| Datum | 2007-11-13 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| manuel | [wo 07/11 6:52] Een groen begin...
|
| nienke | Internet en telefonie het begint hier wat te worden. Nu nog licht en een printer aansluiting. |
| manuel | [do 08/11 7:22] ...een groen vervolg....
|
| joeri | waar moet dat heen met deze wereld!
|
| emile | rondjes draaien toch???
|
| anneke | [vr 09/11 0:17] duizelingwekkend,
|
| wendy | sta ik nou zo vroeg op om te zien dat het groene dingetje al gedaan is? onee ik ga zo naar berlijn. :) |
| jan | .. Juust ... remember that you're standing on a planet that evolving,
|
| jan | revolving at nine hundred miles an hour ...
|
| jan | That's orbiting at ninty miles a second, so it's reckoned,
|
| jan | A sun that is the source of all our power...
|
| jan | Etc.
|
| jan | Hmpf, hopelijk doet vanavond de internetverbinding het thuis weer :-)
|
| anneke | [za 10/11 1:12] dat zou leuk zijn!
|
| meike | [zo 11/11 0:02] heeft een paars met <de kleur van het dingetje>e kamer!
|
| joeri | foto!
|
| meike | [ma 12/11 1:33] ehmjamisschienmorgen
|
| vincent | spatiebalk weer/nog kapot? |
| meike | ja tis niet geweldig.. mijn laatste internet voorlopig :( (en ik weet niet eens wat ik ermee moet doen....)
|
| anneke | [di 13/11 0:05]
laatste voorlopig, mag ik hopen?? |
| wendy | gaat vanavond naar The Killing in het filmhuis te Z'dam. Dus niet mee eten. |
| joeri | Enig idee wat "Kasteel Henkenshage" in de lijst van restaurants doet?
|
| joeri | [[Kasteel Henkenshage]] |
| joeri | [[Ibis]] of toch maar niet... |
| joeri | probeert toch nog iets groens bij te dragen |
| joeri | wat zijn jullie stil allemaal
|
| manuel | Zoek de pot met <a href=http://www.trouw.nl/template/ver1-0/components/thumbnail.jsp?id=209547">goud</a>
|
| manuel | hmm, volgens mij kan joeri iets wat ik niet kan...
|
| wendy | dat was laatst ook al zo met die lege entrys
|
| anneke | aww, schattig
|
| anneke | en ik was druk bezig, maar ibis lijkt me wel weer eens lekker!
|
| anneke | goed idee dus! zeker aangezien ik al twee keer indiees heb gehad de laatste week
|
| wouter | [wo 14/11 1:44] hmm apache reload doet blijkbaar niet wat ik bedoelde..
|