[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-02-19
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 13/02 0:13] beter : )
EllinorHa mooi zo!
nienkeWaar gaan Wendy en Paul eigenlijk wonen? Kunnen we het op Funda bekijken?
wendycosta ricadreef
meikeheeft foto's van wintersport! http://www.pulletje.com/Pictures/Wintersport2008/naarbenedenopeenplasticzakje.html
meikehttp://www.pulletje.com/Pictures/Wintersport2008/ bedoel ik dus (die andere kan je zien hoe ik al voor lig!)
Ellinor[do 14/02 7:48] Goedemorgen!
joerigoedemorgen!
nienkemooi huis ik moest wel even kijken want het wa ren er twee maar de tuin met steen was herkenbaar
EllinorVerhuizen? Wat? Samenwonen! Gefeliciteerd! Enne... costa ricadreef in welke gemeente? Ik wil ook wel even kijken... wanneer verhuizen jullie? en hoe gaat het met het huis van Joeri en nienke? was het bouwkundig rapport in orde? wanneer is de overdracht? Leuk allemaal!
EllinorIs het in Utrecht? De costa ricadreef daar is niet zo ver van ons vandaan.. :-) Twee huizen te koop waarvan een met een bestraatte tuin. Is die het? Woonde of werkt Paul in Utrecht? Of heb jij een nieuwe baan daar? Leuk hoor, al die nieuwe huizen. En vooral het samenwonen. G efeliciteerd!
groen[vr 15/02 7:50] in de morgen!
manuelheee, er is door iemand een loophole gevonden.
meikekeek vannacht om 3 uur maar was zo afgeleid door alle verhalen van ellinor dat ze het groene dingetje vergat! gelukkig was groen vroeg op...
janhttp://www.mightywombat.com/toons/numbers.gif
anneke[za 16/02 0:45] ik laat me niet afleiden door vreemde nummertjes!
EllinorGoedemorgen, prettig weekend allemaal!
jan[zo 17/02 0:15] asdf?
annekewat was jan nog laat op,
vincent[ma 18/02 0:07] tijd voor een kleurtje
Woutergoh, 't gaat goed met groen deze week.
joerihttp://www.theonion.com/content/node/45792
anneke[di 19/02 0:07] coleurre = weer asdf
joerisnap ik niet
joerihttp://www.boingboing.net/2008/02/18/ambphibian-ancestors.html
wendywij komen vanavond niet mee.
joerijammer!
joeri[[Abe Veneto]] Hebben we dit jaar nog niet gedaan
joeri(behalve als iemand een beter idee heeft, natuurlijk)
jan[[India Roti Room]] Ellinor en ik willen wel komen, maar alleen als het IRR wordt
jan(wens van Ellinor)
anneketsja, als dat jan en ellinor brengt, lijkt me indiees wel lekkerder!
annekenu ga ik voor het eerst in eeuwen weer eens naar yoga
joeridan wil ik zeker ook indiees
joerigezellig@!
EllinorZouden er geen mensen zijn die de wijziging niet op tijd hebben gezien?
joeride meeste zullen na kwart voor drie nog wel op de site gekeken hebben.
joerien zelfs Anneke heeft tegenwoordig een mobiele telefoon