| Datum | 2008-01-29 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[dus ook geen hint] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 23/01 0:18] nieuwe week! maar meike's opmerking bij vorige week was wel nog interessant, dus dan moeten jullie allemaal maar wel op vorige week klikken,
|
| jan | [do 24/01 8:35] klik
|
| wendy | Als we morgen nog naar Earth gaan, hij draait om 19.10 in Tuschinski en om 21.45 in The Movies. Wat gaan we doen en wie gaan er allemaal mee? |
| Ellinor | [vr 25/01 7:38] Goedemorgen!
|
| Ellinor | Ha mooi groen. Earth, dat klinkt spannend. Wat is dat voor een film?
|
| wendy | tsja, goeie vraag. met veel natuur in ieder geval. |
| joeri | stelt voor 19.10 in de movies. ik ga zo de deur uit, dus laat aub even telefonisch of met een sms weten hoe het is afgelopen.
|
| wendy | ehm, die combinatie van tijd en plaats is er niet. |
| Ellinor | Tushinski 19.10 of movies 21.45. maar Joeri is zeker al weg?
|
| Ellinor | Heeft Earth even opgezocht en wil graag mee... Gaaat even overleggen.
|
| Ellinor | Wil iemand het even hier melden als het Tushinski 19.10 w
ordt? |
| Ellinor | pardon, twee c's vergeten, gek gezicht.
|
| Ellinor | Ach nou ja, dat
halen wij egenlijk toch niet. Als Sjoerd al gelegenheid en zin zou hebben om op Eliza te passen vanavond, dan zouden wij toch uiterlijk om half zeven met lijn negen uit Diemen moeten vertrekken, en dus om zes uur hier thuis weg. Dan is Jan nog niet eens thuis van zijn werk. Jammer. Heeft er iemand zin om in het weekend overdag te gaan? Is de dvd al uit? Veel plezier vanavond! |
| joeri | het is uiteindelijk niet doorgegaan
|
| anneke | [za 26/01 1:03] jullie krijgen vast nog wel eens de kans?
|
| anneke | om die film te zien die mij niks lijkt...
|
| Ellinor | Waarom lijkt hij je niks Anneke? En: Goedemorgen allemaal, prettig weekend!
|
| Ellinor | Joeri en Nienke, hoe gaat het met jullie huis? Hebben jullie
al een overeenkomst? Spannend allemaal he! Wat is het adres? Dan kunnen we even op google earth kijken. Ik ben benieuwd. Veel succes met alle zaken! |
| nienke | Snelleveldstraat 92 |
| Ellinor | O dat ziet er mooi uit zeg! En het lijkt het mooiste huis in die buurt, zo met dat vrije uitzicht op dat groengebied. Blijft dat groen, is het een park? En gaat het eigenlijk door (bij gunstige bouwk. keuring e.a), of moeten jullie nog onderhandelen? Via Abcoude overigens ook gezellig dicht bij ons! Succes met alles!!
|
| nienke | het bod is geaccepteerd, maar er is nog veel papierwerk nodig
|
| nienke | en het blijft groen
|
| Ellinor | Ha, gefeliciteerd!! Wat fijn. We zijn erg blij voor jullie. En ja: het is erg veel werk he allemaal. En pas echt rustig als het allemaal achter de rug is. Fijn dat het groen blijft.
|
| wendy | [zo 27/01 0:03] hier hoeft niet zoveel groen |
| joeri | [ma 28/01 7:27] of toch wel?
|
| Ellinor | Natuurlijk! groen is mooi. Wanneer komt de bouwkundige keuring, Joeri? Ik hoop erg dat alles goed gaat. Het huis ziet er echt mooi uit. Fijne dag allemaal!
|
| jan | Voor die mensen die met Windows moeten werken: http://www.bluemars.org/clipx/
|
| anneke | [di 29/01 0:06] [[Ibis]] weer eens?
|
| joeri | twee vliegen in een klap
|
| joeri | go anneke
|
| jan | Is Ibis tegenwoordig eigenlijk al rookvrij?
|
| joeri | we zouden ook weer eens naar Nam Kee kunnen gaan
|
| joeri | Ibis is nog niet rookvrij
|
| joeri | Nienke en ik waren er vorige week nog
|
| Ellinor | Jammer. ik zou ook graag weer eens naar Ibis willen. Maar niet in de rook. Nou ja, nog vijf maanden..
|
| joeri | Bij de IRR hadden ze het erover om al in maart rookvrij te gaan. Maar het is natuurlijk goed mogelijk dat ze dat ook weer vergeten
|
| anneke | nam kee, lekker, een volgende keer? ik ga nu al weg bij de uni, k'verveel me, dus dan zie ik geen internet meer. dus ik neem aan dat niemand t nu nog verandert,
|