| Datum | 2007-12-11 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [wo 05/12 0:07] groen dingie? nee he |
| anneke | [do 06/12 8:03] wel!
|
| meike | [vr 07/12 1:19] inderdaad:)
|
| irma | napraten over mijn moeder |
| jochem | [za 08/12 2:05] gecondoleerd, heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies. je moeder verliezen lijkt me verschrikkelijk :-( |
| wendy | gecondoleerd irma. ik wens je heel veel sterkte! |
| joeri | [zo 09/12 8:16] en de nieuwe kleur is.. grrrroen!
|
| meike | [ma 10/12 9:33] is niet eens zo vroeg op...
|
| anneke | [di 11/12 0:00] neemt morgen haar badminton-racket mee naar Utrecht
|
| joeri | neemt zijn boek mee naar utrecht. hoezo?
|
| joeri | [[Abe Veneto]] Maar weer eens? |
| wendy | ik zit me af te vragen wat ik morgen mee moet nemen naar utrecht...
|
| jan | Ik ga naar Utrecht en ik neem mee: ... een badmintonracket, een boek, en euh... ehhh.... |
| wendy | :) |
| wendy | auto?
|
| meike | komt ook weer eens eten (en misschien sneaken?), en gaat liever bij de indiees eten maar daar zijn jullie natuurlijk vorige week al geweest
|
| meike | hmm er lijkt niet echt iemand met me eens te zijn, nouja als jullie het nog veranderen ben ik voor, maakt niet uit waarin :). Ik ga wel zo weg, dus mij graag wel even bellen. |
| wendy | gaan er nog mensen naar de film? wij willen wel. |
| anneke | [wo 12/12 0:08] is toch
nog wel eerder terug dan de mensen van de sneak, |
| anneke | ps, sorry dat ik de sneak kaarten niet heb overhandigd..
|