| Datum | 2008-02-26 |
| Film |
Rendition (2007) |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 20/02 8:15] is vrijwillig vroeg opgestaan, maar niet voor niks! |
| joeri | http://www.bad-candy.com/candies/dubbelzout/
|
| joeri | "GOD DAMN HOLLAND! MAY THE DUTCH FESTER AND BURN IN A SHARP, SPIKEY HELL OF MY OWN DESIGN!"
|
| joeri | ik houd overigens ook niet zo van zoute drop
|
| Ellinor | ? Zeg waar slaat dat op?
|
| anneke | [do 21/02 0:17] dat slaat als een zoete tang op een varken van zoute drop
|
| manuel | [vr 22/02 6:32] groen varken? |
| wendy | die bestaan wel, dus dat zou heel goed kunnen |
| joeri | http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/asia-pacific/4605202.stm
|
| wendy | ze hebben berichtjes gezet op de site van het afff. |
| manuel | vorige week duurde het ook even tot ik dat rare kranteberichtje van Joeri begreep...maar nu de bbc...?
|
| meike | [za 23/02 9:22] denkt dat bridgen toch ergens goed voor is... |
| meike | [zo 24/02 4:35] is iedereen in slaap gevallen dit weekend?
|
| anneke | ja, die bridge opmerking was zoooo slaapverwekkend : P maar wel goed hoor, zo vroeg al op,
|
| Ellinor | Nou, jij bent ook vroeg Anneke, in het weekend! Prettig weekend allemaal!
|
| joeri | [ma 25/02 7:11] prettig weekeind :)
|
| joeri | http://www.saynotocrack.com/index.php/2008/02/18/more-unfortunate-ad-placements/
|
| joeri | [di 26/02 7:15] welkom op deze prachtige dinsdag
|
| anneke | dank u, het is een genoegen,
|
| joeri | [[Abe Veneto]] maar weer eens? |
| jan | Voor alle Ph.D.'s onder ons: http://
philip.greenspun.com/humor/phd-expunging.text |
| wendy | wij komen niet mee vanavond.hopelijk volgende week wel weer. veel plezier allemaal! |
| joeri | alweer niet?
|
| jochem | komt wel en vindt dat er een spatie te veel in de url van jan staat.. (krijg ik nou mijn phd? :-) ) |
| jan | http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM |