[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-12-18
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 12/12 0:08] dus daar maakt ze maar gebruik van ook!
anneketoch niemand geweest.? toch niet vanwege dat ik de sneakkaarten had ho op ik?
wendynee, toch te moe...
annekeah, gelukkig? maar dan... hopelijk een volgende keer mer energie ...
joeri[do 13/12 7:41] dodo do het is weer donderdag
meike[vr 14/12 1:15] donderdag?
joeriVoor de onfortuinlijke windowsgebruikers onder u: http://www.freewebs.com/nerdcave/taskbarshuffle.htm Eindelijk!
joerihttp://www.afff.nl/ 9 - 20 april. Da's lang!
joeriOmdat 't vrijdag is: http://www.boingboing.net/2007/12/10/machine-girl-trailer.html
wendycool!
janTaskbarshuffle is op zich wel leuk, maar ik gebruik zelf altijd virtuawin (een virtual desktop voor windows), en elke keer als je tussen twee virtuele desktops heen een weer flipt dan worden alle taskbardingen opnieuw geordend -- dan blijf ik aan het shuffelen :-)
joeri[za 15/12 9:11] goedemorgen!
joeriheeft een chocoladekerstpakket
annekeklinkt goed!
annekezo'n werkgever wil ik ook wel...
wouterhmm kerstpakket... snel op de todo lijst zetten :-/
vincent[zo 16/12 0:35] 5 mooi gekleurde dingetjes op rij...
manuel[ma 17/12 8:38] zes
janIk geloof dat Cap de kerstpakketten weer overslaat dit jaar :-/
janGebruikt hier iemand anders Google Reader, trouwens? Het lijkt bij mij stuk te zijn, vandaag :-/
manuelnee, hij doet bij mij, waarschijnlijk was hij eruit voor de nieuwe feature
anneke[di 18/12 0:11] is moe...
janHmm, hier doet google reader het nog steeds niet, terwijl hij het thuis ook prima deed. Zal wel aan die irritante ABN AMRO proxy liggen :-/
janZo, pompompom, zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een nieuwe feature :-)
meikewie beheert de sneakmaillijst? van vincent en mij staan er nog oude adressen in...
Wouterehm... ik?
meikeah niet heel verrassend :).. zou je dan de adressen van mij en vincent willen veranderen?... zullen we voor mij de laatste keer dit jaar nog maar eens bij de indiees gaan eten? thai lijkt me ook wel wat...
joeri[[India Roti Room]] Jummie!
annekeja a, indiees, heel veel beter dan thai!
Vincentheeft ook wel zin in indiees... Misschien kom ik wel richting Amsterdam dan..
annekegezellig! zullen we dan treinpoolen, vincent?
Vincentok, hoelaat?
annekeum, ergens tussen zes en zeven? de trein van vijf voor half, die om tien voor half aankomt? met een trein later komen we vast ook nog wel op tijd, maar ik heb in elk geval wel genoeg gewerkt ; )
anneke.. als ik die trein zonder gehaast wil halen moet ik maar eens gaan,
annekedus dat doe ik dan maar,
wendywij komen niet. ik ga voorbereiden voor de training die morgen begint. paul gaat bankhangen o.i.d.