| Datum | 2007-11-27 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 21/11 0:05] op
ge-datumd |
| joeri | putty is echt het meest geweldige windows programma ooit
|
| joeri | waarschijnlijk gevolgd door http://goodbye-microsoft.com/pub/debian.exe
|
| joeri | maar dat terzijde
|
| joeri | ik had de firewall op pixie per ongeluk zo dichtgezet dat ik er ook niet meer op kon inloggen om het te repareren. gelukkig heb ik ook een seriele kabel naar pixie lopen dus ik startte die gare windows "HyperTerminal" op. Hyper staat voor Hyperslecht
|
| joeri | HyperTerminal gaf wel de pijltjestoetsen door aan pixie maar geen andere nuttige toetsen zoals letters en spaties en enter. Hoe ze het voor mekaar krijgen is me een raadsel, ik begrijp niet dat het ueberhaupt mogelijk is, maar goed.
|
| joeri | en toen herinnerde ik me dat putty ook via de seriele poort kon. en toen werkte het wel en was ik blij
|
| joeri | [do 22/11 7:22] nu ben ik nog blijer
|
| wouter | [vr 23/11 0:00] hee, is het al weer tijd om de groenen te pesten?
|
| wendy | is het al tijd voor een groen dingie?
|
| wendy | :) |
| meike | vindt het wel gemeen van Wendy, zo'n lelijk dingetje op haar verjaardag... (al ben ik nog niet echt jarig...)
|
| anneke | nog niet echt gefeliciteerd dan, Meike! (of ondertussen al wel echt?)
|
| wouter | Hee meike, gefeliciteerd met je (bijna)
verjaardag! |
| Vincent | Getelificeerd met je verjaardag!! en als compensatie: groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen groen.
|
| manuel | Volgens mij deed Wendy dat ook al, maar dan met mate....
|
| manuel | Hoe laat worden we morgen in Maarssen verwacht?
|
| wendy | ik heb geen idee waarom ik de schuld krijg van het oranje dingetje, wat erg mooi is, en waarvoor ik toch echt een minuut te laat was. ;)
|
| wendy | meike gefeliciteerd!
|
| anneke | [za 24/11 1:33] en hopelijk heeft Meike een fijne verjaardag gehad...
|
| anneke | ik ben er trouwens niet, aanstaande dinsdag. we gaan naar kudelstaart, om te badmintonnen,
|
| meike | [zo 25/11 3:36] had inderdaad wat scheef gekeken gister.. Maar ze was toen ook pas 24, dan is het wel moeilijk goed te kijken welke naam voor welke zin staat :) |
| meike | hee een dingetje! Maar goed dat ik niks over groen heb gezegd had helemaal niet door dat het al zondag was .... |
| joeri | [ma 26/11 7:27] wat is eigenlijk mijn lievelingskleur?
|
| jan | geel
|
| wendy | en Paul gaan naar een idfa-film om 19 uur dinsdag dus we komen niet mee
|
| wouter | Driewerf hoezee voor Emile, Tarja en Viola!
|
| meike | Viola, dat klinkt leuk :), gefeliciteerd Emile en Tarja!
|
| joeri | [di 27/11 9:43] Viola Amelie van Veldhoven
|
| joeri | Gaat er eigenlijk nog iemand eten vanavond?
|
| joeri | [[India Roti Room]] Nienke en ik gaan naar de IRR |