| Datum | 2008-02-05 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 30/01 8:30] goedemorgen!
|
| jan | Goeiemorgen!
|
| manuel | [do 31/01 7:34] een groene morgen!
|
| wendy | ha manuel, goed je weer te zien hier! |
| meike | [vr 01/02 1:45] tja, nu toch weer tijd voor een mooi kleurtje :)
|
| elwin | Gefeliciteerd Anneke! |
| manuel | Een goede verjaardag toegewensd!
|
| irma | Anneke gefeliciteerd! |
| meike | feliciteert Anneke ook! |
| joeri | gefeliciteerd, Anneke!
|
| Ellinor | en Jan en Eliza: fijne verjaardag Anneke!
|
| anneke | : ) bedankt allemaal!
|
| Vincent | van harte gefeliciteerd, Anneke! |
| wendy | Anneke gefeliciteerd! |
| anneke | nog meer dank!
|
| anneke | en vanaf heden ben ik de blije bezitster van een smaragden paardenhoofd : ) http://www.hetstenentijdperk.nl/fotos/Df_14.jpg
|
| nienke | Gefeliciteerd en ook met het paardenhoofd natuurlijk
|
| anneke | : )
|
| anneke | [za 02/02 0:05] ik ben nog lang niet jarig : (
|
| joeri | [zo 03/02 9:31] :)
|
| Ellinor | [ma 04/02 7:07] Fijne week, mooie kleur!
|
| anneke | [di 05/02 0:20] heel fijn, morgen hoef ik geen eens belachelijk vroeg op : )
|
| Ellinor | goedemorgen, wel erg vroeg op..
|
| anneke | ieks, heel heel vroeg inderdaad!
|
| Wouter | Wat eten we eigenlijk vandaag?
|
| wendy | chocolate chip cookies? of ben ik de enige :) |
| joeri | ik wil wel naar Nam Kee. Ik stel voor dat jullie OF een andere keuze maken, OF laten weten of je komt zodat ik kan reserveren. Als niemand bezwaar maakt ga i
k ga om 16:30 reserveren. |
| wendy | hmm, vandaag niet zo handig. ik heb geen fietssleutels bij me en achterop kan ik niet omdat ik een rok aan heb. volgende week? |
| anneke | maar wat dan gegeten
? ik kom trouwens wel, |
| wendy | [[India Roti Room]] deze dan? |
| joeri | ok, geen Nam Kee. Abe Veneto dan maar? da's alweer 6 weken geleden. |
| joeri | Oh wacht, wendy stelde IRR voor. ook goed!
|
| anneke | tot zo bij de IRR dan maar,
|
| Ellinor | [wo 06/02 6:57] Goedemorgen!
|