| Datum | 2008-02-12 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [di 05/02 17:54] [[Nam Kee]] deze week dan maar? |
| irma | [wo 06/02 8:44] groenemorgen! |
| anneke | bah, had ik maar gisterenavond nog geupdate...
|
| Ellinor | Ja, ik wilde hem niet zwart maken, maar was wel al heel vroeg op.. Zonde! Was de film wel leuk?
|
| anneke | film? wat is dat?
|
| Wouter | Volgens mij net zoiets als internet, behalve dat je dan niet zelf hoeft te klikken. |
| wendy | dat klinkt als een leuk idee. is het iets nieuws? |
| joeri | [do 07/02 7:22] goedemorgen
|
| joeri | [vr 08/02 6:55] nog meer goede morgen
|
| anneke | ook
wat goede middag |
| joeri | [za 09/02 8:12] ring ring ring ring ring ring ring banana phone
|
| Ellinor | ???
|
| Ellinor | Prettig weekend allemaal, mooi weer!
|
| joeri | [zo 10/02 8:29] dank je Ellinor! jij ook!
|
| manuel | [ma 11/02 6:56] Goedemorgen allemaal, het is weer groen genoeg geweest.
|
| wouter | [di 12/02 0:08] in dat geval nog een mededeling die zowel in het groene als in het oranje kamp goed nieuws betekent: het ssl-certificaat voor mail.blub.net is met 3 jaar verlengd, dus voorlopig geen irritante ssl-certificaat-verlopen foutmeldingen meer. |
| anneke | nooit genoeg, meer, meer!
|
| anneke | grrr
|
| jan | http://www.theonion.com/content/opinion/we_must_all_do_our_part_to?utm_source=onion_rss_daily
|
| joeri | wie komen er eigenlijk naar Nam Kee? ik ga zo even reserveren en ik reken op Joeri, Nienke, Wouter, Anneke, Wendy, Paul
|
| wendy | paul komt vandaag een keertje niet mee. |
| anneke | ik ben er inderdaad!
|
| meike | is ook van plan te komen.. |
| wendy | gezellig! |