| Datum | 2007-12-04 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 28/11 8:05] Kudelstaart overwonnen?
|
| joeri | wie is er eigenlijk zo lief om de sneak pagina vooruit te zetten maar er geen dingetje te pakken?
|
| joeri | Dagelijkse portie stress relief: http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2007/11/time-lapse-7-ho.html
|
| eliza | e333333335666yyyyujj
- |
| meike | [do 29/11 4:38] denkt dat het een nieuwe dag is (als ze goed rekent...)
|
| jan | In wat voor tijdzone zit je, meike?
|
| anneke | Kudelstaart is verslagen : ) na t badminton had ik nog wel de site geupdate, en ik was van plan iets te zeggen, maar kon niet gelijk verzinnen wat, en toen vergat ik 't... |
| wendy | [vr 30/11 0:06] anti-groen!
|
| wouter | Wie gaat er vanavond mee schaatsen op de Jaap Edenbaan?
|
| wouter | Ik ben er om 21:00 |
| jan | Vroeger woonde ik vlak bij de Jaap Edenbaan... Nu niet meer. Best gek.
|
| jan | Ik heb niet eens meer een fiets in diemen/amsterdam. Het is echt heel raar om niet meer, bijvoorbeeld, na het werk even langs ABC te kunnen fietsen om dat ene boek te kopen dat ik wil hebben. Ik moet er nog even aan wennen :-)
|
| wouter | Je woont maar 3 minuten verder van de Jaap Edenbaan dan ik hoor,
Jan! |
| anneke | .. en hoeveel sneller denkt Wouter dan dat Jan fietst?
|
| wendy | 3 minuten is inderdaad niet duidelijk. Jan fietst erg hard, maar Wouter heeft ook al eens laten zien dat hij hard fietst. Of gaat het hier om autorijden? Ik wil deze analyse wel graag met kilometers zien. Hemelsbreed en over de weg lijkt me wel wat. :)
|
| wouter | hmm. ik denk vast niet sneller dan dat Jan fietst. maar...
|
| wouter | kijk zelf maar. |
| anneke | [za 01/12 0:26] hmm, tsja, das met de auto best dichtbij inderdaad..
|
| manuel | opera mini rules! |
| joeri | mini rules opera!
|
| manuel | [zo 02/12 0:09] weer een nieuwe groene dag
|
| joeri | [ma 03/12 7:19] deze ook, maar dan echt!
|
| jan | Ik probeer zo min mogelijk met de oto te rijden
|
| jan | Met de fiets is het verschil een stuk groter: als ik in google maps in beide gevallen 'avoid highways' aanklik, dan is het verschil 10 km. (10.4 vs. 20.4).
|
| jan | 10 km in drie minuten fiets ik niet.
|
| wouter | cool, die kende ik nog niet
|
| elwin | [[India Roti Room]] en Yvette stellen voor... |
| anneke | [di 04/12 0:01] lekker, en gezellig, dat jullie komen
! |
| wendy | ja gezellig!
|
| wendy | en graag het restaurant niet meer wijzigen want vanmiddag kan ik niet meer op internet kijken. |
| meike | is overgehaald soort van te gaan bridgen... |
| Tony Forrester | Wel een nette jurk aantrekken hoor, we willen tenslotte geen slonzige types bij 't bridgen!
|