| Datum | 2007-11-20 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 14/11 1:45] kijk dit is nu valsspelen, eerst de webserver repareren en dan het groene dingetje pakken
|
| jan | Nou, bedankt voor het repareren van de webserver (maar niet voor het oranje dingetje) :-)
|
| wouter | hee jan, ben je vroeg op je werk of doet je internet het weer?
|
| jan | Nou, zo heel vroeg ben ik niet, de trein had een kwartier vertraging :-)
|
| jan | Internet thuis doet het nog niet, maar de telefoon intussen wel weer, dus vanavond ga ik proberen ADSL ook aan de praat te krijgen
|
| Ellinor | Jee, we hebben weer internet! Alleen zeewier van Jan lijkt kapot.. :-( Gaat het goed met jullie? We ziujn lang weggeweest van internet en telefoon (kpn-storing).
|
| vincent | [do 15/11 1:15] hmm, voor je het weet is het weer na twaalven...
|
| Jan | Ik haat computers
|
| wouter | Vanavond verhuist www.blub.net naar de Gyroscoopweg.
|
| joeri | spanning en sensatie
|
| joeri | wie plaatst de laatste opmerking?
|
| joeri | wouter natuurlijk :)
|
| wouter | Nou vooruit dan maar
|
| wouter | [vr 16/11 1:44] jee, een eerste groen dingetje op de nieuwe locatie!
|
| wouter | fpff
|
| wouter | hehe, eindelijk doet alles het weer. als je nog dingen tegenkomt aan www.blub.net die niet goed werken, laat het even weten.
|
| jan | Staat de tijd gelijk? :-)
|
| jan | Zo te zien wel!
|
| elwin | de 24e gaat zeker door, maar voor degenen die het nog niet hebben gedaan: geef nog even door of je komt! |
| anneke | [za 17/11 0:11] oh ja
|
| wouter | [zo 18/11 12:37] huh, slaapt iedereen uit op zondag?
|
| anneke | uiteraard, alleen mensen die heeel graag dingetjes willen staan voor 2 uur op,
|
| vincent | hehe, en dat om 13:40
|
| joeri | [ma 19/11 7:31] hah!
|
| jan | Heeft iemand nog een oude computer over?
|
| wouter | ik heb hier nog een ongebruikt moederbord met onboard processor liggen; 't zal wel vreselijk langzaam zijn
|
| anneke | [di 20/11 0:43] ugghh, wekker op 7:30 ...
|
| joeri | nou, goedemorgen dan :)
|
| anneke | ...gahhh.. t duurt nog wel een paar uur voor ik kan glimlachen : P
|
| wendy | is er al iets bekend over het eten?
|
| joeri | heb je een suggestie? |
| wendy | [[India Roti Room]] ja hoor |
| manuel | :(
|
| joeri | okee tot straks
|
| wendy | waarom doe je :( manuel? is dat omdat je er niet bij kunt zijn?
|
| manuel | idd geen irr! maar de meesten van jullie zie ik
hopelijk van het weekend. |
| jan | dit typ ik op mijn mobiele telefoon, die ook wifi kan :-) |
| jan | zelfs de gekleurde dingetjes doen het, maar ze staan wel voor de tekstjes ipv rechts
|
| wouter | Cool, zo'n telefoon! kan hij ook bellen?
|