[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-11-27
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 21/11 0:05] op ge-datumd
joeriputty is echt het meest geweldige windows programma ooit
joeriwaarschijnlijk gevolgd door http://goodbye-microsoft.com/pub/debian.exe
joerimaar dat terzijde
joeriik had de firewall op pixie per ongeluk zo dichtgezet dat ik er ook niet meer op kon inloggen om het te repareren. gelukkig heb ik ook een seriele kabel naar pixie lopen dus ik startte die gare windows "HyperTerminal" op. Hyper staat voor Hyperslecht
joeriHyperTerminal gaf wel de pijltjestoetsen door aan pixie maar geen andere nuttige toetsen zoals letters en spaties en enter. Hoe ze het voor mekaar krijgen is me een raadsel, ik begrijp niet dat het ueberhaupt mogelijk is, maar goed.
joerien toen herinnerde ik me dat putty ook via de seriele poort kon. en toen werkte het wel en was ik blij
joeri[do 22/11 7:22] nu ben ik nog blijer
wouter[vr 23/11 0:00] hee, is het al weer tijd om de groenen te pesten?
wendyis het al tijd voor een groen dingie?
wendy:)
meikevindt het wel gemeen van Wendy, zo'n lelijk dingetje op haar verjaardag... (al ben ik nog niet echt jarig...)
annekenog niet echt gefeliciteerd dan, Meike! (of ondertussen al wel echt?)
wouterHee meike, gefeliciteerd met je (bijna) verjaardag!
VincentGetelificeerd met je verjaardag!! en als compensatie: groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen.
manuelVolgens mij deed Wendy dat ook al, maar dan met mate....
manuelHoe laat worden we morgen in Maarssen verwacht?
wendyik heb geen idee waarom ik de schuld krijg van het oranje dingetje, wat erg mooi is, en waarvoor ik toch echt een minuut te laat was. ;)
wendymeike gefeliciteerd!
anneke[za 24/11 1:33] en hopelijk heeft Meike een fijne verjaardag gehad...
annekeik ben er trouwens niet, aanstaande dinsdag. we gaan naar kudelstaart, om te badmintonnen,
meike[zo 25/11 3:36] had inderdaad wat scheef gekeken gister.. Maar ze was toen ook pas 24, dan is het wel moeilijk goed te kijken welke naam voor welke zin staat :)
meikehee een dingetje! Maar goed dat ik niks over groen heb gezegd had helemaal niet door dat het al zondag was ....
joeri[ma 26/11 7:27] wat is eigenlijk mijn lievelingskleur?
jangeel
wendyen Paul gaan naar een idfa-film om 19 uur dinsdag dus we komen niet mee
wouterDriewerf hoezee voor Emile, Tarja en Viola!
meikeViola, dat klinkt leuk :), gefeliciteerd Emile en Tarja!
joeri[di 27/11 9:43] Viola Amelie van Veldhoven
joeriGaat er eigenlijk nog iemand eten vanavond?
joeri[[India Roti Room]] Nienke en ik gaan naar de IRR