| Datum | 2007-12-25 |
| Film |
[fijne kerst!] |
| Hint |
[fijne kerst!] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 19/12 3:19] haarspatiebalkdoethetweereensniet,metalsvoordeeldatzerustiggroenkanschrijven,oftochniet? |
| joeri | oei!
|
| jan | Meike toch!
|
| jan | Uit de 'known issues' van de laatste 'Cumulative security update for Internet Explorer': Known issues -- After you install security update 942615 on a computer that is running Windows XP Service Pack 2, Microsoft Internet Explorer 6 may crash when you try to visit a Web site. |
| jan | Lang leve Microsoft!
|
| Wouter | hoe maak ik zo'n website?
|
| jan | Er staat niet dat het een speciale website hoeft te zijn :-)
|
| wouter | [do 20/12 9:02] bij gebrek aan groen buiten, dan maar hier wat vrolijke kleurtjes
|
| vincevamp | Wat voor site is dit? =) |
| wendy | [vr 21/12 1:10] dit is geen groene site! |
| joeri | boeh!
|
| anneke | [za 22/12 0:00] genoeg!
|
| Ellinor | en Jan en Eliza hebben vanmorgen heel fijn geschaatst op echt ijs!!! Fijn! Prettig weekend allemaal!
|
| wouter | ik ben ook net terug van schaatsen, geweldig he! Waarschijnlijk kan het morgenochtend ook nog wel, wie heeft er zin om mee te gaan? |
| anneke | [zo 23/12 0:37] een warm bed is ook fijn, s'ochtends,
|
| wouter | ach, maar schaatsen is tenminste cool!
|
| anneke | [ma 24/12 0:29] dat is ijsjes eten ook,.. en daar val je minder makkelijk bij,
... |
| wouter | maar dat levert ook niet zulke leuke plaatjes op als http://duckman.blub.net/~wouter/fotoalbum/index.php?a=99&i=&s=4&t=_top (doet het alleen als mijn pc aanstaat overigens)
|
| anneke | [di 25/12 0:21] toegegeven, mooi is t wel,
|
| anneke | fijne kerst! trouwens, iedereen die de site nog bezoekt de komende twee dagen
|
| joeri | [wo 26/12 10:58] fijne kerst!
|