. En vooral het samenwonen. G
efeliciteerd! |
| groen | [vr 15/02 7:50] in de morgen!
|
| manuel | heee, er is door iemand een loophole gevonden. |
| meike | keek vannacht om 3 uur maar was zo afgeleid door alle verhalen van ellinor dat ze het groene dingetje vergat! gelukkig was groen vroeg op... |
| jan | http://www.mightywombat.com/toons/numbers.gif
|
| anneke | [za 16/02 0:45] ik laat me niet afleiden door vreemde nummertjes!
|
| Ellinor | Goedemorgen, prettig weekend allemaal!
|
| jan | [zo 17/02 0:15] asdf?
|
| anneke | wat was jan nog laat op,
|
| vincent | [ma 18/02 0:07] tijd voor een kleurtje
|
| Wouter | goh, 't gaat goed met groen deze week.
|
| joeri | http://www.theonion.com/content/node/45792
|
| anneke | [di 19/02 0:07] coleurre = weer asdf
|
| joeri | snap ik niet
|
| joeri | http://www.boingboing.net/2008/02/18/ambphibian-ancestors.html
|
| wendy | wij komen vanavond niet mee. |
| joeri | jammer!
|
| joeri | [[Abe Veneto]] Hebben we dit jaar nog niet gedaan |
| joeri | (behalve als iemand een beter idee heeft, natuurlijk)
|
| jan | [[India Roti Room]] Ellinor en ik willen wel komen, maar alleen als het IRR wordt
|
| jan | (wens van Ellinor)
|
| anneke | tsja, als dat jan en ellinor brengt, lijkt me indiees wel lekkerder!
|
| anneke | nu ga ik voor het eerst in eeuwen weer eens naar yoga
|
| joeri | dan wil ik zeker ook indiees
|
| joeri | gezellig@!
|
| Ellinor | Zouden er geen mensen zijn die de wijziging niet op tijd hebben gezien?
|
| joeri | de meeste zullen na kwart voor drie nog wel op de site gekeken hebben.
|
| joeri | en zelfs Anneke heeft tegenwoordig een mobiele telefoon
|