[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2008-01-22
Film [niemand is geweest]
Hint
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 16/01 0:00] het was wel een lekker pepermuntje...
nienkegelukkig maar
meike[do 17/01 0:51] is benieuwd hoe het zal gaan met haar voornemen morgen vroeg op te staan...
joeriwacht vol spanning af
meikeheeft vanochtend wel haar boek uitgelezen en is op tijd opgestaan voor yoga, dus ze vindt het wel redelijk gelukt
janStom puzzeltje van de week: Waar is het volgende product gelijk aan: (x - a)(x - b)(x - c)...(x - z) ?
joeri[vr 18/01 7:44] 0!
janGoed :-)
joerien nog groen ook
wendyehm... 0!=1 toch? Dus dan is ie niet goed.
Ellinorhoezo 0! ?
annekehuh? maar 1!=1, dus dan 1!=0!, dus 1=0 ?
EllinorO pardon, dat was Joeri z'n uitroepteken. Gewoon als uitroep bedoeld natuurlijk. Ladieda.
wendy:) een uitroepteken achter een getal wordt speciaal
janAls ik bijvoorbeeld in c schrijf 'a = 1!;' in plaats van 'a = 1;', dan krijg ik een sytax error van de compiler .
janZo te zien is Wendy dus geen c compiler :-)
janhttp://www.theonion.com/content/news/half_of_26_year_olds_memories
jan(voor mensen die the onion niet kennen: het is een parodie! :-)
wouterweet je dat wel zeker?
joeriAnneke, 3! = 1 x 2 x 3 = 6, en 2! = 1 x 2 = (1 x 2 x 3) / 3 = 3! / 3 . Op die manier krijg je ook 0! = 1! / 1 = 1 / 1 = 1.
joeriNuttig hoor, die educatieve puzzeltjes van Jan :)
joeri[za 19/01 8:08] en het is alweer zaterdag
anneke[zo 20/01 0:30] de tijd vliegt! gefeliciteerd, Elwin!
elwinDank je Anneke! (en uiteraard ook voor het hoog houden van de groene standaard)
Jan en EllinorGefeliciteerd Elwin!
wendy&paulElwin gefeliciteerd!
elwinThank you thank you (en W&P ook voor kadootje, testen we uit zodra er 1 of meer medespelers aanwezig zijn)! Ik hoop dat Jan en Ellonor's nieuwe huis & Jans werk bevalt en dat ze ook kunnen komen 2 feb (maar snap als dat niet kan)
jan[ma 21/01 8:46] mogge
EllinorHoi Elwin, nog gefeliciteerd! Het is wel ons streven te komen op je feestje, maar ik kan helaas pas kort tevoren weten of het ook echt gaat lukken. Fijne dag en week allemaal!
meike[di 22/01 1:34] heeft een nieuw toetsenbord :)
WouterHa! waar afstudeerfeestjes al niet goed voor zijn :-)
meikekomt vanavond eten, en is als het goed is wel op tijd maar zou misschien later kunnen zijn...
meikeis wel voor de indiees, en misschien ook wel voor een film..
irmais ook wel voor de indiees maar niet voor een film
joeri[[India Roti Room]] Dan lijkt het me duidelijk
wendydat is een verrassing! :)
meikeDe lezing waar ik het over had: Robert Full on animal movement: http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/195 : over het namaken van bewegingen van dieren.. er zijn vast meer leuke praatjes (moet nog wat rond gaan bladeren, voor twee over wiskunde zie het artikel op: http://www.wiskundemeisjes.nl/20080102/1125/ )