[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-11-20
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
wouter[wo 14/11 1:45] kijk dit is nu valsspelen, eerst de webserver repareren en dan het groene dingetje pakken
janNou, bedankt voor het repareren van de webserver (maar niet voor het oranje dingetje) :-)
wouterhee jan, ben je vroeg op je werk of doet je internet het weer?
janNou, zo heel vroeg ben ik niet, de trein had een kwartier vertraging :-)
janInternet thuis doet het nog niet, maar de telefoon intussen wel weer, dus vanavond ga ik proberen ADSL ook aan de praat te krijgen
EllinorJee, we hebben weer internet! Alleen zeewier van Jan lijkt kapot.. :-( Gaat het goed met jullie? We ziujn lang weggeweest van internet en telefoon (kpn-storing).
vincent[do 15/11 1:15] hmm, voor je het weet is het weer na twaalven...
JanIk haat computers
wouterVanavond verhuist www.blub.net naar de Gyroscoopweg.
joerispanning en sensatie
joeriwie plaatst de laatste opmerking?
joeriwouter natuurlijk :)
wouterNou vooruit dan maar
wouter[vr 16/11 1:44] jee, een eerste groen dingetje op de nieuwe locatie!
wouterfpff
wouterhehe, eindelijk doet alles het weer. als je nog dingen tegenkomt aan www.blub.net die niet goed werken, laat het even weten.
janStaat de tijd gelijk? :-)
janZo te zien wel!
elwinde 24e gaat zeker door, maar voor degenen die het nog niet hebben gedaan: geef nog even door of je komt!
anneke[za 17/11 0:11] oh ja
wouter[zo 18/11 12:37] huh, slaapt iedereen uit op zondag?
annekeuiteraard, alleen mensen die heeel graag dingetjes willen staan voor 2 uur op,
vincenthehe, en dat om 13:40
joeri[ma 19/11 7:31] hah!
janHeeft iemand nog een oude computer over?
wouterik heb hier nog een ongebruikt moederbord met onboard processor liggen; 't zal wel vreselijk langzaam zijn
anneke[di 20/11 0:43] ugghh, wekker op 7:30 ...
joerinou, goedemorgen dan :)
anneke...gahhh.. t duurt nog wel een paar uur voor ik kan glimlachen : P
wendyis er al iets bekend over het eten?
joeriheb je een suggestie?
wendy[[India Roti Room]] ja hoor
manuel:(
joeriokee tot straks
wendywaarom doe je :( manuel? is dat omdat je er niet bij kunt zijn?
manuelidd geen irr! maar de meesten van jullie zie ik hopelijk van het weekend.
jandit typ ik op mijn mobiele telefoon, die ook wifi kan :-)
janzelfs de gekleurde dingetjes doen het, maar ze staan wel voor de tekstjes ipv rechts
wouterCool, zo'n telefoon! kan hij ook bellen?